Print side | Luk vindue

Kopier af AirPods.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=159822
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 10:27


Emne: Kopier af AirPods.
Skrevet af: Mufti
Emne: Kopier af AirPods.
Skrevet den: 26-December-2019 kl. 09:09
Hej Recordere.

Er der nogen der har erfaringer med kopier/efterligninger af AirPods.

Eksempelvis disse.

https://cdon.dk/accessories/i12-tws-v-bluetooth-hovedtelefoner-p48174207" rel="nofollow - https://cdon.dk/accessories/i12-tws-v-bluetooth-hovedtelefoner-p48174207




Svar:
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 26-December-2019 kl. 10:42
Min datter fik sådan et sæt. Og der var ikke andet end problemer. Lyden er dårlig, og de virker bare ikke særligt godt. Det er spild af penge.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: PerW
Skrevet den: 26-December-2019 kl. 11:09
jeg har købt nogle på AliExpress og dem til 40 kr svarer nok til disse du linker til og lyden er ikke specielt godt. Jeg købte også nogle til 150 kr som er rimelige i9000 tws.

Men ellers kig efter Huawei am61. Rigtig god bt med god lyd.


Skrevet af: lahan
Skrevet den: 26-December-2019 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Hej Recordere.

Er der nogen der har erfaringer med kopier/efterligninger af AirPods.

Eksempelvis disse.

https://cdon.dk/accessories/i12-tws-v-bluetooth-hovedtelefoner-p48174207" rel="nofollow - https://cdon.dk/accessories/i12-tws-v-bluetooth-hovedtelefoner-p48174207

De har næppe H1 eller W1 chippen, så du vil miste noget funktionalitet.

Men til prisen er de sikkert glimrende.


Skrevet af: PerW
Skrevet den: 26-December-2019 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

[QUOTE=Mufti]Hej Recordere.

Men til prisen er de sikkert glimrende.

Har du hørt nogle af de billige kopier?

De lyder som en dåse. Jeg gav måske 200 for mine am61 og det lyder 1000 bedre


Skrevet af: JordanDK
Skrevet den: 26-December-2019 kl. 11:49
Telmore har lige haft tilbud på AirPods 2019 modellen til 150 kr, vi nåede selv at købe 2 par til julegave til to af vores 3 børn. Ved ikke om de har det tilbud længere.

-------------
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.


Skrevet af: Mufti
Skrevet den: 26-December-2019 kl. 11:58
Tak for input.

Tror jeg holder mig til de originale AirPods.

Jeg holder lidt øje og ser om de ikke kommer på tilbud i januar.




Skrevet af: lahan
Skrevet den: 26-December-2019 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

[QUOTE=Mufti]Hej Recordere.

Men til prisen er de sikkert glimrende.

Har du hørt nogle af de billige kopier?

De lyder som en dåse. Jeg gav måske 200 for mine am61 og det lyder 1000 bedre
næh men burde man forvente mere end dåselyd til den pris ?




Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 26-December-2019 kl. 21:57
@JordanDK - originale Airpods til 150,- stykket? - for en 2019 model? lad os bare sige det lyder ekstremt usandsynligt. Selv ikke en broket vare vil de kunne få til den pris - så vil der i hvert fald være en alvorlig negativ dækning på det.
Jeg kunne måske gå med til det hvis det var Earpods (ledning) og ikke airpods (uden ledning) da de måske kom i nærheden af det prisleje. De lister ikke engang hverken airpods eller airpods pro som tilbehør på deres hjemmeside.


Skrevet af: PerW
Skrevet den: 27-December-2019 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

[QUOTE=Mufti]Hej Recordere.

Men til prisen er de sikkert glimrende.

Har du hørt nogle af de billige kopier?

De lyder som en dåse. Jeg gav måske 200 for mine am61 og det lyder 1000 bedre
næh men burde man forvente mere end dåselyd til den pris ?


For 200 købte jeg nogle Huawei am61 og de lyder rigtig godt, så det kan man godt.


Skrevet af: sickchild
Skrevet den: 27-December-2019 kl. 08:41
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

@JordanDK - originale Airpods til 150,- stykket? - for en 2019 model? lad os bare sige det lyder ekstremt usandsynligt. Selv ikke en broket vare vil de kunne få til den pris - så vil der i hvert fald være en alvorlig negativ dækning på det.
Jeg kunne måske gå med til det hvis det var Earpods (ledning) og ikke airpods (uden ledning) da de måske kom i nærheden af det prisleje. De lister ikke engang hverken airpods eller airpods pro som tilbehør på deres hjemmeside.

Den er nu god nok. 

Jeg købte også hos fullrate godt nok til 250kr. 
Men med til historien så binder man så også til 6 måneders mobil abonnement samtidig. 

Men for mig var det samme pris for abonnement som tidligere selvskab med samme tale og data. Så jeg har stort set kun givet de 250kr. 


Skrevet af: kim.t
Skrevet den: 27-December-2019 kl. 08:52
Knægte havde på et tidspunkt et par der faktisk havde W1 chip. De hed bare AirPod SuperCopy, og var på det tidspunkt den bedste kopi, og de spillede også godt. Han ødelagde dog bare den ene......

-------------


Skrevet af: JordanDK
Skrevet den: 28-December-2019 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

@JordanDK - originale Airpods til 150,- stykket? - for en 2019 model? lad os bare sige det lyder ekstremt usandsynligt. Selv ikke en broket vare vil de kunne få til den pris - så vil der i hvert fald være en alvorlig negativ dækning på det.
Jeg kunne måske gå med til det hvis det var Earpods (ledning) og ikke airpods (uden ledning) da de måske kom i nærheden af det prisleje. De lister ikke engang hverken airpods eller airpods pro som tilbehør på deres hjemmeside.

Det har været et tilbud, jeg har bare været heldig. Om du tror på det eller ej, må være op til dig selv. Har hvert 2 sæt som som hver af pigerne fik som julegave udover de andre gaver, da det var så billigt st jeg ikke kunne lade være.

Har hvert fald 2 stk. fakturaer på hver 150 kr. samt 2 mails hvor prisen på 150 kr også er oplyst.




-------------
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.


Skrevet af: moremusic
Skrevet den: 28-December-2019 kl. 11:51
Fatter ikke at man gider at købe kopier - specielt ikke når det gælder elektronik. Du aner ikke hvad du får. Produkterne kan være ubrugelige og/eller direkte farlige at anvende grundet ringe hensyn til sikkerheds standarder. 
Derudover kan du være sikker på at producenten både sviner miljøet mere og formentlig har ringere arbejdsvilkår end mærkevare producenterne. 

Glem dog kopierne. I et land hvor enhver bebumset teenager løber rundt med telefoner til 10k,  så giver AirPods til 1200kr alligevel ingen respektpoint. De er ikke luksus; de er ikke premium; og hvis de alligevel ikke performer, så er det vel ligegyldigt?
Køb istedet et af de gode, billige alternativer. Der findes masser af dem derude, som lyder godt. 




Skrevet af: hedberg
Skrevet den: 28-December-2019 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

@JordanDK - originale Airpods til 150,- stykket? - for en 2019 model? lad os bare sige det lyder ekstremt usandsynligt. Selv ikke en broket vare vil de kunne få til den pris - så vil der i hvert fald være en alvorlig negativ dækning på det.
Jeg kunne måske gå med til det hvis det var Earpods (ledning) og ikke airpods (uden ledning) da de måske kom i nærheden af det prisleje. De lister ikke engang hverken airpods eller airpods pro som tilbehør på deres hjemmeside.


Det var en kampagne der kørte få dage. Man skulle købe et abb. hvor man så er bundet i 6 mdr for, at få dem til den pris. 



-------------
Med venlig hilsen,
Thomas


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 28-December-2019 kl. 12:42
ahhh det giver så mere mening. så får de jo også pengene ind igen ret hurtigt. - det viser så med al tydelighed hvor meget de tjener på abonnementerne.


Skrevet af: JordanDK
Skrevet den: 29-December-2019 kl. 10:53
@hedberg

Det er rigtigt, vi er Telmore kunder i forvejen. Så at binde abonnement i 6 måneder betyder ikke noget, i de 6 måneder skal vi give 20 kr ekstra pr abonnement. Så prisen i alt for vores vedkommende bliver 500 kr for to sæt AirPods.


-------------
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.



Print side | Luk vindue