Print side | Luk vindue

Reklamation over Sony Bravia KD-65XE8505?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=158888
Udskrevet den: 28-Marts-2024 kl. 11:30


Emne: Reklamation over Sony Bravia KD-65XE8505?
Skrevet af: SoundWave
Emne: Reklamation over Sony Bravia KD-65XE8505?
Skrevet den: 21-August-2019 kl. 17:34
Jeg har et Sony Bravia KD-65XE8505. Jeg har aldrig været tilfreds med hvordan styresystemet Android opfører sig - det falder i hvert fald ikke i min smag.
Efter seneste opdatering af TV'et er det nu begyndt at genstarte af sig selv. Når jeg tænder det slukker det nogle gange helt (som hvis strømmen har været taget fra), og så skal styresystemet boote helt op fra start.

Jeg overvejer at reklamere over det, da det så må være fejlbehæftet. Hvad tænker I?



Svar:
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 22-August-2019 kl. 09:25
Oprindeligt skrevet af SoundWave SoundWave skrev:

Jeg har et Sony Bravia KD-65XE8505. Jeg har aldrig været tilfreds med hvordan styresystemet Android opfører sig - det falder i hvert fald ikke i min smag.
Efter seneste opdatering af TV'et er det nu begyndt at genstarte af sig selv. Når jeg tænder det slukker det nogle gange helt (som hvis strømmen har været taget fra), og så skal styresystemet boote helt op fra start.

Jeg overvejer at reklamere over det, da det så må være fejlbehæftet. Hvad tænker I?
Helt klart hvis der stadig reklamationsret. Jeg ville være stjerne tosset over så ringe kvalitet. 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.



Print side | Luk vindue