Print side | Luk vindue

Køb af ny Huawei P20 - godt eller skidt?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Tablets og telefoner
Forumbeskrivelse: Smartphones, mobiltelefoner, tablet computere mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=158420
Udskrevet den: 29-April-2024 kl. 08:12


Emne: Køb af ny Huawei P20 - godt eller skidt?
Skrevet af: tipsen
Emne: Køb af ny Huawei P20 - godt eller skidt?
Skrevet den: 07-Juni-2019 kl. 21:24
Jeg har mulighed for at købe en ubrugt Huawei P20 til en nok meget rimelig pris. Jeg synes dog der har været lidt forskellige udmeldinger i forhold til effekterne af USA's Huawei-nedlukning...

Er det fuldstændig no-go at købe Huawei, skal det nok gå fint det hele - hvad tror / mener du og hvilke historier og rygter kører der lige pt?



Svar:
Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 08-Juni-2019 kl. 00:32
der er reelt ingen der ved noget som helst præcist. - det eneste du kan gøre er at gå efter din gut feeling. Bare husk på at at omkring 80% af alle ædelmetaller der bruges i chip-produktionen i dag - de kommer fra Kina. Så personen med det øverste ansvar på den anden side af andedammen vil nok opdage at nogle af de ting han forsøger at gøre, kan backfire ret så dramatisk med meget voldsomme følger. For hvis amerikanerne pludselig ikke længere har adgang til ressourcer, så kan de heller ikke producere og så er det fløjtende ligegyldigt at produktionen er flyttet hjem.

Kigger man på sikkerhedsaspektet, så er der vist rigeligt med kinesiske producenter, som nok er langt mere under tøflen end huawei.


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 08-Juni-2019 kl. 03:52
Jeg købte en iPhone.


Skrevet af: PerW
Skrevet den: 08-Juni-2019 kl. 06:23
hvis prisen er rigtig god, ville jeg nok tage den


Skrevet af: A.M.
Skrevet den: 08-Juni-2019 kl. 06:56
Google har jo lovet support på eksisterende enheder. Jeg modtager stadig generelle opdateringer og sikkerheds-opdateringer til min P30 Pro. Ingen problemer.



Print side | Luk vindue