Print side | Luk vindue

TV-Avisen på 5 min ATV4K, driller

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=159707
Udskrevet den: 23-April-2024 kl. 18:34


Emne: TV-Avisen på 5 min ATV4K, driller
Skrevet af: JaAndersen
Emne: TV-Avisen på 5 min ATV4K, driller
Skrevet den: 09-December-2019 kl. 15:44
Hvad gør jeg forkert når DR’s “tv avisen på 5 min” ikke vil vise det nyeste afsnit, men hænger fast i nogle fra sidste måned...

Vi streamer ALT via ATV4K uden problemer - så det er et eller andet lokalt med DR appen...

Alt andet virker super (også dr appen) som sagtens kan vise mig det nyeste afsnit

Synes det er genialt med 5 min tv avis - derfor generer det mig vildt at jeg ikke kan finde nyeste afsnit

Nogle gode tricks??



Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 09-December-2019 kl. 16:23
 Tja det er da ganske nemt at gå ind på TV Giuden for f.eks i Fredags og finde den korte TV Avis fra 17:50. Eller en hver anden udsendelse som er i Arkiv.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Mufti
Skrevet den: 10-December-2019 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af JaAndersen JaAndersen skrev:

Hvad gør jeg forkert når DR’s “tv avisen på 5 min” ikke vil vise det nyeste afsnit, men hænger fast i nogle fra sidste måned...

Vi streamer ALT via ATV4K uden problemer - så det er et eller andet lokalt med DR appen...

Alt andet virker super (også dr appen) som sagtens kan vise mig det nyeste afsnit

Synes det er genialt med 5 min tv avis - derfor generer det mig vildt at jeg ikke kan finde nyeste afsnit

Nogle gode tricks??
Det er fordi det var et forsøg der ikke kører længere.

Der blevet ikke produceret flere udsendelser.



Print side | Luk vindue