Print side | Luk vindue

pioneer vsx-832

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Surround
Forumbeskrivelse: Lyd til hjemmebiografen mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=158265
Udskrevet den: 08-Februar-2025 kl. 15:04

Emne: pioneer vsx-832
Skrevet af: Klaus.Walter
Emne: pioneer vsx-832
Skrevet den: 14-Maj-2019 kl. 15:56
Jeg har denne surroundreciever men jeg kan ikke få den til at gemme de manuelle EQ indstillinger, så den starter med samme indstillinger når den har været slukke eller på stand by. Hver gang jeg tænder den, starter EQ indstillingerne flat, og jeg ska indlæse mine gemte indstillinger påny. Er der nogen der har et tip her? Jeg kan ikke umiddelbart læse mig til det i manualen.

VH

Klaus

Svar:
Skrevet af: jacobe
Skrevet den: 17-Maj-2019 kl. 23:37
Hmm. Så vidt jeg ved er der ingen "save" mulighed at glemme, så den burde jo gemme det automatisk. Du siger du skal "indlæse" dem, hvordan gør du det? Eller mente du indstille?
Prøv for sjov at ændre EQ på alle presets (1-3), og se om det gør nogen forskel.

-------------
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143663&title=tin-smith-cinema" rel="nofollow - hjemmebiograf :)

Skrevet den: 18-Maj-2019 kl. 11:22
Hej Jacob

Når jeg har indstillet EQ manuelt kan jeg gemme den ved at trykke save. Når jeg så tænder recieveren igen næste gang, står EQ flat/neutral og jeg kan trykke load og få det frem jeg gemte sidst. Det jeg godt kunne tænke mig, er at den starter EQ på den indstilling den havde, så jeg ikke skal ind og loade indstillingerne hver gang recieveren har været slukket, eller på stand by. Jeg har prøvet at ændre presets, men det ændre desværre ikke noget ...

Skrevet af: Steen6400
Skrevet den: 19-Maj-2019 kl. 12:10
Formoder indstilling gemmes for hvert input, kan fejlen ligge der?

-------------
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music

Skrevet den: 19-Maj-2019 kl. 18:58
Næppe. Jeg har kun et enkelt indput, ATV.

Print side | Luk vindue