Print side | Luk vindue

Er der andre, som skal have Apple betaer?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=161184
Udskrevet den: 29-April-2024 kl. 03:32


Emne: Er der andre, som skal have Apple betaer?
Skrevet af: Flemming Larsen
Emne: Er der andre, som skal have Apple betaer?
Skrevet den: 24-Juni-2020 kl. 13:54
Jeg hentede selv betaen til min iPad Pro mandag aften. Må sige, at foreløbig er det den bedst kørende beta 1, som jeg har prøvet indtil videre. Jeg har endnu ikke fundet en App, som jeg ikke kan komme ind i. Selv bank appen, som aldrig plejer at virke. Arbejdernes Landsbank. 

Så er der andre, som har hentet og hvad er jeres erfaringer? 


-------------
Mvh
Flemming Larsen



Svar:
Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 24-Juni-2020 kl. 13:59
Jeg synes, at iOS 14 beta kører fint. Min vejr-widget tror ind i mellem, at jeg er i Cupertino, men ellers er widgets en fin tilføjelse til hjemmeskærmen.

tvOS 14 beta synes jeg man skal holde sig fra indtil videre. DRTV og Infuse virker ikke - sikkert også andre. HomePod beta kører også fint, men man kan endnu ikke bruge andre musiktjenester via Siri.

macOS beta tør jeg ikke installere Smile


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 24-Juni-2020 kl. 14:11
Nå ja, tvOS 14 hentede jeg lige i morges, men kun til mit ATV i soveværelset. Så det går nok. DRTV bruger jeg sjældent. Infuse bruger jeg aldrig. Nu bliver det så spændende, om de andre virker deroppe. 
Vil det sige, at det meste bare kører på din iPhone? 


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 24-Juni-2020 kl. 17:02
Så fandt jeg en fejl. Nem id virker ikke. Der siges, at min iPad er rooted.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 24-Juni-2020 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

macOS beta tør jeg ikke installere Smile


Det gik eddermame ikke godt da jeg prøvede det. Næsten ingenting virkede, og jeg var tvunget til at lade iMac'en genoprette fra tidskapslen, hvilket tog to-tre dage


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 24-Juni-2020 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg synes, at iOS 14 beta kører fint. Min vejr-widget tror ind i mellem, at jeg er i Cupertino, men ellers er widgets en fin tilføjelse til hjemmeskærmen.

tvOS 14 beta synes jeg man skal holde sig fra indtil videre. DRTV og Infuse virker ikke - sikkert også andre. HomePod beta kører også fint, men man kan endnu ikke bruge andre musiktjenester via Siri.

macOS beta tør jeg ikke installere Smile

tvOS virker ganske godt. DR, TV2, Netflix, Filmstriben og HBO. Fedt med den nye HomeKit feature og at man kan skrue op og ned på de AirPlay enheder som spiller.


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 24-Juni-2020 kl. 18:46
Virker DRTv hos dig, Jan?

AirPlay-enheder har man da kunne skrue op og ned for fra Apple TV i flere generationer :-)


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 24-Juni-2020 kl. 20:10
af ren og skær nysgerrighed Naiera - hvordan kan det tage 2-3 dage? det er først frigivet mandag aften?
en svag overdrivelse måske? 


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 24-Juni-2020 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Virker DRTv hos dig, Jan?

AirPlay-enheder har man da kunne skrue op og ned for fra Apple TV i flere generationer :-)
Hvad er der egentlig af nyheder på Apple TV?


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 24-Juni-2020 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

af ren og skær nysgerrighed Naiera - hvordan kan det tage 2-3 dage? det er først frigivet mandag aften?
en svag overdrivelse måske? 


Det tog to-tre dage at genoprette ikke-beta MacOS efter jeg havde installeret en beta, som det viste sig ikke kunne cirka halvdelen af det jeg skulle bruge min iMac til.


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 24-Juni-2020 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Virker DRTv hos dig, Jan?

AirPlay-enheder har man da kunne skrue op og ned for fra Apple TV i flere generationer :-)
Hvad er der egentlig af nyheder på Apple TV?

Ja DRTV virker hos mig

Da ikke denne mulighed? Eller 




Skrevet af: Guests
Skrevet den: 24-Juni-2020 kl. 23:49
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Virker DRTv hos dig, Jan?

AirPlay-enheder har man da kunne skrue op og ned for fra Apple TV i flere generationer :-)
Hvad er der egentlig af nyheder på Apple TV?

Ikke så meget ... og så alligevel. Alt mit lyst styres via HomeKit. Nu har jeg mulighed for at betjene den via ATV. Så er der den del, som jeg ikke ved om er nyt, det er det for mig. Min nu kan jeg justere lydstyrke på alle de enheder der afspiller lyd. Altså ikke lyd ud fra ATV, men alle enheder som er igang med at afspille.


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 25-Juni-2020 kl. 06:58
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Virker DRTv hos dig, Jan?

AirPlay-enheder har man da kunne skrue op og ned for fra Apple TV i flere generationer :-)
Hvad er der egentlig af nyheder på Apple TV?

Hej Flemming. Vi har samlet alt hvad vi har kunnet finde om nyhederne i tvOS 14 i denne artikel, hvis du er nysgerrig:  https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1592848504" rel="nofollow - https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1592848504

Mht. iOS 14 så kører det rimeligt på min iPhone 7, ja. Jeg har dog siden installation oplevet to spontane nedbrud, hvor telefonen har genstartet. Du har dog ret i, at NemID ikke virker Confused Jeg får samme fejlbesked.


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 25-Juni-2020 kl. 07:03
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Virker DRTv hos dig, Jan?

AirPlay-enheder har man da kunne skrue op og ned for fra Apple TV i flere generationer :-)
Hvad er der egentlig af nyheder på Apple TV?

Ja DRTV virker hos mig

Da ikke denne mulighed? Eller 



Jeg tjekkede lige igen på DRTV på min boks. Kanaler virker også hos mig. Arkivet er gået i udu. Når man klikker play på arkivindhold så starter lyden, men intet billede. Trykker man play to gange, så kører lyden dobbelt Smile

Muligheden for at styre lyden på AirPlay-enheder har været der i noget tid. Jeg husker ikke lige på stående fod hvor længe, men jeg dobbelttjekkede lige på min Apple TV HD med tvOS 13. Her er funktionaliteten den samme.


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 25-Juni-2020 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Virker DRTv hos dig, Jan?

AirPlay-enheder har man da kunne skrue op og ned for fra Apple TV i flere generationer :-)
Hvad er der egentlig af nyheder på Apple TV?

Hej Flemming. Vi har samlet alt hvad vi har kunnet finde om nyhederne i tvOS 14 i denne artikel, hvis du er nysgerrig:  https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1592848504" rel="nofollow - https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1592848504

Mht. iOS 14 så kører det rimeligt på min iPhone 7, ja. Jeg har dog siden installation oplevet to spontane nedbrud, hvor telefonen har genstartet. Du har dog ret i, at NemID ikke virker Confused Jeg får samme fejlbesked.
Super. Det kigger jeg på. 

Lige det med NemID gør så, at jeg må vente, med at få det på iPhone. Bruger det en del. 


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Giffel
Skrevet den: 25-Juni-2020 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

macOS beta tør jeg ikke installere Smile


Big Sur kører faktisk overaskende godt af en 1. beta ;-)




-------------

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 26-Juni-2020 kl. 06:18
Jeg ville gerne have fingre i deres udvikler Mac Mini med A12Z. Ret vildt, at den under præsentationen kørte Shadow of Tomb Raider og Dirt Rally via x86 til ARM emulering.

Jeg tror, at den A14X der rygtes på vej til Mac bliver voldsom. Så skal vi bare have den over i Apple TV også Smile


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 07-Juli-2020 kl. 19:12
Så dukkede beta 2 op til de forskellige produkter.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: henriksommer
Skrevet den: 07-Juli-2020 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så dukkede beta 2 op til de forskellige produkter.

Tak, er ved at opdatere Smile

Eneste der går mig på er at man ikke kan bruge nem-id app Confused


-------------
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 07-Juli-2020 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så dukkede beta 2 op til de forskellige produkter.

Tak, er ved at opdatere Smile

Eneste der går mig på er at man ikke kan bruge nem-id app Confused
Det irriterede lidt i starten, men så måtte jeg bruge min lille nøgledims. Kan ikke huske hvad den hedder.Embarrassed Det ser ud til, at den stadig ikke virker. Men de må da også tage sig sammen, og få en opdatering ud.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: dieseldk
Skrevet den: 08-Juli-2020 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så dukkede beta 2 op til de forskellige produkter.

Tak, er ved at opdatere Smile

Eneste der går mig på er at man ikke kan bruge nem-id app Confused
Det irriterede lidt i starten, men så måtte jeg bruge min lille nøgledims. Kan ikke huske hvad den hedder.Embarrassed Det ser ud til, at den stadig ikke virker. Men de må da også tage sig sammen, og få en opdatering ud.

Skrev til deres support om de ikke lige kunne smide ios14 på listen af ok systemer så man ikke fik den jailbreak fejl, svaret var bare at de ikke understøtter betaer, at appen så virker på 13.6 beta og har gjort det hele vejen igennem ios 13 betaerne var der ingen svar på men så ville de godt sende opfordringen videre til deres udviklere.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 08-Juli-2020 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så dukkede beta 2 op til de forskellige produkter.

Tak, er ved at opdatere Smile

Eneste der går mig på er at man ikke kan bruge nem-id app Confused
Det irriterede lidt i starten, men så måtte jeg bruge min lille nøgledims. Kan ikke huske hvad den hedder.Embarrassed Det ser ud til, at den stadig ikke virker. Men de må da også tage sig sammen, og få en opdatering ud.

Skrev til deres support om de ikke lige kunne smide ios14 på listen af ok systemer så man ikke fik den jailbreak fejl, svaret var bare at de ikke understøtter betaer, at appen så virker på 13.6 beta og har gjort det hele vejen igennem ios 13 betaerne var der ingen svar på men så ville de godt sende opfordringen videre til deres udviklere.
Ja, det er helt væk. De har virket i alle andre udgaver af beta. Selv bank apps virker denne gang.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 08-Juli-2020 kl. 19:59
@rasmus larsen

Ville heller ikke have noget mod at få lov at prøve og lege med den a12z mini. Men der er også kommet lidt tests af dens performance. som udgangspunkt er det ikke vildt prangende faktisk, men derfor ville den stadig være ganske interessant at lege med :-) blandt andet ser det pt ikke ud til at den kan udnytte alle kerner i processoren, men kun de 4 hurtige. 

https://www.macrumors.com/2020/06/29/rosetta-2-benchmarks-a12z-mac-mini/" rel="nofollow - https://www.macrumors.com/2020/06/29/rosetta-2-benchmarks-a12z-mac-mini/

til 500 usd er det også en fremragende pris (ved godt den desværre kun kan købes hvis man har et udviklerID, så apple giver nok ret meget "tilskud" til den)

Men når man tænker på hvor stor den chip egentlig er rent fysisk sammenlignet med en Intel Core, og hvor meget strøm den bruger, og forsøger at skalere op, så er der så afgjort muligheder for Apple.


Skrevet af: dieseldk
Skrevet den: 08-Juli-2020 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så dukkede beta 2 op til de forskellige produkter.

Tak, er ved at opdatere Smile

Eneste der går mig på er at man ikke kan bruge nem-id app Confused
Det irriterede lidt i starten, men så måtte jeg bruge min lille nøgledims. Kan ikke huske hvad den hedder.Embarrassed Det ser ud til, at den stadig ikke virker. Men de må da også tage sig sammen, og få en opdatering ud.

Skrev til deres support om de ikke lige kunne smide ios14 på listen af ok systemer så man ikke fik den jailbreak fejl, svaret var bare at de ikke understøtter betaer, at appen så virker på 13.6 beta og har gjort det hele vejen igennem ios 13 betaerne var der ingen svar på men så ville de godt sende opfordringen videre til deres udviklere.
Ja, det er helt væk. De har virket i alle andre udgaver af beta. Selv bank apps virker denne gang.

Ved ikke om alle bank apps virker, har skiftet bank siden sidste år hvor min ikke virkede men der var nemid ok som man kunne jo bare bruge hjemmesiden uden at skulle rende rundt med papkortet, så det gik i år må telefonen vente til nemid virker. 


Skrevet af: dieseldk
Skrevet den: 08-Juli-2020 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

@rasmus larsen

Ville heller ikke have noget mod at få lov at prøve og lege med den a12z mini. Men der er også kommet lidt tests af dens performance. som udgangspunkt er det ikke vildt prangende faktisk, men derfor ville den stadig være ganske interessant at lege med :-) blandt andet ser det pt ikke ud til at den kan udnytte alle kerner i processoren, men kun de 4 hurtige. 

https://www.macrumors.com/2020/06/29/rosetta-2-benchmarks-a12z-mac-mini/" rel="nofollow - https://www.macrumors.com/2020/06/29/rosetta-2-benchmarks-a12z-mac-mini/

til 500 usd er det også en fremragende pris (ved godt den desværre kun kan købes hvis man har et udviklerID, så apple giver nok ret meget "tilskud" til den)

Men når man tænker på hvor stor den chip egentlig er rent fysisk sammenlignet med en Intel Core, og hvor meget strøm den bruger, og forsøger at skalere op, så er der så afgjort muligheder for Apple.

Er den ikke kun til låns for de 500$?


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 09-Juli-2020 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

@rasmus larsen

Ville heller ikke have noget mod at få lov at prøve og lege med den a12z mini. Men der er også kommet lidt tests af dens performance. som udgangspunkt er det ikke vildt prangende faktisk, men derfor ville den stadig være ganske interessant at lege med :-) blandt andet ser det pt ikke ud til at den kan udnytte alle kerner i processoren, men kun de 4 hurtige. 

https://www.macrumors.com/2020/06/29/rosetta-2-benchmarks-a12z-mac-mini/" rel="nofollow - https://www.macrumors.com/2020/06/29/rosetta-2-benchmarks-a12z-mac-mini/

til 500 usd er det også en fremragende pris (ved godt den desværre kun kan købes hvis man har et udviklerID, så apple giver nok ret meget "tilskud" til den)

Men når man tænker på hvor stor den chip egentlig er rent fysisk sammenlignet med en Intel Core, og hvor meget strøm den bruger, og forsøger at skalere op, så er der så afgjort muligheder for Apple.

Husk at der benchmarkes på x86 til ARM emulering (Rosetta 2), så der er masser af overhead. Med det in mente så synes jeg, at det er ret godt gået for en 2 år gammel chip (A12Z = re-binned A12X), der slet ikke er udviklet med det formål at sidde i en Mac/PC. Var programmerne (og benchmark) udviklet til ARM-processorarkitektur, så der ikke skulle emuleres, ville den givetvis yde markant højere.

Hvis de anstrenger sig og udvikler en dedikeret chip - hvilket de jo gør - så tror jeg, at den bliver imponerende. Smile


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 09-Juli-2020 kl. 12:30
Jeg er udmærket klar over det er emulering (når ipads med samme indmad testes, er scoren også markant højere) Det er også derfor jeg er ganske fortrøstningsfuld ved at når de kommer med den nye udgave, så vil den helt sikkert sparke røv. Men det er som i gamle dage da de introducerede rosetta 1. - "fast - enough!" :)

@dieseldk - jo det er det rent teknisk, den skal afleveres retur efter præcis 12mnd fra lejedatoen. Og der er hell to pay hvis man ikke gør - det står der i hvert fald i T&C.



Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 09-Juli-2020 kl. 13:11
Jeg kommer ikke selv til at være early adopter på de nye Macs med Apples chip, mest fordi jeg købte ny iMac sidste år, men jeg håber, at udviklingen bidrager til at skubbe Apple TV-boksen fremad. I stedet for at genbruge en SoC fra en mobilenhed, så ville det give mening at udstyre boksen med en SoC fra en stationær enhed.

Jeg håber egentligt mest på, at de udvikler en dedikeret TV SoC, så grafikdelen kan nærme sig PlayStation/Xbox, men jeg ved ikke om der er økonomi i det Smile


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 09-Juli-2020 kl. 13:13
PS: Infuse virker nu på tvOS 14 beta efter seneste opdatering af app'en. Så skal vi bare have den NemID i vinklen Cry

-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 09-Juli-2020 kl. 13:44
Så det jeg læser er at det eneste vi har opdaget indtil nu, er at Nem ID app'en ikke virker på iOS (Vigtig app, så nok til at jeg ikke tester)

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 09-Juli-2020 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Så det jeg læser er at det eneste vi har opdaget indtil nu, er at Nem ID app'en ikke virker på iOS (Vigtig app, så nok til at jeg ikke tester)
Jeg har ikke været ude for andre Apps som ikke virker. Og alt i alt, så kører det altså super godt.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 09-Juli-2020 kl. 14:38
For mig er Nem-ID en showstopper, så jeg holder på hesten indtil det virker :-)

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 09-Juli-2020 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

For mig er Nem-ID en showstopper, så jeg holder på hesten indtil det virker :-)
Smile
Jeg skal nok sige til, hvis det kommer igang. 


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 09-Juli-2020 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

mmelmose]
Smile
Jeg skal nok sige til, hvis det kommer igang. 

super duper - tak.


-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: dieseldk
Skrevet den: 09-Juli-2020 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

PS: Infuse virker nu på tvOS 14 beta efter seneste opdatering af app'en. Så skal vi bare have den NemID i vinklen Cry

Virker HDR i infuse?
Det virker ikke i mrmc 


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 11-Juli-2020 kl. 18:28
Er der nogen der har testet NemID med Public Beta 2.

Jeg har lige installeret iPad OS 14 Public Beta 2

Der har jeg dog ikke NemID på

Ahh. kan se at public beta 2 = developer beta 2, så de bare følges ad.


-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 22-Juli-2020 kl. 21:17
Nu er beta 3 af developer dukket op.
NemId virker stadig ikke.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: dieseldk
Skrevet den: 22-Juli-2020 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Nu er beta 3 af developer dukket op.
NemId virker stadig ikke.

Tror ikke det kommer til at virke med en beta opdatering, det skal nok være en app opdatering eller noget på nemids server.


Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 23-Juli-2020 kl. 10:22
jup - det er op til udviklerne at sikre deres apps virker med nye versioner. Det er derfor man som developer overhovedet får adgang til beta'er af fremtidige OS'er så man kan sikre sig at de er kompatible når man versionen af os er GA.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 04-August-2020 kl. 19:36
Så dukkede beta 4 op. 

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 04-August-2020 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så dukkede beta 4 op. 

Du ved hvad du skal teste først - Virker Nem ID :-)


-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 04-August-2020 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så dukkede beta 4 op. 

Du ved hvad du skal teste først - Virker Nem ID :-)
Nope. Men NemID appen er heller ikke opdateret i lang tid. Det er nok dem, som skal lave et eller andet. Jeg er inde hver dag, for at se om de har opdateret, men nej ikke endnu.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 04-August-2020 kl. 21:18
Er det Dev eller public beta du kører Flemming

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 04-August-2020 kl. 21:19
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Er det Dev eller public beta du kører Flemming
Det er Dev udgaven. Fandt et sted online, så jeg kunne få den uden et Dev konto.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: dieseldk
Skrevet den: 07-September-2020 kl. 16:47
så er der kommet en opdatering til nemid som virker på ios14 :-)
Som kan man vist godt smider den på telefonen også 


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 07-September-2020 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

så er der kommet en opdatering til nemid som virker på ios14 :-)
Som kan man vist godt smider den på telefonen også 

Har du testet det ?


-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: miri
Skrevet den: 07-September-2020 kl. 17:01
Det faktisk interessant, hvis det virker. På Android har NETS hidtil nægtet at åbne - uanset om det er Beta eller RC

-------------
miri


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 07-September-2020 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Det faktisk interessant, hvis det virker. På Android har NETS hidtil nægtet at åbne - uanset om det er Beta eller RC

Jeg er igang med at installere, og skal nok skrive om det virker om lidt - Den er hentet, og igang med at forberede.



-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 07-September-2020 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Det faktisk interessant, hvis det virker. På Android har NETS hidtil nægtet at åbne - uanset om det er Beta eller RC

Jeg er igang med at installere, og skal nok skrive om det virker om lidt - Den er hentet, og igang med at forberede.

Det virker endelig.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: dieseldk
Skrevet den: 07-September-2020 kl. 17:14
skal lige vente en time på at aktivere før jeg kan sige det 100%, men fejlen med jailbreak kommer ikke ved opstart af appen og de skriver selv opdateret til ios 14 i app store


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 07-September-2020 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

skal lige vente en time på at aktivere før jeg kan sige det 100%, men fejlen med jailbreak kommer ikke ved opstart af appen og de skriver selv opdateret til ios 14 i app store

Er igang med at køre iOS 14 Public Beta 7 på nu, og jeg bør vel ikke skulle aktivere når det allerede var aktiveret på iOS 13.7


-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 07-September-2020 kl. 17:25
Kan hermed bekræfte det virker - Kunne logge på sundhed.dk uden problemer.

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: dieseldk
Skrevet den: 07-September-2020 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

skal lige vente en time på at aktivere før jeg kan sige det 100%, men fejlen med jailbreak kommer ikke ved opstart af appen og de skriver selv opdateret til ios 14 i app store

Er igang med at køre iOS 14 Public Beta 7 på nu, og jeg bør vel ikke skulle aktivere når det allerede var aktiveret på iOS 13.7

Skulle på iPad’en men den har så også haft appen låst med jailbreak fejlen, måske det gør en forskel 


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 07-September-2020 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

skal lige vente en time på at aktivere før jeg kan sige det 100%, men fejlen med jailbreak kommer ikke ved opstart af appen og de skriver selv opdateret til ios 14 i app store

Er igang med at køre iOS 14 Public Beta 7 på nu, og jeg bør vel ikke skulle aktivere når det allerede var aktiveret på iOS 13.7

Skulle på iPad’en men den har så også haft appen låst med jailbreak fejlen, måske det gør en forskel 
Det virker også på iPad nu. Hvis den har været lukket, så skal du starte appen op igen, hvor du skal vente en time, før du kan oprette den helt.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: dieseldk
Skrevet den: 07-September-2020 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

skal lige vente en time på at aktivere før jeg kan sige det 100%, men fejlen med jailbreak kommer ikke ved opstart af appen og de skriver selv opdateret til ios 14 i app store

Er igang med at køre iOS 14 Public Beta 7 på nu, og jeg bør vel ikke skulle aktivere når det allerede var aktiveret på iOS 13.7

Skulle på iPad’en men den har så også haft appen låst med jailbreak fejlen, måske det gør en forskel 
Det virker også på iPad nu. Hvis den har været lukket, så skal du starte appen op igen, hvor du skal vente en time, før du kan oprette den helt.

Har egentligt også haft den slettet for at forsøge at få den til at virke, måske det faktisk er det som har gjort det Ermm.

Men nu er både iPhone og iPad oppe at køre med nemid 


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 08-September-2020 kl. 07:11
Virker også her, om end jeg skulle logge ind på ny og aktivere igen. Men herligt, at det kører nu på iOS 14 - officiel udgivelse må også nærme sig.

-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 09-September-2020 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Virker også her, om end jeg skulle logge ind på ny og aktivere igen. Men herligt, at det kører nu på iOS 14 - officiel udgivelse må også nærme sig.
Mon ikke det udkommer på Tirsdag, hvor Apple holder deres næste event?


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 09-September-2020 kl. 11:08
Hr. Gurman siger ja. iOS og iPad 14 i denne måned. Software til de andre platforme senere, hvilket måske indikerer, at der kommer endnu en præsentation i oktober/november?

-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 10-September-2020 kl. 13:14
Der udkom endnu en beta i går. Og det ligner noget, som er ved at være færdigt. Det kører altså bare.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 10-September-2020 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Der udkom endnu en beta i går. Og det ligner noget, som er ved at være færdigt. Det kører altså bare.

Ja, ifølge rygter er næste release GM.


-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: dieseldk
Skrevet den: 10-September-2020 kl. 18:00
Der er jo inviteret til event i næste uge og GM kommer jo normalt efter det, mon ikke også det sker i år selv om rygtet siger vi ikke ser nye iPhones i næste uge.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-September-2020 kl. 21:45
Så kom iOS 14.2 beta 1. 
Og kan se, at på iPhone 11 Pro Max, har YouTube fået 4K kvalitet. 2160p60 HDR. Ser sgu godt ud. 


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Potter
Skrevet den: 19-September-2020 kl. 01:22
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så kom iOS 14.2 beta 1. 
Og kan se, at på iPhone 11 Pro Max, har YouTube fået 4K kvalitet. 2160p60 HDR. Ser sgu godt ud. 
4k på YouTube er også understøttede på ios14 “den officielle frigivelse”


-------------
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 20-September-2020 kl. 07:01
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så kom iOS 14.2 beta 1. 
Og kan se, at på iPhone 11 Pro Max, har YouTube fået 4K kvalitet. 2160p60 HDR. Ser sgu godt ud. 
4k på YouTube er også understøttede på ios14 “den officielle frigivelse”
Har ikke virket på F.eks. AppleTV


Skrevet af: Potter
Skrevet den: 20-September-2020 kl. 08:41
Apple TV benytter tvOS, og rigtig det virker ikke der før YouTube kommer med en opdatering af deres app.

På iPad OS virker det heller ikke.


-------------
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |



Print side | Luk vindue