Print side | Luk vindue

Mio er død

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Navigation og CarFi
Forumbeskrivelse: GPS navigation, bilradio, anlæg, TV og DVD til bilen
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=16152
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 23:18


Emne: Mio er død
Skrevet af: kokkeole
Emne: Mio er død
Skrevet den: 10-Oktober-2006 kl. 20:56

Her til aften da jeg skulle  tænde for Mio710, som jeg fik i sidste uge, er der slet ikke liv i den mere.

Jeg har opdateret den  til 3.2 versionen.

Jeg havde sat den til at lade op. Men jeg kan ikke få liv i den.

Hjælp.

Hilsen Ole



-------------
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126



Svar:
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 10-Oktober-2006 kl. 21:01

Hej Ole

Sådan har min været siden jeg fik den.

Jeg kan kun slukke min, men ikke tænde den igen.

Jeg kan dog vække den til live, ved at slukke og tænde på den lille on/off i bunden. Det betyder dog at jeg skal vælge sprog og indstille dato/tid igen, men jeg kan da i det mindste få liv i den.

Dette bare for at fortælle, at du kan prøve on/off kontakten i bunden. Måske hjælper det dig til at få liv i den igen.

  /Lars

PS. Ja, jeg skal have min sendt ind for rep.



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: kokkeole
Skrevet den: 10-Oktober-2006 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Ole

Sådan har min været siden jeg fik den.

Jeg kan kun slukke min, men ikke tænde den igen.

Jeg kan dog vække den til live, ved at slukke og tænde på den lille on/off i bunden. Det betyder dog at jeg skal vælge sprog og indstille dato/tid igen, men jeg kan da i det mindste få liv i den.

Dette bare for at fortælle, at du kan prøve on/off kontakten i bunden. Måske hjælper det dig til at få liv i den igen.

  /Lars

PS. Ja, jeg skal have min sendt ind for rep.

Tak Lars 

Jo, nu fik jeg da liv i den igen. Jeg håber da ikke at det bliver tilbagevendende.

Hilsen Ole



-------------
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126


Skrevet af: johnlindgreen
Skrevet den: 11-Oktober-2006 kl. 20:46
Jeg oplevede det samme efter jeg havde haft min i en uges tid og en hard reset hjalp også her. Siden er det ikke sket igen.

Jeg har dog hørt om andre der har fået deres byttet efter større problemer, så det er bare med at reagere. Man får efter sigende ikke så meget respons, hvis man bare sender mail eller går via support sitet. Men jeg kom igennem pr. telefon og fik i dag en seddel fra UPS, som jeg lige skal have kontaktet i morgen for at få den afleveret til rep.


Skrevet af: kokkeole
Skrevet den: 11-Oktober-2006 kl. 22:51

Oprindeligt skrevet af johnlindgreen johnlindgreen skrev:

Jeg oplevede det samme efter jeg havde haft min i en uges tid og en hard reset hjalp også her. Siden er det ikke sket igen.

Jeg har dog hørt om andre der har fået deres byttet efter større problemer, så det er bare med at reagere. Man får efter sigende ikke så meget respons, hvis man bare sender mail eller går via support sitet. Men jeg kom igennem pr. telefon og fik i dag en seddel fra UPS, som jeg lige skal have kontaktet i morgen for at få den afleveret til rep.

Jeg har nu ikke haft problemer siden i går, men er det et generelt problem med Pio?

Håber da at jeg kan slippe for en reperation.

Ole



-------------
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126


Skrevet af: håkon
Skrevet den: 12-Oktober-2006 kl. 12:30

Jeg har haft samme oplevelse (ikke opgraderet),og måtte starte den på den " hårde " måde - den har så kørt lige siden.

Jeg syntes det er betænkeligt ( læs noget l... ) når en fælles-
leverandør ikke svarer på mail eller på hans support-linie. Jeg har sendt flere mail til ham uden at få svar, og det er svært at få fat i dem pr. telefon.

      Burde denne tråd ikke kører under "Erfaringer med Mio"

                    / Arne



Skrevet af: johnlindgreen
Skrevet den: 12-Oktober-2006 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af kokkeole kokkeole skrev:

Jeg har nu ikke haft problemer siden i går, men er det et generelt problem med Pio?


Min reparation er ikke relateret til den ene hard reset. Min har et andet problem, som jeg ikke har hørt andre have.


Skrevet af: sviller
Skrevet den: 14-Oktober-2006 kl. 14:31
Har også været ude for dette med at den slukker og kun kan tændes efter (reset/ on-off i bunden) men har opdat den nu til v. 3.2 og lige pt køre den men det lyder da lidt træls at man ikke kan får fat i "nogle svar" ved lev.. Hvem skal man reklamere til ??- Mio eller Xave ?? 


Skrevet af: johnlindgreen
Skrevet den: 15-Oktober-2006 kl. 23:08
Oprindeligt skrevet af sviller sviller skrev:

Hvem skal man reklamere til ??- Mio eller Xave ?? 


Jeg købte min hos Computer City og var ude for at høre, hvad de synes jeg skulle gøre. De mente at det var lidt svært med et periodisk problem og at jeg godt kunne risikere en "dumme bøde", hvis nu service ikke kan finde noget. Så de anbefalede at jeg ringede til Mitac først. De sagde at jeg jo har masser af garanti tilbage og at den bare skulle samles op af UPS. Så jeg venter spændt på hvad de melder tilbage.

Jeg har hørt at andre har haft kontakt med Mitac og har fået deres byttet uden problemer. Så det ser ud til at være en udmærket vej at gå. Det kræver dog at forhandleren har meldt ind, at de har solgt en maskine med det pågældende serienummer. Så jeg ved ikke om der kan være problemer, hvis det nu er parallel import, som Lars har talt om. Det kan jeg ikke lige huske om dette fælleskøb var.

- John


Skrevet af: kokkeole
Skrevet den: 15-Oktober-2006 kl. 23:11
Oprindeligt skrevet af kokkeole kokkeole skrev:

Oprindeligt skrevet af johnlindgreen johnlindgreen skrev:

Jeg oplevede det samme efter jeg havde haft min i en uges tid og en hard reset hjalp også her. Siden er det ikke sket igen.

Jeg har dog hørt om andre der har fået deres byttet efter større problemer, så det er bare med at reagere. Man får efter sigende ikke så meget respons, hvis man bare sender mail eller går via support sitet. Men jeg kom igennem pr. telefon og fik i dag en seddel fra UPS, som jeg lige skal have kontaktet i morgen for at få den afleveret til rep.

Jeg har nu ikke haft problemer siden i går, men er det et generelt problem med Pio?

Håber da at jeg kan slippe for en reperation.

Ole

Der har stadig ikke været problemer siden den ene gang. 7-9-13

Ole



-------------
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126



Print side | Luk vindue