Print side | Luk vindue

MacBook Pro 2019

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=158322
Udskrevet den: 21-Februar-2025 kl. 13:54

Emne: MacBook Pro 2019
Skrevet af: Chrizzy
Emne: MacBook Pro 2019
Skrevet den: 22-Maj-2019 kl. 22:16
Så kom de "nye" MacBook Pro "opgraderinger" for 2019.

Hvad synes I? Intet nyt design, men en lidt bedre chip og generation 4 af tastaturet.

Dvs. vi skal hen til sommeren 2020 før vi ser et nyt MacBook Pro design

Må se hvad anmeldere siger omkring dette nye tastatur, før jeg bestemmer mig for om jeg skal købe eller vente.

Svar:
Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 23-Maj-2019 kl. 17:41
no offense men hvad er der i vejen med designet? - det er stadig km foran de fleste pc-producenter.

man kan selvfølgelig også lede lidt efter de udgåede. dem med lagre nedskriver dem typisk en smule, så de ikke er helt så dyre, men det er selvfølgelig ikke med det nye tastatur (selvom de er dækket under den returordning apple har lavet så man kan få det fikset hvis man får en fejl udgave.)

Skrevet af: Chrizzy
Skrevet den: 23-Maj-2019 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

no offense men hvad er der i vejen med designet? - det er stadig km foran de fleste pc-producenter.

man kan selvfølgelig også lede lidt efter de udgåede. dem med lagre nedskriver dem typisk en smule, så de ikke er helt så dyre, men det er selvfølgelig ikke med det nye tastatur (selvom de er dækket under den returordning apple har lavet så man kan få det fikset hvis man får en fejl udgave.)

Hej Claus

Der er såmænd ikke noget galt med designet. Det er flot. Jeg elsker det :) men havde bare håbet på et re-design der betød et nyt tastatur da jeg ikke er særlig vild med de butterfly taster. Øv. Derfor havde jeg håbet på nyt design.

Og da jeg står uden MacBook i dag og gerne vil have en Pro, så må jeg jo bare vænne mig til disse taster for kan ikke vente til næste år. 

Print side | Luk vindue