Print side | Luk vindue

Udendørs højttalere med Airplay/Spotify Connect

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Hi-Fi
Forumbeskrivelse: Hi-Fi stereo, grej og tilbehør
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=161427
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 07:53

Emne: Udendørs højttalere med Airplay/Spotify Connect
Skrevet af: Davidp
Emne: Udendørs højttalere med Airplay/Spotify Connect
Skrevet den: 02-August-2020 kl. 20:55
Hej,

Jeg vil sætte et par højttalere ud i en overdækket terrasse. Ideelt skulle de være uden forstærker, men jeg synes det er svært at finde udendørs højttalere med Airplay/Spotify Connect, endsige Bluetooth.

Kender nogen til noget hører jeg gerne fra jer.

Mvh

Svar:
Skrevet af: sbndk
Skrevet den: 03-August-2020 kl. 17:13
Jeg kigger lige lidt med, da jeg leder efter samme løsning (på terrasse der ikke er overdækket). 

Jeg tror enden, for mit vedkommende, bliver en eller anden blutooth-højttaler fra f.eks. JBL og så har man musik 12-15 eller hvor langt en opladning rækker. 

-------------
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub

Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 03-August-2020 kl. 17:25
En mulig løsning kunne være en af de der bluetooth højtaler og en lille nest mini og kobler dem sammen via bluetooth og så caste Spotify til mini'en.

-------------
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E

Skrevet af: spoxy
Skrevet den: 03-August-2020 kl. 23:29
Sonos Move

-------------
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii

Skrevet af: Mufti
Skrevet den: 04-August-2020 kl. 07:54
Der findes så mange gode højttalere med batteridrift.

Tror ikke der er et marked for hvad du søger.

Køb en batteridrevet højttaler og tag den med ud i haven.

Skrevet af: TiXe
Skrevet den: 04-August-2020 kl. 08:06
Jeg har en helt almindelig Sonos One siddende i loftet af min overdækkede terrasse. 

Den har også Airplay 2 og Spotify connect

Den har siddet der i små 3-4år uden problemer. Den er jo godkendt til at sidde i vådrum/badeværelser. 
og der hvor den sidder vil den aldrig få kraftig regn eller sne.

Skrevet den: 04-August-2020 kl. 09:21
Tak for jeres input. Det bliver nok et par Sonos Play 1/One, hvilket jo så også er en relativt billig løsning. 

Skrevet af: Threepwood
Skrevet den: 05-August-2020 kl. 09:05
Jeg tror nu nok jeg ville blive lidt småknotten, hvis min nabo begyndte at spille musik i haven, men sådan er vi jo så forskellige.

Skrevet den: 07-August-2020 kl. 10:56
Nu behøver musik/radio jo ikke nødvendigvis at blive afspillet på et volumeniveau hvor naboen kan høre med.

Skrevet den: 07-August-2020 kl. 12:47
Nej, jeg tror essensen her må være "også at tage hensyn til naboen" :) 

-------------
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub

Skrevet den: 07-August-2020 kl. 13:56
Hvad med sådan nogle her (selvom de ikke er på lager):  https://hifi-freaks.dk/hojttalere/transportable-hojttalere/tibo-sphere-2.html" rel="nofollow - https://hifi-freaks.dk/hojttalere/transportable-hojttalere/tibo-sphere-2.html  ? 

-------------

Print side | Luk vindue