Print side | Luk vindue

In Ear til SMÅ øregange??

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Bærbare medie afspillere
Forumbeskrivelse: iPod, Creative o.lign. bærbare playere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=159000
Udskrevet den: 28-Marts-2024 kl. 11:17


Emne: In Ear til SMÅ øregange??
Skrevet af: JaAndersen
Emne: In Ear til SMÅ øregange??
Skrevet den: 07-September-2019 kl. 16:15
min kone har mega lille øregange, men søger et par trådløse øretlf til in ear

Vi har været samtlige igennem i Hifiklubben, de er alle for store...

Nogen gode bud?



Svar:
Skrevet af: longjohn2
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 00:56
Måske Sony - har tidligere købt nogle, hvor der fulgte tre forskellige størrelser silikone-"dupper" med, så man kunne sætte den på, der bedst passede til ens øregang. 


Skrevet af: -claus-
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 12:46
Hvad med 3. Parts eartips. Jeg bruger selv skumgummi tips. De klemmes flade og udvider sig efterfølgende, så de passer.

-------------
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 18:14
typisk fås in-ears med 3 forskellige størrelser, hvor de mindste generelt er temmelig små.

derudover er der som -claus- siger 3. parts. complyfoam laver til rigtigt mange forskellige in-ears fra både jabra, jaybird, b&o og flere. men det kommer rigtigt meget an på hvordan in-ears skal sidde og hvordan de skal bruges. Jeg har efterhånden prøvet en del, men må tilstå jeg kraftigt overvejer at smide pengene til et par powerbeats pro, men har et sæt mpow flame2 som faktisk fungerer fint og også bliver siddende. jeg har også et sæt jaybird free hvor jeg har købt complyfoam tips til. 

det største problem er at der ikke er nogen som helst vej udenom at prøve af. jeg har selv ret små øregange (delvist blomkålsøre efter et liv med kampsport) - og leder stadig efter den "perfekte" løsning



Skrevet af: -claus-
Skrevet den: 09-September-2019 kl. 23:43
Bruger Sennheiser True Wireless. Med comply foam lavet specifikt til sættet. Jeg måtte op i en large for at få det til at passe. True Wireless er generelt små, og de stikker ikke så dybt, som de fleste andre. Det kunne også være, at hun skulle kigge på nogle der ikke stikkes helt ind i øregangen. Det kunne f.eks være Apple airpods eller Huawei's udgave.

-------------
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio


Skrevet af: JaAndersen
Skrevet den: 10-September-2019 kl. 10:49
Jeg må have hende med ud og prøve noget skum :-)

Eller Airpods i en eller anden udgave - det kunne også være en mulighed

Tak for forslag!



Print side | Luk vindue