Print side | Luk vindue

Køb af Playstation 5

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=161902
Udskrevet den: 13-December-2024 kl. 01:04

Emne: Køb af Playstation 5
Skrevet af: DanielPT
Emne: Køb af Playstation 5
Skrevet den: 21-Oktober-2020 kl. 09:27
Jeg har sku fået godkendt en stor julegave :D 
Men hvor skal man forudbestille for at være mest sikker på at få den?
proshop.dk ?

Takker!

-------------
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177

Svar:
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 21-Oktober-2020 kl. 12:34
Du er for sent ude til at kunne få en på udgivelsesdagen.

Skrevet af: Mufti
Skrevet den: 21-Oktober-2020 kl. 13:31
Tænker Proshop og Elgiganten vil være gode bud.

Har mega dårlig erfaring med Power.
SmileSmileSmile

Skrevet af: karkov
Skrevet den: 18-November-2020 kl. 19:22
i morgen på bilka.dk eller br.dk de sætter lidt til salg mellem kl 12-13

Skrevet af: vclarke
Skrevet den: 19-November-2020 kl. 12:53
Og det kunne selvfølgelig ikke lade sig gøre. Efter at have trykket "prøv igen" en million gange, kom den endelig i kurven og efter at have trykket "prøv igen" endnu en million gange ved levering, blev den så endelig udsolgt...

Skrevet af: Redcap
Skrevet den: 19-November-2020 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Og det kunne selvfølgelig ikke lade sig gøre. Efter at have trykket "prøv igen" en million gange, kom den endelig i kurven og efter at have trykket "prøv igen" endnu en million gange ved levering, blev den så endelig udsolgt...

Havde samme oplevelse, blev mega glad da jeg endelig fik den i kurven men mega skuffet da leveringen ikke kunne gå igennem

Skrevet den: 20-November-2020 kl. 20:38
Sony burde ha’ tilbudt de første leverancer til eksisterende plus-kunder, det ville ha’ minimeret ågerpriserne fra spekulanterne.

Skrevet af: Guests
Skrevet den: 21-November-2020 kl. 08:31

Sony burde ha’ tilbudt de første leverancer til eksisterende plus-kunder, det ville ha’ minimeret ågerpriserne fra spekulanterne.

Hvordan det? Der vil nok altid være nogen der forsøger at tjene lidt ekstra når udbuddet er lille. 

Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 21-November-2020 kl. 08:47
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Hvordan det? Der vil nok altid være nogen der forsøger at tjene lidt ekstra når udbuddet er lille. 

Det er der helt sikkert, men ja det pisser også mit smålige og barnlige hjerte af, at det faktisk lykkedes at få op mod 10.000kr for en konsol, man aldrig har haft til hensigt at benytte, men blot tjene på:).
Må de brænde inde med dem;b.

Skrevet af: Guests
Skrevet den: 21-November-2020 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Det er der helt sikkert, men ja det pisser også mit smålige og barnlige hjerte af, at det faktisk lykkedes at få op mod 10.000kr for en konsol, man aldrig har haft til hensigt at benytte, men blot tjene på:).

Ja det er for latterligt, men undre mig over at nogen vil give over det dobbelte for den. Det fatter jeg så til gengæld heller ikke. Det er jo næsten lige så latterligt. Og Sony skulle måske overveje om de ikke skal trykke på turbo knappen og få seriøs gang i produktionen Wink

Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 21-November-2020 kl. 10:23

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Ja det er for latterligt, men undre mig over at nogen vil give over det dobbelte for den. Det fatter jeg så til gengæld heller ikke. Det er jo næsten lige så latterligt. Og Sony skulle måske overveje om de ikke skal trykke på turbo knappen og få seriøs gang i produktionen Wink

Ja det undrer mig også at folk vil betalt den pris.
Men ja, med corona hængende over os er vi købelystne som aldrig før - worldwide, så der kunne dælme sættes nogle salgsrekorder vil jeg gætte på

Skrevet den: 28-Januar-2021 kl. 09:03
Er der snart nye forsyninger på vej?

Skrevet af: oniskaa
Skrevet den: 08-Februar-2021 kl. 08:30

Bliver ikke en hyldevare i hele 2021. Så skal du forudbestille når de åbner op

Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 08-Februar-2021 kl. 08:46

Der kom nye forsyninger til Danmark i sidste uge, men de blev lynhurtigt udsolgt:  https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1612249606" rel="nofollow - https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1612249606

Vi får nok lov til at vente et stykke tid endnu på næste sending til Danmark.

-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels

Skrevet af: PerW
Skrevet den: 08-Februar-2021 kl. 10:04
Jeg fik bestilt en i torsdag til min søn, som kommer i morgen, så han er lidt oppe og kører.

Elgiganten havde i sidste uge lodtrækning om deres PS5, der kom på lager. Så min søn deltog, hans kone og jeg deltog så også. Jeg var så heldig at vinde lodtrækningen og fik 95.800 kr i rabat. :-)

Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 08-Februar-2021 kl. 10:41
Godt du ikke skulle betale fuld pris, Per  LOL

-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels

Skrevet af: Munch
Skrevet den: 08-Februar-2021 kl. 10:42
Jo men godt 95 tusind i rabat er vel uhørt LOL

Skrevet den: 08-Februar-2021 kl. 12:35
Tjae. Vi sad to personer klar på Power.dk på sekundet, men fik en lang næse og heller ingen gevinst i elgigantens lotteri. Øv!

Skrevet af: LofterPalle
Skrevet den: 08-Februar-2021 kl. 14:10
Jeg var også en af de heldige. Den skulle vist være på vej og kommer i næste uge :)

Skrevet af: Kallespears
Skrevet den: 08-Februar-2021 kl. 23:26
jeg har lige modtaget min i dag fra Elgiganten. Bar klar over den var stor, men blev alligevel overrasket.

Håber virkelig der kommer flere meget snart, så dem på dba og Face, kan brænde inde med deres køb.

Skrevet af: kenneth85
Skrevet den: 09-Februar-2021 kl. 07:34
Hele den fremgangsmåde de sælger dem på med først til mølle er af helved til for at sige det lige ud.

De burde gøre ligesom alle teleselskaber når der udgives nye mobiler.

LAV EN VENTELISTE! så får du den når det bliver din tur! Hvor svært kan det være.

Og så er jeg helt enig med vclarke. De burde havde tilbudt dem til deres plus medlemmer først. Det gør de med spil så hvorfor ikke også konsollerne. Så kommer de da ud til dem der virkelig gerne vil bruge deres system. 

-------------
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.

Skrevet af: Rolf Lemmike
Skrevet den: 09-Februar-2021 kl. 07:42
Jeg er lidt i samme båd, har bestilt en Xbox Series One hos cdon, men aner ikke hvornår den dukker op. Tænkte der var større held med xbox end ps5.

Skrevet af: LofterPalle
Skrevet den: 09-Februar-2021 kl. 13:15
Det er ikke så smart de har valgt den i hvid. Tror den bliver ret hurtigt nikotin gul.

Skrevet af: PerW
Skrevet den: 09-Februar-2021 kl. 13:42
min kom fra Elgiganten idag, så min søn har travlt med at komme forbi.

Skrevet den: 09-Februar-2021 kl. 17:10
Bilka har nu helt fjernet dem fra sin hjemmeside

Skrevet den: 04-Marts-2021 kl. 15:24
Øv! Heller ikke denne gang vandt jeg i Elgigantens lodtrækning. Unhappy

Skrevet af: sokken
Skrevet den: 04-Marts-2021 kl. 20:46

Følger du gruppen Playstation 5 Restock Danmark på Facebook. Der har elgiganten sat 500 stk til salg her til aften. De er så udsolgt nu.
Det var på grund af den gruppe at jeg fik fat i en 

Skrevet den: 05-Marts-2021 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Følger du gruppen Playstation 5 Restock Danmark på Facebook. Der har elgiganten sat 500 stk til salg her til aften. De er så udsolgt nu.
Det var på grund af den gruppe at jeg fik fat i en 

Nej, men det vil jeg prøve - tak!

Print side | Luk vindue