lidt betænkeligheder
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=16016
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 18:44
Emne: lidt betænkeligheder
Skrevet af: Benny From
Emne: lidt betænkeligheder
Skrevet den: 07-Oktober-2006 kl. 09:30
Jeg har fået lidt betænkeligheder ved de svar som gives af nogle medlemmer af foraet, idet der tydeligt står skrevet at de er "fuldt" medlem, kan man så i det hele taget, tage deres ytringer for gode vare ?
|
Svar:
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 07-Oktober-2006 kl. 10:07
nej det behøver du ikke
Det er kun antallet af indlæg der afgører medlemskabet.
|
Skrevet af: hekke
Skrevet den: 07-Oktober-2006 kl. 10:11
Hej Benny
Kunne du uddybe det lidt nærmere? Er der noget specielt du tænker på?
|
Skrevet af: Carser
Skrevet den: 07-Oktober-2006 kl. 10:40
Tja Benny,
Jeg gloede også lidt, da de tidligere engelske titler blev ændret til nogle danske.
Især den med at gå fra at være senior executive member til at være fuld
...t medlem!
Godtnok siger et gammelt ordsprog, at det er fra børn (junior bruger er også en nyere betegnelse) og fulde folk, man skal høre sandheden, men...
Alle medlemmer er vel 100% fuldgyldige medlemmer - medmindre de bliver smidt ud eller i karantæne.
Jeg synes ikke, fuldt medlem! er betegnende for en bruger, der har skrevet over 500 indlæg - sikkert i helt ædru tilstand.
Og så det udråbstegn - hvorfor det?
Webmaster Lars: Kunne du ikke overveje nogle mere passende titler?
------------- M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 07-Oktober-2006 kl. 10:42
Carser skrev:
Jeg synes ikke, fuldt medlem! er betegnende for en bruger, der har skrevet over 500 indlæg - sikkert i helt ædru tilstand. |
Fuld <> Fuldt !
Carser skrev:
Webmaster Lars: Kunne du ikke overveje nogle mere passende titler? |
Forslag?
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet den: 07-Oktober-2006 kl. 11:04
Forslag? Tja...jo:
1) Genindfør de tidligere engelske titler. Når forum kan hedde community, optagere kan hedde recordere og du kan tilhøre admin group er engelsk jo også anyway consistent at bruge (med det mener jeg, at det hænger fint sammen)
eller
2) lav evt. fuldt medlem! om til senior medlem, så har vi en dansk "kontrast" til junior medlem. Det hænger vel rimelig pænt sammen.
Jeg har egentlig ikke tænkt så meget over det, men Bennys indlæg fik mig til at reagere.
Måske andre har nogle bedre forslag?
PS: Jeg kan godt skelne mellem fuld og fuldt, men t'et er jo blot tilføjet, da medlem grammatisk er et intetkønsord. En fuld stodder - et fuldt svin (blot eksempler på fælleskøn og intetkøn)
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
|
Skrevet den: 07-Oktober-2006 kl. 11:20
Carser skrev:
1) Genindfør de tidligere engelske titler. |
Med titler som "newbie" og "groupie" ?
Carser skrev:
2) lav evt. fuldt medlem! om til senior medlem |
Har jeg tænkt på, men syntes "senior" ofte opfattes som noget med alder.
/Lars
|
Skrevet den: 07-Oktober-2006 kl. 11:36
Du har ret.
newbie og groupie er nok ikke lige sagen.
Helt som du har det med senior, har jeg det med junior.
Den er ikke helt nem, den her...
Jeg vender tilbage, hvis jeg kommer på noget bedre.
|
Skrevet af: Hancock
Skrevet den: 07-Oktober-2006 kl. 11:41
Jeg forstår udmærket Benny Froms betænkelighed.
Derfor foreslår jeg at lade navngivningen af rank afspejle det som der måles på: Aktivitet. Et senior medlem lyder i mine ører som en der har været medlem i lang tid, eller har en vis "høj" alder. Junior det modsatte. Der er en del medlemmer som har været med fra starten, og som stadig er "ny bruger" eller "junior", blot fordi de ikke har leveret særligt mange indlæg. Eller måske kun var aktive i starten. Os "almindelige medlemmer" bør max kunne få 4 stjerne, 5 stjerner bør forbeholdes redaktion, ejere, moderator og lign.
------------- /Hancock Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl
|
Skrevet den: 07-Oktober-2006 kl. 12:36
Hej Alle
Status "Fuldt medlem" er ændret til "Guld medlem"
Så nu er der følgende titler:
- Ny bruger
- Junior bruger
- Bruger
- Super bruger
- Guld medlem
Og så er der jo plads til at inddrage sølv og bronze senere, hvis i kan undlade at kæde det sammen med bryllupper og andet
/Lars
|
Skrevet af: Benny From
Skrevet den: 07-Oktober-2006 kl. 12:45
Mit indlæg var bare ment som en ganske harmløs spøg, uden nogen bagtanker
|
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 07-Oktober-2006 kl. 12:50
og hvor mange indlæg skal man have for at få de eftertragtede titler
Hans
|
Skrevet den: 07-Oktober-2006 kl. 12:57
Lars skrev:
Status "Fuldt medlem" er ændret til "Guld medlem"
Så nu er der følgende titler:
- Ny bruger
- Junior bruger
- Bruger
- Super bruger
- Guld medlem
Og så er der jo plads til at inddrage sølv og bronze senere, hvis i kan undlade at kæde det sammen med bryllupper og andet |
Godkendt!
Det med lidt eksklusivt metal giver også en fortjent credit til de mere aktive brugere, der alle bidrager til at gøre forummet så aktuelt, godt og velbesøgt.
|
Skrevet af: Figaro01
Skrevet den: 07-Oktober-2006 kl. 18:13
Carser skrev:
Det med lidt eksklusivt metal giver også en fortjent credit til de mere aktive brugere, der alle bidrager til at gøre forummet så aktuelt, godt og velbesøgt.
|
tja - jeg kan nu godt nævne er eller to personer som jeg mener er lige lovlig aktiv (nej jeg nævnte ikke Pioner fælleskøb )
|
|