Print side | Luk vindue

Google Nest Hub:

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=158317
Udskrevet den: 25-April-2024 kl. 10:14


Emne: Google Nest Hub:
Skrevet af: Bjur
Emne: Google Nest Hub:
Skrevet den: 22-Maj-2019 kl. 15:20
Har fået Google Nest Hub ind ad døren og førstehåndsindtrykket er rigtig godt. Er overrasket over hvor lille og elegant den er. Så snart man starter den op opdaterer den, så den understøtter Dansk. Hvis der er noget jeg kan prøve eller andet, kan i lige sige til.



Svar:
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 22-Maj-2019 kl. 15:39
Hvad bruger man den til ?

Tænker at svaret kommer fra smartphone, sonos kan også.

Har man brug for skærmen ?

Kunne godt bruge nogle indput



Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 22-Maj-2019 kl. 15:59
Det er som en slags Google Home bare med skærm og et skræddersyet OS til skærmbrug.

Skærmen er rigtig smart, da man kan sige til den at den skal finde en opskrift, afspille en video på skærmen, styre dine Hue Pærer, jeg bruger den også til Tado, til billedramme og meget andet som jeg ikke har prøvet endnu:)

Jeg blev også tilmeldt noget Duo opkald, det skal jeg lige have testet noget mere.




Skrevet af: AndreasP
Skrevet den: 22-Maj-2019 kl. 17:22
Super fed enhed. Jeg skal også have en. 

Der er dog først salgsstart i DK d. 28. maj. Hvordan har du fået den så tidligt? Hvor har du bestilt?

Bruger du den også til at styre dit lyd derhjemme? (Sonos, chromecast, el. lign.)

Fed tråd i øvrigt. Godt initiativ. 


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 22-Maj-2019 kl. 18:34
Ja den er ret lækker. Har købt i USA og har købt en ekstra som ikke er taget i brug endnu. Ja, chromecast skal den også styre men Sonos er ikke kommet med GA på Dansk endnu, så det kan den vidst ikke. 


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 22-Maj-2019 kl. 19:30
Sonos kan sagtens køre GA på dansk

Man skal bare først lige skifte land til USA.  Og så tilbage igen.   Så kører det.

Men GA kan ingen danske tjenester 

Men svare på alt muligt samt styre HUE, Harmony remote og lidt basalt Sonos


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 22-Maj-2019 kl. 20:08
Sk.de godt. Behøvede ikke engang at skifte tilbage, de sagde ellers det først kom til efteråret. Det kører bare:) Så skal jeg bare have Nest til at spille sammen med Sonos og Google Home. 


Skrevet af: ekelund
Skrevet den: 22-Maj-2019 kl. 22:09
skær lige ud i pap hvordan i fik Sonos til at virke , fordi min siger også det ikke er klar endnu , er rigtig glad for min og lidt cool man kan sige hey google start roomba 😉

-------------
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 22-Maj-2019 kl. 22:18
log ind på Sonos konto
Tilføj GA
Den virker på dansk
Skift land tilbage og alle danske tjenester virker.

Der skal også oprettes en GA konto samt app 


Skrevet af: ekelund
Skrevet den: 22-Maj-2019 kl. 22:36
løst

-------------
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K


Skrevet af: acidman
Skrevet den: 23-Maj-2019 kl. 14:28
Ingen danske tjenester - mener du dermed også Spotify? Ved du i øvrigt om man kan styre Sonos PLAY:1, 3 og 5 udelukkende med Google Home? 


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 23-Maj-2019 kl. 14:59
Jeg har prøvet med Youtube Music og det virker fint på Dansk.


Skrevet af: Brianigenigen
Skrevet den: 24-Maj-2019 kl. 05:55
Oprindeligt skrevet af acidman acidman skrev:

Ingen danske tjenester - mener du dermed også Spotify? Ved du i øvrigt om man kan styre Sonos PLAY:1, 3 og 5 udelukkende med Google Home? 

Mener jeg ikke du kan, jeg har rodet lidt med yonomi. Der kan jeg få de gamle sonos højtalere til at reagere. Har ikke nogen sonos beam eller Sonons play One. Så ved ikke om de kan virke som mellemled mellem de gamle sonos og GA.


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 24-Maj-2019 kl. 10:00
Hmm idag da jeg prøvede GA på Dansk på Sonos vil den ikke afspille YouTube Music eller Spotify. Nogen der ved hvordan man fixer det? 


Skrevet af: OleRas
Skrevet den: 08-Oktober-2019 kl. 16:32
problemet løst



-------------
/Ole

__________________

Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema
Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio.



Print side | Luk vindue