Print side | Luk vindue

Panasonic bluray recorder og 2 kortlæser

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Recordere (optagere)
Forumbeskrivelse: Spørgsmål og debat om optagere (video)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=161513
Udskrevet den: 19-April-2024 kl. 20:44


Emne: Panasonic bluray recorder og 2 kortlæser
Skrevet af: sokken
Emne: Panasonic bluray recorder og 2 kortlæser
Skrevet den: 16-August-2020 kl. 12:42
Hej.
Jeg har prøvet med 2 kortlæser i min recorder men det fungerer ikke efter hensigten. 
Når jeg er optager 2 programmer samtidig så bliver den ene kryptere eller hvad nu  det hedder. 
Det burde da ikke være meningen når man bruger 2 kortlæser. 
Det er ikke nr 2 kort eller kortlæser det er galt med da den sidder i en anden Panasonic recorder og fungere udmærket der. 

Kortlæserne hedder Viaccess CI 3.X Retail Strong

Jeg har yousee bland selv. 

Ved i hvad der kan være galt? 



Svar:
Skrevet af: C. Johansen
Skrevet den: 16-August-2020 kl. 13:07
Rettighederne bliver lagt ind på kortet af YouSee, så det tyder på, at kort og modul ikke registreres, når det flyttes til en ny position.


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 16-August-2020 kl. 13:16
Det ser ikke ud til at det er det der er problemet for har lige prøvet kun med den ene kort fra den anden recorder og den læser den fint 


Skrevet af: C. Johansen
Skrevet den: 16-August-2020 kl. 13:28
Virker kort/modul i position 2 uden kort/modul i position 1?


Skrevet af: C. Johansen
Skrevet den: 16-August-2020 kl. 13:32
Kan du se om de to moduler bliver registreret inde i recorderens opsætningsmenu?


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 16-August-2020 kl. 13:41
Den virker også i position 2.
Hvor er den indstilling? Den har jeg nemlig ledt efter 


Skrevet af: C. Johansen
Skrevet den: 16-August-2020 kl. 13:46
Stien er: 
Funktionsmenu\setup\ basic settings\ connection\common interface



Skrevet af: sokken