Print side | Luk vindue

Sony EX9005 - Youtube + andet virker ikke

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=161420
Udskrevet den: 04-Maj-2024 kl. 21:46


Emne: Sony EX9005 - Youtube + andet virker ikke
Skrevet af: kaizer
Emne: Sony EX9005 - Youtube + andet virker ikke
Skrevet den: 01-August-2020 kl. 19:37
Starter jeg Youtube får jeg flgd. besked: Der kan ikke oprettes forbindelse lige nu. Prøv igen. Åbn netværksindstillinger.

Trykker jeg på Home knappen på fjernbetjeningen får jeg hurtigt besked på at Wi-Fi forbindelsen har ingen internetadgang. Du er tilsluttet et Wi-Fi netværk der ikke har adgang til internettet.

Der er dog forbindelse internettet. Netflix virker uden problemer.

Der er også problemer med DR. Vælges den, er der sort skærm længe, hvorefter jeg får at vide at der er opstået et problem. Viaplay har lign. problem. Prime Video er også lang tid om at starte, men også her fejler det (internet forbindelses problem).

Jeg har gennem et par uger fået besked på at TV’et skulle opdateres men har sagt nej hver gang da vi skulle bruge det. Jeg har siden forsøgt at finde et punkt i menu’erne hvor opdatering kan vælges, men uden held. Jeg ved dog ikke om det ville hjælpe at opdatere det.

Edit: Jeg har nu lokaliseret hvor man vælger opdatering. Den er igang nu. Så må jeg se om det har ændret på noget.

Edit 2: Det ændrede ikke på noget. Fortsat besked på at Wi-Fi ikke virker. Netflix kører. DR, Viaplay, Prime Video virker ikke. 



Svar:
Skrevet af: Basto
Skrevet den: 01-August-2020 kl. 21:06
hej prøv lige at tjekke om tid /dato står til.. Andvend netværkstider
  Mvh Michael 


Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 01-August-2020 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

hej prøv lige at tjekke om tid /dato står til.. Andvend netværkstider
  Mvh Michael 

Den står til netværkstider. 

Lavede en selvdiagnostik. Fandt ingen fejl. Home “siden” siger fortsat at der ikke er internetforbindelse. Ingen ændring. Netflix kører. Andet kører ikke.


Skrevet af: JordanDK
Skrevet den: 02-August-2020 kl. 11:31
prøv at smid et kabel på, bare for at udelukke om det er wifi der driller.

-------------
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.



Print side | Luk vindue