Print side | Luk vindue

Kodi og wifi

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=160756
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 13:40


Emne: Kodi og wifi
Skrevet af: sokken
Emne: Kodi og wifi
Skrevet den: 28-April-2020 kl. 20:15
Hej.
Jeg bruger Kodi på min nvidia shield og den er kablet og der er ingen problemer.
Men vil gerne have det på mobilen også men kan ikke få forbindelse til harddisken. Jeg har både prøvet at taste stien og ip adresse ind i kodi  men den skriver couldn't retrieve directory information.
Jeg har brugt et app på mobilen til at finde ip adressen på harddisken og den finder begge mine harddiske så de er vel åbne i mit netværk.

Mine 2 harddiske er wd my cloud

Håber på at i kan løse mit problem 





Svar:
Skrevet af: csell
Skrevet den: 29-April-2020 kl. 08:52
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg bruger Kodi på min nvidia shield og den er kablet og der er ingen problemer.
Men vil gerne have det på mobilen også men kan ikke få forbindelse til harddisken

Hej.

Du skriver at du 'bruger Kodi på din nvidia shield og den er kablet og der er ingen problemer.'

Men du skriver ikke om det er til en intern eller ekstern harddisk eller hvilken mærke og type?
Eller hvordan den er tilsluttet. Har den ethernet? Er den tilsluttet via din router eller hvordan?

Og at du gerne vil 'have det på mobilen også men kan ikke få forbindelse til harddisken.'

Alt efter svaret på de første spørgsmål. Vil jeg spørge om du har prøvet et tilslutte KODI på din mobil,
 på samme måde som på din nvidia shield, og til dens første harddisk?

Hvis der er forbindelse, så vil det være via WiFi fra din mobil til din Router, or så kablet derfra.


Nederst for sig selv, skriver du 'Mine 2 harddiske er wd my cloud'. Men du skriver ikke hvilke, eller hvor mange af dem der er tilsluttet din nvidia shield eller din mobil?
Eller hvordan de er tilsluttet?


Ellers har din prøvet at downloade og installere My Cloud App på din mobil, og se om den så kan bruge den ene af dine 'wd my cloud' enheder? 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wdc.wd2go&hl=en_US" rel="nofollow - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wdc.wd2go&hl=en_US

Hilsen Carsten.



Skrevet af: sokken
Skrevet den: 29-April-2020 kl. 18:35
Mine 2 harddiske er western digital my cloud home og de er koblet til min yousee router med kabel og min shield er også kablet til routeren. 

Jeg har prøvet at forbinde min mobil på samme måde som jeg har gjort med shield. 

Jeg har hentet appen og den kan finde begge harddiske. 
Burde problemet så ikke være Kodi? 




Skrevet af: Thomas.T
Skrevet den: 29-April-2020 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg har både prøvet at taste stien og ip adresse ind i kodi  men den skriver couldn't retrieve directory information.


Vælger du den rigtige protokol? SMB, NFS eller noget tredje?


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 29-April-2020 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Thomas.T Thomas.T skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg har både prøvet at taste stien og ip adresse ind i kodi  men den skriver couldn't retrieve directory information.


Vælger du den rigtige protokol? SMB, NFS eller noget tredje?
Det er ikke der jeg prøver at forbinde.
Ved add video source trykker jeg der hvor der står none og der skal jeg så trykke stien indelleri ip adresse. 
Håbe du forstår hvad jeg mener.


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 29-April-2020 kl. 19:19
Er det den forkerte sted jeg gør det.
På min Shield gjorde jeg ikke noget med protokol


Skrevet af: csell
Skrevet den: 29-April-2020 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

  Burde problemet så ikke være Kodi? 

Hej.

Eller forskel mellem din shield, og din mobil.
Det kan være hardware, software eller opsætning.

Jeg vil foreslå, at du begynder med at fortælle os, nøjagtigt hvilken version af shield, at du har?
Og hvilken version af Android TV den kører?

Og også fortælle os hvilken Mobil du har og hvilken version af Android den kører?

Og bruger de nøjagtig samme version af KODI, eller er det forskelle?


Det at Western Digital har lavet deres egen App, kunne godt få mig til at mistænke, at de IKKE bruger en REN standard netværks protokol. Men har modificeret noget.
Men ved du, eller andre noget om netværks delen i en 'my cloud home'?

Hilsen Carsten.



Skrevet af: sokken
Skrevet den: 29-April-2020 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

  Burde problemet så ikke være Kodi? 

Hej.

Eller forskel mellem din shield, og din mobil.
Det kan være hardware, software eller opsætning.

Jeg vil foreslå, at du begynder med at fortælle os, nøjagtigt hvilken version af shield, at du har?
Og hvilken version af Android TV den kører?

Og også fortælle os hvilken Mobil du har og hvilken version af Android den kører?

Og bruger de nøjagtig samme version af KODI, eller er det forskelle?


Det at Western Digital har lavet deres egen App, kunne godt få mig til at mistænke, at de IKKE bruger en REN standard netværks protokol. Men har modificeret noget.
Men ved du, eller andre noget om netværks delen i en 'my cloud home'?

Hilsen Carsten.

Jeg kan heller ikke få forbindelse på PC så det burde ikke være Android der er problemet og min mobil er oneplus pro 8 så det er noget nyere Android i den end i Shield.



Skrevet af: sokken
Skrevet den: 29-April-2020 kl. 23:21
Jeg har fundet ud af det.
Jeg skulle ind i protokol og få forbindelse. 

Mange tak for hjælpen 😊


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 01-Maj-2020 kl. 09:04
Hvis jeg vil se film udenfor mit netværk, kan man så også bruge Kodi til det eller skal man bruge et andet program til det? 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 01-Maj-2020 kl. 09:14
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Hvis jeg vil se film udenfor mit netværk, kan man så også bruge Kodi til det eller skal man bruge et andet program til det? 
hvis du har muligheden for det, så installer plex server på en pc, det gør det nemmere både at streame på dit netværk og udenfor netværket.


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 01-Maj-2020 kl. 09:23
Tak men det skal helst være en opsætning uden at computeren skal stå tændt 


Skrevet af: noerden
Skrevet den: 01-Maj-2020 kl. 09:53
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg har fundet ud af det.
Jeg skulle ind i protokol og få forbindelse. 

Mange tak for hjælpen 😊


Hejsa
Har du evt. et skærmbillede af din opsætning?
Jeg bøvler lidt med Kodis opsætning, og filer fra netværk. Lige nu kører jeg med en ftp server på min windows server. Men det virker lidt fjollet at jeg ikke bare bruger windows fildeling -> men det har jeg haft store problemer med i Kodi.


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 01-Maj-2020 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Tak men det skal helst være en opsætning uden at computeren skal stå tændt 
måske noget du kan bruge? Fordi Shield tv har jo også plex server installeret på. Så hvis dine krav ikke er så høje kan den kører som plex server og kigge ned i dine netværks harddiske,


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 01-Maj-2020 kl. 14:13
Hvad mener angående krav? 


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 01-Maj-2020 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af noerden noerden skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg har fundet ud af det.
Jeg skulle ind i protokol og få forbindelse. 

Mange tak for hjælpen 😊


Hejsa
Har du evt. et skærmbillede af din opsætning?
Jeg bøvler lidt med Kodis opsætning, og filer fra netværk. Lige nu kører jeg med en ftp server på min windows server. Men det virker lidt fjollet at jeg ikke bare bruger windows fildeling -> men det har jeg haft store problemer med i Kodi.
Jeg ved ikke lige om et billede hjælper. 
Jeg har bare været inde i network location og skrive stien til mine netværks harddiske og så bruger navn og password. Så fik jeg forbindelse 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 01-Maj-2020 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Hvad mener angående krav? 
med om du har behov for at transcode on the fly


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 01-Maj-2020 kl. 16:23
Vil gerne have det i bedst muligt kvalitet, i hvert fald hvis jeg ser noget hjemme.
Men hvis jeg vil prøve plex på et tidspunkt så tror jeg at det bliver med en raspberry pi.
Jeg vil gerne lige se om jeg kan bruge Kodi til at se film uden for mit netværk før jeg investere i plex


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 01-Maj-2020 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Vil gerne have det i bedst muligt kvalitet, i hvert fald hvis jeg ser noget hjemme.
Men hvis jeg vil prøve plex på et tidspunkt så tror jeg at det bliver med en raspberry pi.
Jeg vil gerne lige se om jeg kan bruge Kodi til at se film uden for mit netværk før jeg investere i plex
det er for besværligt. For du skal port forward to netværks harddiske, i din router, og du skal have styr på hvad deres port nr. Er. Plexserver er gratis. App'en til afspilning koster kun par 30 kr. Hvis man ikke er hardcore bruger af plex som jeg der har plexpass. Jeg startet der hvor du er nu. Men prøvet plex da plex primær server funktioner er gratis. Og så er det så kun en server der skal port forward. Og så er dine film sync. Med afspilning på tværs af enhederne som netflix. Og den bedste kvalitet, så skal der ikke transcode, shielden er kraftigere en hindbær tærte.


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 02-Maj-2020 kl. 00:01
Mange tak for svarene. 
Jeg har fået sat plex op til at køre på min wd my cloud home harddiske så nu kører det bare. 

Jeg har lige et par spørgsmål mere 

Jeg har betalt de 30 kr på min tablet, men når jeg prøver at købe det på min mobil så skriver den at jeg allerede har betalt. 
Skal man have flex pass for at have det på flere enheder?

Kan man se om det bliver transcode?
Har ingen anelse om det gør det med den opsætning jeg har 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 02-Maj-2020 kl. 07:04
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Mange tak for svarene. 
Jeg har fået sat plex op til at køre på min wd my cloud home harddiske så nu kører det bare. 

Jeg har lige et par spørgsmål mere 

Jeg har betalt de 30 kr på min tablet, men når jeg prøver at købe det på min mobil så skriver den at jeg allerede har betalt. 
Skal man have flex pass for at have det på flere enheder?

Kan man se om det bliver transcode?
Har ingen anelse om det gør det med den opsætning jeg har 
nej du skal ikke have plexpass for med den sammen Google konto kan du installere den lige så tosset du vil på dine andre enheder med sammen Google konto.


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 02-Maj-2020 kl. 07:17
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Mange tak for svarene. 
Jeg har fået sat plex op til at køre på min wd my cloud home harddiske så nu kører det bare. 

Jeg har lige et par spørgsmål mere 

Jeg har betalt de 30 kr på min tablet, men når jeg prøver at købe det på min mobil så skriver den at jeg allerede har betalt. 
Skal man have flex pass for at have det på flere enheder?

Kan man se om det bliver transcode?
Har ingen anelse om det gør det med den opsætning jeg har 
om man kan se der transcodes. Det kan man godt. Inde i server dashboardet ser det sådan ud sådan og på din Android telefon under menuen med de tre prikker ved afspilning se det sådan ud. Hvis der er noget der bliver transcodes så vil der står transcode som på min ved lyd, og hvis billedet bliver transcodes står der også transcode ved video. Men Shield skulle ikke transcode, får man i afspilning kvalitet har valgt maximum


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 02-Maj-2020 kl. 11:23
Der kom lige pludselig hul igennem på mobilen så nu funker det😊

Der står direkte på min mobil så er da super. 

Lige et sidste spørgsmål(tror jeg)

Mine 2 server står hver for sig i plex men kan man ikke kombinere dem så man har samme bibliotek? 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 02-Maj-2020 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Der kom lige pludselig hul igennem på mobilen så nu funker det😊

Der står direkte på min mobil så er da super. 

Lige et sidste spørgsmål(tror jeg)

Mine 2 server står hver for sig i plex men kan man ikke kombinere dem så man har samme bibliotek? 
jo det kan du skal bare redigere det bibliotek du vil bruge og tilføj en kilde. Er det hvis der står. Man kan have så mange kilder i et bibliotek som man kan. Super det virker nu som det skal


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 02-Maj-2020 kl. 11:55
Det kan jeg simpelthen ikke finde.
Du har vel ikke lyst til at lave en lille guide eller tage et screenshot? 


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 02-Maj-2020 kl. 12:01
Jeg er ikke på mit eget netværk, det kan være det er derfor jeg ikke kan finde det


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 02-Maj-2020 kl. 12:50
Denne https://support.plex.tv/articles/200288926-creating-libraries/" rel="nofollow - guide hvis det trin for trin men hvis du ikke har port forward den plex server. Så kan du heller ikke se indholdet uden for dit netværk


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 02-Maj-2020 kl. 13:25
Nåh det er i browseren man skal gøre det. Jeg har prøvet at finde det i appen. Så skal jeg nok få det til at virke. Vil gøre det når jeg kommer hjem.

Plex skriver at hvis man har pass så kan man synkronisere mellem enhederne.
Ved du hvad de mener med det? 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 02-Maj-2020 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Nåh det er i browseren man skal gøre det. Jeg har prøvet at finde det i appen. Så skal jeg nok få det til at virke. Vil gøre det når jeg kommer hjem.

Plex skriver at hvis man har pass så kan man synkronisere mellem enhederne.
Ved du hvad de mener med det? 
det er men kan hente filmene ned lokalt mens de transcodes om the fly, til hvis man skal have dem lokalt på en mobil, så går den også samtidig ind i databasen en og fortæller på de andre enheder hvis meget du set af filmen selvom de ligger lokalt på din mobil


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 02-Maj-2020 kl. 14:28
Det var smart.
Jeg kan også hente dem lokalt fra wd my cloud app så jeg vil nok ikke få brug for Plex pass. 
Mange tak for hjælpen. Jeg er glad for at du gad bruge tid på at hjælpe 👍


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 02-Maj-2020 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Det var smart.
Jeg kan også hente dem lokalt fra wd my cloud app så jeg vil nok ikke få brug for Plex pass. 
Mange tak for hjælpen. Jeg er glad for at du gad bruge tid på at hjælpe 👍
det smarte ved plex er her. At den gemmer på serveren hvor du er kommet til i filmen på trods den ligger lokalt


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 02-Maj-2020 kl. 15:22
ja det er smart.
Det kan være jeg skal have pass engang men ved ikke hvor tit jeg får brug for det så venter lige med det


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 02-Maj-2020 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

ja det er smart.
Det kan være jeg skal have pass engang men ved ikke hvor tit jeg får brug for det så venter lige med det
det kan jeg godt forstå


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 08-Maj-2020 kl. 08:11
Er det rigtigt at ved serier i plex skal filnavnet i sidste mappe være, navn på serie og så efterfølgende s01e01? 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 08-Maj-2020 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Er det rigtigt at ved serier i plex skal filnavnet i sidste mappe være, navn på serie og så efterfølgende s01e01? 
ja det er korrekt. Inde på tvdb kan du se hvordan seriernes navne skal være. For der kan være pilot afsnit eller special jule afsnit der skal have et andet navn. Men det kan man se der.


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 08-Maj-2020 kl. 09:01
Okay.
Ved Kodi er det nok at bruge s01e01 så jeg skal ændre alle mine serier og jeg har en del. 
Findes der et program eller en smart måde at det kan gøres hurtigt på? 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 08-Maj-2020 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Okay.
Ved Kodi er det nok at bruge s01e01 så jeg skal ændre alle mine serier og jeg har en del. 
Findes der et program eller en smart måde at det kan gøres hurtigt på? 
mappen hvor serie er skal have serie titlen, filerne i mappen skal være s01e01 osv


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 08-Maj-2020 kl. 10:02
Lige nu til Kodi har jeg serie navn og så har jeg en mappe for hver sæson hvor afsnittene ligger i.
Kan jeg så bare slette sæson mapperne og så ligge alle afsnit i en mappe? 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 08-Maj-2020 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Lige nu til Kodi har jeg serie navn og så har jeg en mappe for hver sæson hvor afsnittene ligger i.
Kan jeg så bare slette sæson mapperne og så ligge alle afsnit i en mappe? 
plex skulle kunne med din mappe struktur. I følge deres vejledning


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 08-Maj-2020 kl. 10:28
Det synes jeg ikke den kan men vil lige prøve igen så. Tak for svarene 😊


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 08-Maj-2020 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Det synes jeg ikke den kan men vil lige prøve igen så. Tak for svarene 😊
ellers må du ændre navnene. Men det jeg kun en gang det skal gøres


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 13:11
Så har jeg brug for hjælp igen.
Jeg er i gang med at prøve at få mine 2 servere til et biblioteket men der er et eller andet galt. 
Når jeg er inde på en af serverne og så under indstillinger og så under bibliotek og skal tilføje en kilde så mangler der den rubrik.
Det eneste der er er. Generelt og avanceret. 

Ved du hvorfor den mangler? 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Så har jeg brug for hjælp igen.
Jeg er i gang med at prøve at få mine 2 servere til et biblioteket men der er et eller andet galt. 
Når jeg er inde på en af serverne og så under indstillinger og så under bibliotek og skal tilføje en kilde så mangler der den rubrik.
Det eneste der er er. Generelt og avanceret. 

Ved du hvorfor den mangler? 

det ved jeg så ikke. Jeg ville anbefale dig at spørge inde på plex forum. Det er også en dansk under forum der inde https://forums.plex.tv/c/the-world-is-flat/dansk/79" rel="nofollow - https://forums.plex.tv/c/the-world-is-flat/dansk/79


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 13:27
Det vil jeg prøve.
Tak😊


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 18:06
Efter hvad jeg har læst så kan man desværre ikke splejse biblioteket når man bruger wd my cloud som server, og det samme gælder vist nvidia shield.
Så overvejer nu om jeg vil prøve med en raspberry pi 4 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Efter hvad jeg har læst så kan man desværre ikke splejse biblioteket når man bruger wd my cloud som server, og det samme gælder vist nvidia shield.
Så overvejer nu om jeg vil prøve med en raspberry pi 4 
jamen hvor har du installeret serveren?


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 18:22
 Det har jeg gjort på mine wd my cloud home  harddiske 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

 Det har jeg gjort på mine wd my cloud home  harddiske 
jeg anbefalet dig at gøre det på din Shield i starten af tråden. Og så bare få dine wd'er mapper ind i plex. Da du i forvejen har dem tilknyttet din Shield pga kodi


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 18:52
Men kan man splejse biblioteket med den når man har 2 servere.
Læste bare et sted at man ikke kunne 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Men kan man splejse biblioteket med den når man har 2 servere.
Læste bare et sted at man ikke kunne 
hvis du kan se begge netværks dreve på din Shield? Hvilket jeg går ud fra når du har det via kodi på Shield. Så tilføjer du bare netværks drevne som kilder lige som på kodi


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 19:18
Mener du i shield indstillinger eller plex app på shield eller plex web


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Mener du i shield indstillinger eller plex app på shield eller plex web
jeg mener i Shield indstillingerne der har du vel mountet dine to wd'er? Siden du har dem i kodi


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 19:56
Ja de er mountet


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Ja de er mountet
hvis du for sat plex serveren op på din Shield så din Shield bliver til plex server. Så kan de tilføje de mountet dreve som kilder uden problemer.


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 20:55
Jeg har prøvet at oprette en server i plex nu men tror ikke jeg kan. 
Jeg har slettet mine wd my cloud servere på plex web men de dukker stadig op inde i plex på shield.
Skal de ikke væk før jeg kan lave en server igennem shield? 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 21:19
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg har prøvet at oprette en server i plex nu men tror ikke jeg kan. 
Jeg har slettet mine wd my cloud servere på plex web men de dukker stadig op inde i plex på shield.
Skal de ikke væk før jeg kan lave en server igennem shield? 
nu skal bare nulstil den plex app. Kan gøre ved at logge af og på igen på app'en. Men man kan have alle de servere på en plexserver man vil


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 21:34
Jeg har slettet alle data og jeg er også logget af men de 2 servere kommer automatisk frem selv om jeg ikke er logget ind 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg har slettet alle data og jeg er også logget af men de 2 servere kommer automatisk frem selv om jeg ikke er logget ind 
den må du lige over til de lidt klogere på plex forum. For det lyder mærkeligt


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 22:09
Efter jeg har logget ind så kommer jeg til det her
http://drive.google.com/file/d/17WGz8wP9JlP3qmSLmm2boPu49fTYxroh/view?usp=drivesdk" rel="nofollow - http://drive.google.com/file/d/17WGz8wP9JlP3qmSLmm2boPu49fTYxroh/view?usp=drivesdk

Men det er da ikke sådan man laver en server i shield eller er jeg forkert på den? 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Efter jeg har logget ind så kommer jeg til det her
http://drive.google.com/file/d/17WGz8wP9JlP3qmSLmm2boPu49fTYxroh/view?usp=drivesdk" rel="nofollow - http://drive.google.com/file/d/17WGz8wP9JlP3qmSLmm2boPu49fTYxroh/view?usp=drivesdk det er det du vælger den server di vil connecte til . Så hvad hedder serveren på din Shield? Så vælger du den server

Men det er da ikke sådan man laver en server i shield eller er jeg forkert på den? 


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 22:25
Har du prøvet at følge denne vejledning til plex server på Shield. https://support.plex.tv/articles/221099988-setting-up-and-managing-plex-media-server-on-nvidia-shield/" rel="nofollow - https://support.plex.tv/articles/221099988-setting-up-and-managing-plex-media-server-on-nvidia-shield/ nu har de lavet meget om på den del siden jeg leget med plexserver på Shield. Så du skal følge dette. Da jeg ikke lige har erfaring på den nye måde. Og hvis du følger det den så der vises. Så vil det virke


Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 22:28
Inde på Shield forummet kan man også få en masse hjælp. Jeg er på bar bund med den nye version af serveren til Shield. Men jeg ved der er mange der kan hjælpe det og på plex Forum


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 10-Maj-2020 kl. 22:31
Det vil jeg prøve.
Mon ikke jeg får det til at virke på et tidspunkt 
Tak for hjælpen 👍



Print side | Luk vindue