Print side | Luk vindue

Panasonic 65FZ950E OLED

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Køb, salg, bytte
Forumbeskrivelse: Køb, salg og bytte af hjemmets elektronik og indhold. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=158507
Udskrevet den: 29-Marts-2024 kl. 13:48


Emne: Panasonic 65FZ950E OLED
Skrevet af: Hother
Emne: Panasonic 65FZ950E OLED
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 00:56
Jeg har selv svaret på utallige tilsvarende tråde, nu er det så min tur.

  • Mit Panasonic TV er fra januar 2019, har ca. 1600 driftstimerpå loggen,

  • Det er professionelt kalibreret,

  • TV´et har været dybt forkælet, så ingen burn-in eller andet, 

  • Købt hos Panasonic Center Rødovre (masser af reel Panasonic garanti tilbage),

  • Glimrende lyd,  

  • TV´et står i Kastrup, kvittering og original emballage medfølger,

  • TV´et er i absolut i aldeles perfekt stand,

  • Ingen grund til at deltage i panellotteriet - dette TV er perfekt,

  • Altså hvad skal dette vidunder koste?

Jeg fremviser gerne alle TV´ets mange kvaliteter udi billede og lyd.

Og for de nysgerrige, jo jeg var lidt imponeret over det nye GZ2000. Ikke fordi at det nye TV vil gøre det bedre i min dagligdag med f.eks. TV kanaler i forhold til mit nuværende TV, men jeg vil gerne checke et 65GZ2000 nærmere ud.




-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.



Svar:
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 08:11
tænker du skal ned på 10.000 for at sælge det.

65” oled er tit på bud til under 14000.  Dog ikke Panasonic. 

Men ikke mange kan se forskel på selve billedet  og de kommer jo også samme sted fra.

Så måske en Pana fan kan løfte prisen lidt. 

Bare min ærlige vurdering. 




Skrevet af: Hother
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 09:32
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

tænker du skal ned på 10.000 for at sælge det.

65” oled er tit på bud til under 14000.  Dog ikke Panasonic. 

Men ikke mange kan se forskel på selve billedet  og de kommer jo også samme sted fra.

Så måske en Pana fan kan løfte prisen lidt. 

Bare min ærlige vurdering. 


Hø hø Hans, takker for input.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: BowieCool
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 09:56
Min vudering vil lyde på 12.000 - 14.000 kr (maks 15.000 kr til den rette køber)

-------------
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af BowieCool BowieCool skrev:

Min vudering vil lyde på 12.000 - 14.000 kr (maks 15.000 kr til den rette køber)
Det var da lidt bedre - tak skal du have.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: pz85
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 10:33
Skulle de utopiske ske så køber jeg gerne for 10.000 her i weekenden


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af pz85 pz85 skrev:

Skulle de utopiske ske så køber jeg gerne for 10.000 her i weekenden
Ja tak, beklager men det ville være helt utopiskSmile


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Munch
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 10:59
Det var ikke meget for et 5 mdr gammelt top TV med 30 mdr Panasonic garanti. Panasonic er i en liga over LG og Sony på rå billedkvalitet. Jeg ville ikke sælge det under 16k.


Skrevet af: l'Blundt
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 12:22
Men er det ikke anden gang det bliver sat til vurdering? Vurderingen må jo i så fald være for høj. Især her om sommeren er interessen vel ikke for høj, og prisen dermed lavere. 

-------------
Mvh. l'Blundt


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af l'Blundt l'Blundt skrev:

Men er det ikke anden gang det bliver sat til vurdering? Vurderingen må jo i så fald være for høj. Især her om sommeren er interessen vel ikke for høj, og prisen dermed lavere. 
Mit TV har nu ikke været sat til vurdering før. Der har været oprettet en salgs annonce.

Jeg vil tro, at dem der reelt interessere sig for billede kvalitet - det gør de vel hele året.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: l'Blundt
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 13:11
Mon ikke prisen blev vurderet af potentielle købere, og dermed havde samme effekt.
Personligt er jeg meget interesseret i den udendørs billedkvalitet der er om sommeren :)
En god varm sommer har vist også indflydelse på flyrejserne sydpå.

Du har også fået et par vurderinger. Men tilbuddet du fik ligger jo under. Så mon ikke det er den reelle vurdering. 

Hdld og lykke med det :) 


-------------
Mvh. l'Blundt


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 13:36
Ja og med et dødt styresystem og ingen apps så er det nok en panasonic fan der skal på banen som vil give en go pris.
Sæt det til salg på dba der kan alt ske, brugere herinde ved alt alt for. Meget  om pris og udvikling/ Skavanker 
Held og lykke med salget 
Mvh Michael 


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 13:55
Man skal ikke købe Panasonic pga indbyggede app

De opdateres sjældent og der tilføjes heller ikke nye.

Pana købes pga bygge og billed kvalitet


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 13:59
Enig 


Skrevet af: l'Blundt
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 14:29
Hansie : Seriøst, opdatere Panasonic ikke designet på deres tv? 
I fald det er tilfældet så har de der er interesseret i tv'et pga billedkvalitet og intet andet jo købt det franyt selv. Alle andre har så valgt noget med lidt mere support, for ikke at gå på kompromis med designet.
Ærgerligt at det er sådan. Men det er vel også grunden til at nogle stadig holder fast i deres Pioneer tv. 


-------------
Mvh. l'Blundt


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 16:25
Har selv Panasonic og har haft flere.  

Og man skal ikke købe dem pga app.  Da der bliver man meget skuffet .

Men som nævnt er billed og bygge kvalitet helt i top .

Men en lille boks ala appel tv eller chromecast løser det lille problem


Skrevet af: JordanDK
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 16:55
min vurdering ville lægge på 16 - 18k, et nyt koster stadig 23k.

Held og lykke med evt salg.


-------------
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 22-Juni-2019 kl. 16:59
Altså vurderingerne går desværre ikke op i de beløb som havde håbet på. Jeg ved godt, at et TV mister meget i værdi - og meget hurtigt. Men at tabe mere end 50% på et 6 måneder gammelt high-end TV, det forbyder både min fornuft, min samvittighed - og min pengepung mig.

Som nævnt i starten af tråden er årsagen til endnu et salgsforsøg af mit nuværende TV, min nysgerrighed på det nye 65GZ2000. Jeg har jo allerede  i en anden tråd "Pillet" lidt ved GZ2000, og det er et spændende TV. Desværre skal jeg altså også have råd til at købe det. 18K for mit nuværende TV er mindsteprisen hvis det skal hænge sammen for mig.

Jeg er heldigvis stadig enormt glad for det nuværende TV, så intet piveri fra min side.Smile


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 01:11
Jeg kan sagtens forstå, at der er nogen der vil gøre en overordentlig god handel, med et billigt 65FZ950E. Jeg har det bare sådan, at når jeg handler her på siden, ja så skal begge parter synes at det var en god handel. Og jeg vil ikke være tilfreds med et tab på mellem 60 - 50% på et 6 måneder gammelt fabelagtigt high-end TV, der er kalibreret og på alle måder som nyt og fejlfrit - bortset fra omkring 16 - 1800 driftstimer. Lillesøster 65FZ800 blev i 2018 hos Vincent Theo og andre kåret som det bedste OLED til film.  Der er også en masse Panasonic garanti tilbage - rigtig garanti altså. Man kan jo også tænke, at hvis der var fejl på mit TV, der havde denne/disse formentlig vist sig nu.

Mit TV kan skam stadig købes, blot ikke til en i mine øjne meget lav pris.

Hvis du er interesseret i et køb, så send mig en PMSmile


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 06:03
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Jeg kan jo også sætte mit TV til salg på DBA, og sælge mit TV til én der ikke kan værdsatte TV´ets billede kvalitet, det vil jeg bare helst ikke.

Ja, så blev folk der køber tv via den blå avis lige sat i bås, som nogen der ikke værdsætter et godt billede. Netop DBA var nok et sted at nå betydeligt flere potentielle kunder, end den lille lukkede klub der hedder forum.recordere.dk....



Klaus


-------------
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk


Skrevet af: l'Blundt
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 06:22
Stakkels DBA's brugere, sådan at blive sat i bås.

-------------
Mvh. l'Blundt


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 06:35
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Jeg kan jo også sætte mit TV til salg på DBA, og sælge mit TV til én der ikke kan værdsatte TV´ets billede kvalitet, det vil jeg bare helst ikke.

Ja, så blev folk der køber tv via den blå avis lige sat i bås, som nogen der ikke værdsætter et godt billede. Netop DBA var nok et sted at nå betydeligt flere potentielle kunder, end den lille lukkede klub der hedder forum.recordere.dk....



Klaus
Okay, beklager - har bare tidligere mødt et par stykker. Godt ord igen.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 07:29
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Jeg kan jo også sætte mit TV til salg på DBA, og sælge mit TV til én der ikke kan værdsatte TV´ets billede kvalitet, det vil jeg bare helst ikke.

Du kan vel være ligeglad med om de værdsætter billedkvaliteten eller ej. Om de så vælger at bruge det som havebord, er et salg, et salg.


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 09:01
Kan du uddybe hvad rigtig garanti er ?  


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Kan du uddybe hvad rigtig garanti er ?  
I garanti perioden, som er 24 måneder er der ikke reklamationsret - men egentlig garanti.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Potter
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Kan du uddybe hvad rigtig garanti er ?  
I garanti perioden, som er 24 måneder er der ikke reklamationsret - men egentlig garanti.
Hother, er det ikke sådan at det er Panasonic i dk. der giver 1 år. og resten må være selve forhandleren som står indenfor den resterende periode?


-------------
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |


Skrevet af: henningdalgaard
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 10:23
der er et LG 65C8 Oled tv til salg for 10.500kr på flatpanels, hvis det kan bruges til sammenligning. Selvfølgelig kan den reelle salgspris være lavere...


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Kan du uddybe hvad rigtig garanti er ?  
I garanti perioden, som er 24 måneder er der ikke reklamationsret - men egentlig garanti.
Hother, er det ikke sådan at det er Panasonic i dk. der giver 1 år. og resten må være selve forhandleren som står indenfor den resterende periode?
Det ved jeg sørme ikke.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

der er et LG 65C8 Oled tv til salg for 10.500kr på flatpanels, hvis det kan bruges til sammenligning. Selvfølgelig kan den reelle salgspris være lavere...
Der er en forskel i nypris pt på 8000 kr, der nok gør, at Panasonic modellen skal sælges til en højere pris. 


-------------
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

der er et LG 65C8 Oled tv til salg for 10.500kr på flatpanels, hvis det kan bruges til sammenligning. Selvfølgelig kan den reelle salgspris være lavere...
Der er en forskel i nypris pt på 8000 kr, der nok gør, at Panasonic modellen skal sælges til en højere pris. 

De 2 TV performer utrolig ens og bygger på samme panel

Så det handler om hvilket styre system og byggekvaliltet man satser på.

Så derfor er prissætning af sådan et fint tv svært     især i disse nørd forum.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 13:13
Jeg opgiver at sælge mit TV her på siden. Så må jeg se på en anden udvej, eller den kloge vej, beholde mit tv. Mange tak for interessen, og god sommer og ferie til alleSmile.

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: inside
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg opgiver at sælge mit TV her på siden. Så må jeg se på en anden udvej, eller den kloge vej, beholde mit tv. Mange tak for interessen, og god sommer og ferie til alleSmile.

Det er lige før man får lyst til at opgradere fra det Panasonic VT60 jeg købte af dig for 5-6 år siden, og som stadig er flittigt i brug herhjemme LOL


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af inside inside skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg opgiver at sælge mit TV her på siden. Så må jeg se på en anden udvej, eller den kloge vej, beholde mit tv. Mange tak for interessen, og god sommer og ferie til alleSmile.

Det er lige før man får lyst til at opgradere fra det Panasonic VT60 jeg købte af dig for 5-6 år siden, og som stadig er flittigt i brug herhjemme LOL
Det er sørme dejligt at høre at du stadig flittigt bruger det skønne VT60. Jeg glemmer aldrig at du proppede hele baduljen ind bag i din bil (jeg mener at det var dig), der kiggede jeg godt nok lige en ekstra gang.LOL 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: inside
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af inside inside skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg opgiver at sælge mit TV her på siden. Så må jeg se på en anden udvej, eller den kloge vej, beholde mit tv. Mange tak for interessen, og god sommer og ferie til alleSmile.

Det er lige før man får lyst til at opgradere fra det Panasonic VT60 jeg købte af dig for 5-6 år siden, og som stadig er flittigt i brug herhjemme LOL
Det er sørme dejligt at høre at du stadig flittigt bruger det skønne VT60. Jeg glemmer aldrig at du proppede hele baduljen ind bag i din bil (jeg mener at det var dig), der kiggede jeg godt nok lige en ekstra gang.LOL 

Ja det var mig som brød en af de syv dødssynder ved at ligge et plasma fjernsyn ned LOL Jeg var lidt forbavset over hvor stor den kasse egentlig var, men der var lige præcis plads bag i ! Hvem fanden har brug for en stationcar Cool


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af inside inside skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af inside inside skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg opgiver at sælge mit TV her på siden. Så må jeg se på en anden udvej, eller den kloge vej, beholde mit tv. Mange tak for interessen, og god sommer og ferie til alleSmile.

Det er lige før man får lyst til at opgradere fra det Panasonic VT60 jeg købte af dig for 5-6 år siden, og som stadig er flittigt i brug herhjemme LOL
Det er sørme dejligt at høre at du stadig flittigt bruger det skønne VT60. Jeg glemmer aldrig at du proppede hele baduljen ind bag i din bil (jeg mener at det var dig), der kiggede jeg godt nok lige en ekstra gang.LOL 

Ja det var mig som brød en af de syv dødssynder ved at ligge et plasma fjernsyn ned LOL Jeg var lidt forbavset over hvor stor den kasse egentlig var, men der var lige præcis plads bag i ! Hvem fanden har brug for en stationcar Cool
Ja, jeg glemmer det nok aldrig. Og blot for info, skulle du nu beslutte dig til Panasonic 65 tommer OLED, så kan jeg fortælle dig, at her er kassen endnu større.LOL


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af inside inside skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg opgiver at sælge mit TV her på siden. Så må jeg se på en anden udvej, eller den kloge vej, beholde mit tv. Mange tak for interessen, og god sommer og ferie til alleSmile.

Det er lige før man får lyst til at opgradere fra det Panasonic VT60 jeg købte af dig for 5-6 år siden, og som stadig er flittigt i brug herhjemme LOL
Og du vil helt sikkert få et bedre billede. 


-------------
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 16:38
Du skriver i dag at du opgiver at sælge dit tv her.
Kan vi regne med det? Clap


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Du skriver i dag at du opgiver at sælge dit tv her.
Kan vi regne med det? Clap
Mig kan man skam ikke regne med - det bør du videWink


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Basto
Skrevet den: 27-Juni-2019 kl. 16:48
 Wink


Skrevet af: Practical
Skrevet den: 28-Juni-2019 kl. 19:05
Endnu en " jeg sælger mit tv, nå nej ikke alligevel" tråde fra Hother 😂😂


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 28-Juni-2019 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af Practical Practical skrev:

Endnu en " jeg sælger mit tv, nå nej ikke alligevel" tråde fra Hother 😂😂
Næh nej, du er skam velkommen til at købe mit TV - bare kom i sving!Wink


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 08-August-2019 kl. 01:02
Jeg har fået et par PM´s om køb af mit Pana OLED. Desværre må jeg svare, at det ikke er til salg mere. Det skyldes jo, at man ikke mere i mine øjne, ikke kan opnå en fair pris for et super velfungerende OLED TV, som bare er 7 måneder gammelt. Jeg kan jo ikke hamle op med LG´ s OLED priser. Sådan er det.

Som tidligere nævnt så beholder jeg mit skønne Pana TV indtil videre. Pengene som skulle være brugt til et Pana 65GZ2000 er såmænd brugt til nye hårde hvidevarer. I sidste ende gør jeg måske som jeg har gjort før, nemlig forære mit TV til nogen som trænger til et nyt TV. Så for nu, så nyder jeg bare et skønt billede. Det er også rart, i stedet for at gå efter det nyeste - en anden, men god fornemmelseSmile


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Practical
Skrevet den: 08-August-2019 kl. 09:10
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

det ikke er til salg mere. 

Surprise LOLLOLLOL


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 08-August-2019 kl. 09:53
Oprindeligt skrevet af Practical Practical skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

det ikke er til salg mere. 

Surprise LOLLOLLOL

Sidst du skrev det samme vrøvl, fik du at vide at du er velkommen til at købe mit TV. Nu forventer jeg at du køber det! Sjovt nok svarede du ikke - men det gør du vel nu.

Jeg har solgt minimum 10 TV + utallige andre ting her på siden. 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Practical
Skrevet den: 08-August-2019 kl. 11:08
Du FORVENTER jeg køber det.!!!!!! LOL


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 08-August-2019 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af Practical Practical skrev:

Du FORVENTER jeg køber det.!!!!!! LOL
Jeg tror såmænd ikke at jeg i givet fald ville sælge det til dig. Jeg synes bestemt at du skal holde dig til at skrive om noget som du har kendskaber til.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Practical
Skrevet den: 08-August-2019 kl. 12:35
Det er alligevel også alt for småt til mig, det kunne måske lige gå i soveværelset.


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 09-August-2019 kl. 11:31
Ikke nemt med gode priser på top modeller af oled når de i dag kan købes for 9999.-  i 65”

Man skal være fan eller kender for at bide på.

Udviklingen med oled går ikke hurtig.    Men priserne går hurtigt ned.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 09-August-2019 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Ikke nemt med gode priser på top modeller af oled når de i dag kan købes for 9999.-  i 65”

Man skal være fan eller kender for at bide på.

Udviklingen med oled går ikke hurtig.    Men priserne går hurtigt ned.
Jo, lidt sørgeligt. Personligt ville jeg aldrig købe de billige udgaver af OLED. Sådan er vi så forskellige. Og jo, jeg er bestemt fan af Panasonic.

Et Pana FZ800 "Bankede" flere af topmodellerne på forskellige områder ved sidste års "Blindtest" arrangeret af Vincent Theo.




-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 09-August-2019 kl. 11:59
På samme måde "bankede" Sony AF8 og LG C8 i andre kategorier Panasonic FZ800. Her er karaktererne:  http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1531740445" rel="nofollow - http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1531740445

Der er vel nærmere tale om noget der ligner statistisk usikkerhed.

Billedydelsen på disse OLED-tv er så tæt, at prisen nok for mange købere er overvældende stærkt argument. I hvert fald hvis man ikke lægger så meget vægt på design, lyd, tv-platform og lign.


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 09-August-2019 kl. 14:39
For den almindelige bruger er næsten alle oled ens 

Eneste hvor jeg ser tydelig forskel er GZ2000.  

Og den får vi vist snart en dansk test af Wink


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 09-August-2019 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

For den almindelige bruger er næsten alle oled ens 

Eneste hvor jeg ser tydelig forskel er GZ2000.  

Og den får vi vist snart en dansk test af Wink

Det undre mig en anelse. Det ligner lidt de gange hvor jeg påstod, at jeg kunne se forskel på billedet fra BD afspillere. Jeg fik at vide at jeg havde knald i låget.  Det er senere blevet anerkendt, at der er forskelle i billedet fra de forskellige afspillere.

På samme måde mener jeg også at jeg kan se forskel på OLED TV. Her gælder det samme som for BD afspillere, nemlig den anvendte billede processor og billedekredsløb. Her opfatter jeg visse produkter som mere aggressive i frembringelsen af billedet.

Det nye Pana GZ2000 har for mig lidt af det samme aggressive i billede frembringelsen på den udgave jeg så hos Panasonic Center Rødovre. Om det forhold også gør sig gældende i de egentlige produktions modeller bliver spændende at se.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 01:26
Så prøver jeg lige en sidste gang i år at sælge mit 65FZ590 Panasonic OLED TV. Prisen er nu 14000 kr. Bliver det ikke solgt nu, venter jeg simpelthen til de nye 2020 modeller næste år.

På side 1 tråden, står alle relevante oplysninger som stadig er gældende, bortset fra, at mit TV nu nærmere sig de 9 måneder i alder.

Min pris er gældende indtil den 15. september 2019 kl. 22 (ellers er jeg hoppet i kanen). Jeg opgiver her efter et salg indtil næste sommer.

Du kan finde flere tests af 65FZ950 rundt omkring på avforum, hdtvtest osv. Du kan også læse min egen ærlige beretning om mit FZ950 her:

https://forum.recordere.dk/mit-valg-af-nyt-tv-observationer-kalibreret_topic156991.html" rel="nofollow - https://forum.recordere.dk/mit-valg-af-nyt-tv-observationer-kalibreret_topic156991.html

Prisen er absolut fast, der bliver ikke givet noget afslag. Interesserede er meget velkommen til at komme forbi mig og teste mit TV på alle måder skønne TV. Der er i den grad passet på det TV.

Spring panelfejl køen overSmile


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: elendil
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 11:45
Har du leget med PIP og PAP på tvet, Hother? I så fald, hvordan spiller det? Virker det mellem to HDMI-inputs?

Især PAP mellem to HDMI-inputs er en feature jeg savner ved mit gamle Pioneer plasma.

Use-casen for mig er ramasjang via chromecast og fo'bol' via ATV 4k. Jeg ser ramasjang og ungerne ser fo'bol', selvfølgelig.


Skrevet af: Munch
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 12:21
Det kan du ikke, der kan kun anvendes en hdmi sammen med tuner til pap. Og iøvrigt vil panelet blive ødelagt ved længere tids visning af pap, da en væsentlig del af panelet er sort.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Har du leget med PIP og PAP på tvet, Hother? I så fald, hvordan spiller det? Virker det mellem to HDMI-inputs?

Især PAP mellem to HDMI-inputs er en feature jeg savner ved mit gamle Pioneer plasma.

Use-casen for mig er ramasjang via chromecast og fo'bol' via ATV 4k. Jeg ser ramasjang og ungerne ser fo'bol', selvfølgelig.
Uha, det må du ikke spørge mig om, jeg benytter slet ikke alle de ting som du beskriver - beklager.

Jeg benytter mit TV som en "Monitor med lyd på", til BD film, TV kanaler og Youtube. Nix weiter.

Enig med Munch, det er nok ikke dette TV som du skal købe, selvom det billede mæssigt  ville være en formidabel afløser til dit Pioneer.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: elendil
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 12:25
Tak begge.

Det var da vanvittigt irriterende.

For nu lige at tilbyde en smule til salgstråden (måske), vil jeg sige at jeg overvejer TV'et, og det er stort set udelukkende for at undgå panellotteriet, som Hother benævner det. Det synes jeg er en del værd.

Kunne man regne med gode paneler, ville jeg være lige så tilfreds med FZ800 eller AF8, tror jeg, da jeg ikke skal bruge lyden.


Skrevet af: Munch
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 12:36
Pap er ikke en feature der er noget værd til at se TV på, da hvert billede kun er på 32 tommer. Det er udmærket til lige at orientere sig hvad der er på andre kanaler/inputs mens man beholder den kanal man ser.


Skrevet af: elendil
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 12:40
Jeg er som sådan ikke uenig, og PIP er måske lige så fint, men det hænder at ungerne får lov at ramasjang i pausen. Jeg vil så dels gerne vide hvornår kampen starter igen, samt give dem lov til at se hvad de nu end gik i gang med at se færdigt.

Det er ikke værre end at jeg kan følge med på min telefon. Jeg tænkte bare featuren ville være brugbar og mit pioneer tilbyder det kun hvor det ene input er en tuner. Det synes jeg er åndsvagt, men det er så åbenbart noget Panasonic har valgt at holde fast i.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Jeg er som sådan ikke uenig, og PIP er måske lige så fint, men det hænder at ungerne får lov at ramasjang i pausen. Jeg vil så dels gerne vide hvornår kampen starter igen, samt give dem lov til at se hvad de nu end gik i gang med at se færdigt.

Det er ikke værre end at jeg kan følge med på min telefon. Jeg tænkte bare featuren ville være brugbar og mit pioneer tilbyder det kun hvor det ene input er en tuner. Det synes jeg er åndsvagt, men det er så åbenbart noget Panasonic har valgt at holde fast i.

Meget betænksom FarSmile 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Jamic
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 17:33
Hej John

Hvordan fungerer det med den integrerede fod/soundbar, hvis man vil vægmontere?

Er der andre forskelle på FZ950 og FZ800, end lyden?

Hilsen fra Jacob, der stadig nyder din gamle Elac FS407.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af Jamic Jamic skrev:

Hej John

Hvordan fungerer det med den integrerede fod/soundbar, hvis man vil vægmontere?

Er der andre forskelle på FZ950 og FZ800, end lyden?

Hilsen fra Jacob, der stadig nyder din gamle Elac FS407.

Hej Jacob. Ah, jeg skulle lige til at skrive, at vi har da handlet førBig smile

Mit TV er væg monteret, soundbaren er i mine ører rigtigt gode til daglig TV-kigning. En film såmænd også gå an, meeeenn..... den kan jo ikke matche dine Elac.  LOL

Jeg har ind i mellem overvejet at sælge min Sony soundbar, fordi Panasonic´s lyd til mit normale TV brug er ganske okay.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Jamic
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 18:43
Måske jeg har misforstået, men er den soundbar ikke en integreret del af foden, du hænger det vel ikke op med fod påSmile

Mvh. Jacob


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af Jamic Jamic skrev:

Måske jeg har misforstået, men er den soundbar ikke en integreret del af foden, du hænger det vel ikke op med fod påSmile

Mvh. Jacob
Soundbaren er ikke en integreret del af foden. TV´ets fod ligger i kassen. Måske har du misforstået sagen, for på reklamebilleder "Ligger" soundbaren på et underlag.

Når TV´et hænger på en væg, så er soundbaren placeret under TV´et. En placering jeg selv rent lydmæssigt ville foretrække, for så er højtalerne rettet mod lytteren.

Du se højtalerens placering er:

https://forum.recordere.dk/mit-valg-af-nyt-tv-observationer-kalibreret_topic156991_page4.html" rel="nofollow - https://forum.recordere.dk/mit-valg-af-nyt-tv-observationer-kalibreret_topic156991_page4.html


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Jamic
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 19:12
Så er jeg med, det er det billede som også er øverst på den side du linker til, der fik mig til at tro at den var integreret i foden. Jeg ved jo hvordan du passer på dine ting, så det er da fristende, men har desværre fornylig lovet konen at vente - vi havde lige snakken da Bilka havde B8 på bud.

Held og lykke med salget, er det GZ 2000 modellen der trækker i dig?

Mvh. Jacob


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af Jamic Jamic skrev:

Så er jeg med, det er det billede som også er øverst på den side du linker til, der fik mig til at tro at den var integreret i foden. Jeg ved jo hvordan du passer på dine ting, så det er da fristende, men har desværre fornylig lovet konen at vente - vi havde lige snakken da Bilka havde B8 på bud.

Held og lykke med salget, er det GZ 2000 modellen der trækker i dig?

Mvh. Jacob

Helt i orden Jacob. Bliver det solgt er det fint, bliver det ikke solgt, så er det også fint. Yes det er GZ2000 jeg godt kunne tænke mig.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 20:47
Skulle der nu været en af jer, som er interesseret i at købe mit dejlige TV, kan I så i være fine og sende mig en PM. En PM triller nemlig direkte ind på min e-mail. Det vil gøre det hele lidt lettere for migSmile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-September-2019 kl. 00:42
Mit TV er nu reserveret til en bekendt, som lige skal i banken. Om det bliver til noget omkring et salg, det ved jeg ikke.

Jeg har svaret på flere PM´s omkring ditten og datten, og jeg har kunnet svare positivt til alle spørgsmålene, men har ikke rigtigt hørt mere fra de pågældende.

Næste gang, hvis det bliver aktuelt, bliver salget via DBA. Måske har jeg mere held her. 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 11-September-2019 kl. 06:51
god fornøjelse med DBA. 

Det må være længe siden du har solgt der.  😉


Skrevet af: elendil
Skrevet den: 11-September-2019 kl. 06:53
Haha, ja. Jeg tror folk er bedre her, trods alt.

Jeg var millimeter fra at købe det fra dig, pga. udeblivelsen af panellotteri, Hother. Det manglende Dolby Vision skræmte mig, desværre. Jeg synes du skulle sælge dit GZ2000 herinde også, om ikke så længe. Så køber jeg det.

:)



Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-September-2019 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Haha, ja. Jeg tror folk er bedre her, trods alt.

Jeg var millimeter fra at købe det fra dig, pga. udeblivelsen af panellotteri, Hother. Det manglende Dolby Vision skræmte mig, desværre. Jeg synes du skulle sælge dit GZ2000 herinde også, om ikke så længe. Så køber jeg det.

:)


Jeg er ikke så god til at forstå, at Dolby Vision betyder så meget. Ofte kan man ikke se forskel på, om det er en HDR10 eller en Dolby Vision.

Jeg er altid gået efter den bedste billede kvalitet overalt, og i mindre grad APPS og andre ting og sager.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: elendil
Skrevet den: 11-September-2019 kl. 10:17
Jeg har ingen praktisk erfaring, Hother. Mit ønske om Dolby Vision stammer primært fra at jeg kan se hvorfor det kan være HDR10 overlegent, samt at jeg tror Dolby vinder denne udgave af formatkrigen.

Således satser jeg på, at der i fremtiden vil være et stort udvalg af gode DV-produktioner. Om det passer ved jeg af gode grunde ikke.

Jeg er ca. den reciprokke af dig mht. fjernsyn. Jeg købte mit Panasonic G20 for godt ti år siden, tror jeg (jeg har godt nok skiftet det ud med et Pioneer Kuro inden for de sidste par år, men same same), så mit TV skal helst kunne følge med i mange år :)


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-September-2019 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Jeg har ingen praktisk erfaring, Hother. Mit ønske om Dolby Vision stammer primært fra at jeg kan se hvorfor det kan være HDR10 overlegent, samt at jeg tror Dolby vinder denne udgave af formatkrigen.

Således satser jeg på, at der i fremtiden vil være et stort udvalg af gode DV-produktioner. Om det passer ved jeg af gode grunde ikke.

Jeg er ca. den reciprokke af dig mht. fjernsyn. Jeg købte mit Panasonic G20 for godt ti år siden, tror jeg (jeg har godt nok skiftet det ud med et Pioneer Kuro inden for de sidste par år, men same same), så mit TV skal helst kunne følge med i mange år :)

HDR10+ og DV minder mig en del om det gamle "Loudness", man booster billedet. Jeg er jo en ældre herre i dette game, og foretrækker i den grad det naturlige billede, korrekte farver og i den dur.

Jeg kan godt se at det "Boostede" billede kan være imponerende.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 11-September-2019 kl. 11:44
For mig er det ikke boostet billede

Men vil gene se det som filmskaberne laver så derfor kommer stort ønske om DV 
Man kan jo slå fra for at få det naturlige billede.  Men det handler film jo ikke om 


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-September-2019 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:


Men vil gene se det som filmskaberne laver så derfor kommer stort ønske om DV 
Man kan jo slå fra for at få det naturlige billede.  Men det handler film jo ikke om 

Vi er jo heldigvis meget forskellige.

Men at eje et helt perfekt OLED panel, og med det mest pragtfulde og korrekte billede, og ikke kunne sælge det fordi det mangler DV, så er jeg stået af. 

Som sagt, folk er forskellige og går efter forskellige ting.Smile


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: jake51
Skrevet den: 11-September-2019 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

at eje et helt perfekt OLED panel, og med det mest pragtfulde og korrekte billede

Og så sælger du det... tja

-------------
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-September-2019 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

at eje et helt perfekt OLED panel, og med det mest pragtfulde og korrekte billede

Og så sælger du det... tja
Nå ved jeg ikke præcis hvad du mener, men i givet fald skal jeg nok finde et andet perfekt panel, for jeg tester jo inden et køb.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: elendil
Skrevet den: 11-September-2019 kl. 14:42
Var det ikke stort set solgt? Hvis det viser sig alligevel ikke at være solgt, må du godt sige til. Så kan jeg tænke lidt videre.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-September-2019 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Var det ikke stort set solgt? Hvis det viser sig alligevel ikke at være solgt, må du godt sige til. Så kan jeg tænke lidt videre.
Den bekendte har til kl. 16 til at give besked, og jeg har  intet hørt.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 12-September-2019 kl. 13:43
Der kommer skam stadigt PM´s omkring et køb. F.eks. i går aftes modtog jeg en hilsen med krav om specificering af hvorfor mit panel er perfekt, specificering af mulige fejl og mulig udbedring af disse, jeg skulle også være fleksibel, udfærdigelse af købsaftale + en del mere, og så en pris på 12K, til gengæld kunne beløbet umiddelbart overføres til efter tilvejebringelse af diverse dokumentation.  

Folk må jo tro at jeg er tosset, det er jeg måske også. 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: bentpetersson
Skrevet den: 12-September-2019 kl. 18:21
Ja man kommer da helt i tvivl.
Du har jo et apparat, der efterhånden har rundet mange timer. Hvor meget er det blevet til dags dato?
Og så var det så vidt jeg husker et Demoapparat, der allerede ved dit første udbud havde rundet rigtig mange timer hver dag i gennemsnit.
Og det ene øjeblik har du dit 2018 Tv til salg og næste øjeblik har du trukket det tilbage😀





-------------
Med venlig hilsen
bentpetersson




Skrevet af: Hother
Skrevet den: 12-September-2019 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Ja man kommer da helt i tvivl.
Du har jo et apparat, der efterhånden har rundet mange timer. Hvor meget er det blevet til dags dato?
Og så var det så vidt jeg husker et Demoapparat, der allerede ved dit første udbud havde rundet rigtig mange timer hver dag i gennemsnit.
Og det ene øjeblik har du dit 2018 Tv til salg og næste øjeblik har du trukket det tilbage😀



Du husker galt, det er købt fra spritnyt den 5. januar 2019, og har vel kørt 3500 timer. Modellen er dog en 2018. Havde du kigget på side 1 i tråden havde du været bekendt med de rigtige informationer.

Ja, jeg må indrømme at jeg nok ikke mere er helt pjattet med at sælge, af forskellige årsager. 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: bentpetersson
Skrevet den: 12-September-2019 kl. 18:41
3500 timer. Det lyder af for meget, John. Det giver mange timer hver dag. Har du regnet på det i forhold til dit kigger i.
Og køberen ville overføre beløbet uden at have set apparatet?
Kender jeg mon vedkommende?
Han må da være bindegal som dig 😀😀


-------------
Med venlig hilsen
bentpetersson




Skrevet af: elendil
Skrevet den: 12-September-2019 kl. 18:49
Det er ikke mig, det drejer sig om, men så tosset er det da ikke at stole på Hother. Han er trods alt ikke helt ny her på siden. Og det er ikke en sag til millioner.



Skrevet af: Hother
Skrevet den: 12-September-2019 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

3500 timer. Det lyder af for meget, John. Det giver mange timer hver dag. Har du regnet på det i forhold til dit kigger i.
Og køberen ville overføre beløbet uden at have set apparatet?
Kender jeg mon vedkommende?
Han må da være bindegal som dig 😀😀

Jeg har det sådan, at jeg hellere vil overdrive f.eks. et antal driftstimer - end give forkerte oplysninger.

Jeg tror at du kender vedkommende rigtigt indgående.

Og så stopper vi her.Wink


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 12-September-2019 kl. 20:38
Der er blevet regnet på det reelle antal driftstimer for mit TV, det ligger på bare 1500 timer.

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 12-September-2019 kl. 21:14
bentpetersson_ Event. købere ved jo,at et brugt OLED har bedre billede, og færre fejl end et hvilketsomhelst LCD . Så jeg forstår slet ikke din bekymring . . .

-------------
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm


Skrevet af: Munch
Skrevet den: 12-September-2019 kl. 21:18
Og Bent du regner ret dårligt. Fra 5.jan til idag er der 250 dg. Så et driftstime tal på 1500 er realistisk. Næppe mange der har tid til mere end 6 timers TV kiggeri om dagen.


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 13-September-2019 kl. 09:29
Der er nu uddelt advarsler til en bruger fra denne tråd. Hvis man ikke har til hensigt at købe, så er der ingen grund til at deltage i debatten. Og hvis man vil repræsentere andre, så opret et selskab og gør det igennem det. Smile

Hold venligst god tone ...


-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 13-September-2019 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Der er nu uddelt advarsler til en bruger fra denne tråd. Hvis man ikke har til hensigt at købe, så er der ingen grund til at deltage i debatten. Og hvis man vil repræsentere andre, så opret et selskab og gør det igennem det. Smile

Hold venligst god tone ...
Mig bekendt er dette ikke en decideret salgstråd, da trådstarter i første indlæg beder om en vurderingspris, i sidste oplysning omkring tv. Så hvem du har givet advarslen, for at kommentere i en vurderingstråd, virker lidt underligt.
I forhold til at repræsentere andre er skudt langt over målet, men kig gerne hele tråden igennem, og skjul flere indlæg, der taler positivt eller forsvarer trådstarters indlæg. Mit nu skjulte indlæg var en reaktion på, at en fejlestimering ikke skal kaldes for løgn, især ikke når skønnet er sat for højt.   


-------------
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 13-September-2019 kl. 10:03
Jeg har bedt om at få denne tråd lukket.

Skulle der være en som er reelt er interesseret i mit TV, kender dets kvaliteter, så send mig en PM.

God weekend


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 13-September-2019 kl. 10:12
På foranledning af Hother har vi lukket tråden

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk



Print side | Luk vindue