Print side | Luk vindue

Nye trådløse in-ears

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Bærbare medie afspillere
Forumbeskrivelse: iPod, Creative o.lign. bærbare playere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=161931
Udskrevet den: 26-April-2024 kl. 19:43


Emne: Nye trådløse in-ears
Skrevet af: Basknudsen
Emne: Nye trådløse in-ears
Skrevet den: 26-Oktober-2020 kl. 09:11
Hej

Jeg søger et par nye trådløse in-ears. 

Jeg skal bruge dem til headset i bilen også. De må gerne kunne bruges når jeg løber/går også. 

Jeg har brugt Apples egne hørertelefoner med ledning, men jeg får vildt ondt i det ene øre efter lidt tid. Jeg er lidt lun på Apples AirPods Pro, men er i tvivl om de sidder lige så dårligt som de andre eller det er kan blive godt når man kan skifte spidsen.

På forhånd tak.

Mvh.
Lasse


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.



Svar:
Skrevet af: keldp
Skrevet den: 27-Oktober-2020 kl. 07:42
Jeg kunne heller ikke bruge de gamle Apple men har købt pro de passer mig perfekt.



-------------
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.


Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 27-Oktober-2020 kl. 08:34
Ok. Tak for svar. Hvordan er lyden i dem? Fungerer de godt som handsfree?

Bruger du dem til løb?


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.


Skrevet af: PerW
Skrevet den: 27-Oktober-2020 kl. 11:44
Jeg har heller ikke problemer med Airpods pro.

De er lidt som "gamle" in-ears, med 3 forskellige størrelser gummi dutter.

Betjening er så vidt jeg har fundet ud af indtil nu, kun via Siri.

Når jeg cykler bruger jeg stadig mine gamle Huawei AM61. Jeg fandt dem på et tidspunkt til 200 og synes de er suveræne til prisen. Her kan man tage telefon, skrue op,ned og start pause via knapperne.

Jeg må sige at Airpods Pro er for dyrer i forhold til hvad man får. 
(jeg gav så kun 600 kr, da jeg købte dem sammen med en Ipad).


Skrevet af: Zombie1343
Skrevet den: 27-Oktober-2020 kl. 12:10
Devialet Gemini.


Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 27-Oktober-2020 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Jeg har heller ikke problemer med Airpods pro.

De er lidt som "gamle" in-ears, med 3 forskellige størrelser gummi dutter.

Betjening er så vidt jeg har fundet ud af indtil nu, kun via Siri.

Når jeg cykler bruger jeg stadig mine gamle Huawei AM61. Jeg fandt dem på et tidspunkt til 200 og synes de er suveræne til prisen. Her kan man tage telefon, skrue op,ned og start pause via knapperne.

Jeg må sige at Airpods Pro er for dyrer i forhold til hvad man får. 
(jeg gav så kun 600 kr, da jeg købte dem sammen med en Ipad).
Ok. Jeg kan se de er nede i omkring 1600,- men ved som sagt ikke rigtigt hvad jeg ellers skal kigge efter så godt med forskellige inputs.


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.


Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 27-Oktober-2020 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af Zombie1343 Zombie1343 skrev:

Devialet Gemini.

Kender dem ikke, ved du noget om dem?


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.


Skrevet af: keldp
Skrevet den: 27-Oktober-2020 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Ok. Tak for svar. Hvordan er lyden i dem? Fungerer de godt som handsfree?

Bruger du dem til løb?
Jeg bruger dem til løb,lyden er meget bedre end de gamle og så er de støjreducerene.

-------------
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.


Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 27-Oktober-2020 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af keldp keldp skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Ok. Tak for svar. Hvordan er lyden i dem? Fungerer de godt som handsfree?

Bruger du dem til løb?
Jeg bruger dem til løb,lyden er meget bedre end de gamle og så er de støjreducerene.
Det er også et stort plus, og faktisk hvis man synes de lukker for meget ude i forhold til at man løber i trafikken, kan man slå det fra ikke?


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.


Skrevet af: PerW
Skrevet den: 27-Oktober-2020 kl. 15:20
Du kan slå det fra.

Men man kan også lave throug, hvor alt lyd kommer igennem. Det kan være en stor fordel i traffiken


Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 27-Oktober-2020 kl. 16:00
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Du kan slå det fra.

Men man kan også lave throug, hvor alt lyd kommer igennem. Det kan være en stor fordel i traffiken
Ja det tænkte jeg godt. 

Jeg er også lidt varme på dem, men ikke hvis jeg kan få nogle med samme feature og lyd til billigere penge.


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.


Skrevet af: ildocteur
Skrevet den: 28-Oktober-2020 kl. 19:01
Jeg har rimelig god erfarign med Jabra 75t model.  De er meget lette og behagelge og sidder godt fast. Lyden er fin uden at jeg er Hifi Entusiast.  Som med alle andre inear afhænger lyden rigtig meget af hvor tæt de sidder til i øret.

Jabra er vist kommet med en 85t model med aktiv NC.


Skrevet af: Axlon
Skrevet den: 28-Oktober-2020 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af ildocteur ildocteur skrev:

Jeg har rimelig god erfarign med Jabra 75t model.  De er meget lette og behagelge og sidder godt fast. Lyden er fin uden at jeg er Hifi Entusiast.  Som med alle andre inear afhænger lyden rigtig meget af hvor tæt de sidder til i øret.

Jabra er vist kommet med en 85t model med aktiv NC.
Jabra 75 er lige blevet opgraderet med ANC via en firmware opdatering.
Jeg har selv et par elite 75 active, som jeg er utrolig glade for. Jeg bruger dem også til løb, men har som regel slået hear thru fra, da jeg syntes det giver for megetvindstøj.j


-------------
Mvh Jesper


Skrevet af: Potter
Skrevet den: 29-Oktober-2020 kl. 07:47
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Ok. Tak for svar. Hvordan er lyden i dem? Fungerer de godt som handsfree?

Bruger du dem til løb?
Jeg bruger dem begge til løb og til handfree kun den ene, de fungere perfekt og bliver siddende.

Som bonus fik de via en firmware opdatering i september så de nu har spatial audio med Dolby Atmos, hear a likeSmile Perfekt hvis man ser film på f.eks. en iPad etc.

Der er tryk sensor på enhederne så du f.eks. kan starte - stoppe din musik, tage et opkald eller skrue op og ned med Siri, de virker bare og lyder ret godt. 



-------------
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |


Skrevet af: Axlon
Skrevet den: 29-Oktober-2020 kl. 08:24
Mine forige in-ears havde touch, hvilket jeg ret hurtigt blev meget træt af.
Når man lige hurtigt skulle rette dem, så fik man aktiveret touch-trykket på en eller anden måde, så man enten fik paused musikken, eller jeg fik ringet op til en eller anden.
Når det så blev koldt, og jeg begyndte at løbe med hansker og hue på, ja så kunne jeg ikke betjene dem uden at skulle tage hansker af og løfte huen.
Mine Jabra 75 elite har en rigtig trykknap, hvor man kan mærke når man får aktiveret knappen, selvom man har hansker og hue på, hvilket for mig er et kæmpe plus, og man kan justere dem i øret, uden at få aktiveret en eller anden funktion.


-------------
Mvh Jesper


Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 29-Oktober-2020 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af ildocteur ildocteur skrev:

Jeg har rimelig god erfarign med Jabra 75t model.  De er meget lette og behagelge og sidder godt fast. Lyden er fin uden at jeg er Hifi Entusiast.  Som med alle andre inear afhænger lyden rigtig meget af hvor tæt de sidder til i øret.

Jabra er vist kommet med en 85t model med aktiv NC.
Dem må jeg lige tjekke ud. Tak


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.


Skrevet af: HamDenFede
Skrevet den: 29-Oktober-2020 kl. 14:40
Jeg har også Jabra Elite Active T75, og kan kun anbefale dem. Jeg bruger dem primært til løb og kunne ikke forestille mig at løbe med andet.

-------------
Mvh. HamDenFede


Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 29-Oktober-2020 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af HamDenFede HamDenFede skrev:

Jeg har også Jabra Elite Active T75, og kan kun anbefale dem. Jeg bruger dem primært til løb og kunne ikke forestille mig at løbe med andet.
De ser ellers lækre ud. Jeg kan se de ikke har aktiv støjdæmpning, hvad betyder det i praksis?


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.


Skrevet af: Axlon
Skrevet den: 29-Oktober-2020 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Oprindeligt skrevet af HamDenFede HamDenFede skrev:

Jeg har også Jabra Elite Active T75, og kan kun anbefale dem. Jeg bruger dem primært til løb og kunne ikke forestille mig at løbe med andet.
De ser ellers lækre ud. Jeg kan se de ikke har aktiv støjdæmpning, hvad betyder det i praksis?
Som jeg skrev tidligere, så har Jabra 75 elite lige fået ANC via ny firmware.
Jeg bruger det på arbejdet, da det lige dæmper blæser støjen fra de instrumenter jeg benytter en smule mere.
Bruger det ikke når jeg løber, da ANC'en har en tildens til at forstærke vindstøj.


-------------
Mvh Jesper


Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 30-Oktober-2020 kl. 22:30
Hvordan fungerer de når de skal kobles til en iPhone, Macbook Air, Mac Mini, iPad og ATV?

-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.


Skrevet af: Axlon
Skrevet den: 30-Oktober-2020 kl. 23:53
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Hvordan fungerer de når de skal kobles til en iPhone, Macbook Air, Mac Mini, iPad og ATV?
Jabra 75 kan være koblet på to enheder samtidig, f.eks. telefonen og PC'en, og parret med 8 forskellige enheder (så vidt jeg kan huske).
Jeg bruger mine sammen med med to telefoner, to PCer, iPad, ATV, sådan lidt på skift.
På arbejdet er de koblet til min telefon og arbejdspc. Så kan jeg sidde og høre musik fra telefonen, og hvis jeg får et teams/skype opkald på computeren, så stopper musikken, og skifter over til PC'en.



-------------
Mvh Jesper


Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 01-November-2020 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Hvordan fungerer de når de skal kobles til en iPhone, Macbook Air, Mac Mini, iPad og ATV?
Jabra 75 kan være koblet på to enheder samtidig, f.eks. telefonen og PC'en, og parret med 8 forskellige enheder (så vidt jeg kan huske).
Jeg bruger mine sammen med med to telefoner, to PCer, iPad, ATV, sådan lidt på skift.
På arbejdet er de koblet til min telefon og arbejdspc. Så kan jeg sidde og høre musik fra telefonen, og hvis jeg får et teams/skype opkald på computeren, så stopper musikken, og skifter over til PC'en.

Ok. Tror det bliver et par Jabra Active elite 75t. 
Det skal siges at de skal bruges primært som headset. Så skal de bruges til 2-3 løbeture om ugen og til lidt podcast eller musik når jeg går/vandre eller slår græs og lign.
Tænker I stadig at de passer til mit behov?


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.


Skrevet af: Dorf
Skrevet den: 02-November-2020 kl. 09:45
Jeg bruger airpods pro til alt undtagen sport. Ligesom dig løber jeg også 3 gange om ugen men stoler simpelthen ikke på, de kan sidde fast når jeg løber interval. Hvis man løber trail løb eller i tæt bevokset områder skal man nok også være obs. at trægrene nemt kan få fat i "ørepindene". Derudover er det efter min mening en kæmpe fejl at man ikke kan skrue op og ned for volumen direkte fra øresneglene. Når det er sagt så elsker jeg dem til at det andet :-) 
Til løb bruger jeg et sæt Beoplay E8 som jeg synes fungerer ret godt. Dem jeg har er stadig version 1 men en version 3 er ude som er blevet mindre og forbedret på stort set alle parametre. De er ikke billige men til løb fungerer de som sagt rigtig godt. De parrer fint til mit Garmin ur og så synes jeg det er rart at have muligheden for at skrue op og ned for volumen når det passer en. 

Jeg tror dog ikke du får så meget glæde af at høre musik når du slår græs medmindre din maskine er meget lydløs. Smile  


Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 02-November-2020 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Jeg bruger airpods pro til alt undtagen sport. Ligesom dig løber jeg også 3 gange om ugen men stoler simpelthen ikke på, de kan sidde fast når jeg løber interval. Hvis man løber trail løb eller i tæt bevokset områder skal man nok også være obs. at trægrene nemt kan få fat i "ørepindene". Derudover er det efter min mening en kæmpe fejl at man ikke kan skrue op og ned for volumen direkte fra øresneglene. Når det er sagt så elsker jeg dem til at det andet :-) 
Til løb bruger jeg et sæt Beoplay E8 som jeg synes fungerer ret godt. Dem jeg har er stadig version 1 men en version 3 er ude som er blevet mindre og forbedret på stort set alle parametre. De er ikke billige men til løb fungerer de som sagt rigtig godt. De parrer fint til mit Garmin ur og så synes jeg det er rart at have muligheden for at skrue op og ned for volumen når det passer en. 

Jeg tror dog ikke du får så meget glæde af at høre musik når du slår græs medmindre din maskine er meget lydløs. Smile  
Tak for svar. Hvad tænker du om lyden i AirPods Pro?


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.


Skrevet af: Dorf
Skrevet den: 02-November-2020 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Jeg bruger airpods pro til alt undtagen sport. Ligesom dig løber jeg også 3 gange om ugen men stoler simpelthen ikke på, de kan sidde fast når jeg løber interval. Hvis man løber trail løb eller i tæt bevokset områder skal man nok også være obs. at trægrene nemt kan få fat i "ørepindene". Derudover er det efter min mening en kæmpe fejl at man ikke kan skrue op og ned for volumen direkte fra øresneglene. Når det er sagt så elsker jeg dem til at det andet :-) 
Til løb bruger jeg et sæt Beoplay E8 som jeg synes fungerer ret godt. Dem jeg har er stadig version 1 men en version 3 er ude som er blevet mindre og forbedret på stort set alle parametre. De er ikke billige men til løb fungerer de som sagt rigtig godt. De parrer fint til mit Garmin ur og så synes jeg det er rart at have muligheden for at skrue op og ned for volumen når det passer en. 

Jeg tror dog ikke du får så meget glæde af at høre musik når du slår græs medmindre din maskine er meget lydløs. Smile  
Tak for svar. Hvad tænker du om lyden i AirPods Pro?

Den er god - den del skal du ikke bekymre dig om.


Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 02-November-2020 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Jeg bruger airpods pro til alt undtagen sport. Ligesom dig løber jeg også 3 gange om ugen men stoler simpelthen ikke på, de kan sidde fast når jeg løber interval. Hvis man løber trail løb eller i tæt bevokset områder skal man nok også være obs. at trægrene nemt kan få fat i "ørepindene". Derudover er det efter min mening en kæmpe fejl at man ikke kan skrue op og ned for volumen direkte fra øresneglene. Når det er sagt så elsker jeg dem til at det andet :-) 
Til løb bruger jeg et sæt Beoplay E8 som jeg synes fungerer ret godt. Dem jeg har er stadig version 1 men en version 3 er ude som er blevet mindre og forbedret på stort set alle parametre. De er ikke billige men til løb fungerer de som sagt rigtig godt. De parrer fint til mit Garmin ur og så synes jeg det er rart at have muligheden for at skrue op og ned for volumen når det passer en. 

Jeg tror dog ikke du får så meget glæde af at høre musik når du slår græs medmindre din maskine er meget lydløs. Smile  
Tak for svar. Hvad tænker du om lyden i AirPods Pro?

Den er god - den del skal du ikke bekymre dig om.
Ok, det skal siges, jeg er heller ikke hifi-entusiast, men vil selvfølgelig gerne have god lyd. 
Havde du problemer med at dine øre blev ømme af de Apple høretelefoner der har ledning og følger med tlf?


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.


Skrevet af: Dorf
Skrevet den: 02-November-2020 kl. 12:07
Ikke så vidt jeg husker. 


Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 02-November-2020 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Ikke så vidt jeg husker. 
Ok, men har du fornemmelsen af, om det hviler i øret eller sidder fast øregangen?


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.


Skrevet af: Dorf
Skrevet den: 02-November-2020 kl. 12:25
Airpods pro er bygget anderledes i forhold til de "gamle" apple høretelefoner med ledning, de går længere ind i øregangen og sidder dermed bedre fast dog uden at genere men der er man jo så forskellige. Spørger du mig så føles de behageligere at have på. Hvis det er dem du vil have så køb dem, du har altid 14 dages fortrydelsesret. 


Skrevet af: Axlon
Skrevet den: 02-November-2020 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Hvis det er dem du vil have så køb dem, du har altid 14 dages fortrydelsesret. 
De fleste steder er der ingen returret på in-ear høretelefoner, hvis forseglingen er brudt.


-------------
Mvh Jesper


Skrevet af: symbol
Skrevet den: 02-November-2020 kl. 14:32
Jeg bruger jabra 65 og er 100% Tilfreds.
sidder fantastisk i øret og koster kun 600.- nu.
har ligeledes et par billige 150 kr Xiami airdots. sidder super godt, men ikke verdens bedste lyd.

Jeg har generelt meget svært ved at finde in ear der sidder godt og sidder fast og apples er nogo for mig



Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 02-November-2020 kl. 15:23
Apples er også nogo for mig hvis huset på de "normale" er samme størrelse som Pro.

Det er sgu svært når man ikke kan prøve dem. Jeg bruger ind imellem in-ear monitors når jeg er ude som musiker, men det er en form man trykker flad og stopper dem i øret hvorefter de udvider sig og sætter til.


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.


Skrevet af: hifreak
Skrevet den: 13-Februar-2021 kl. 13:11
Hej Smile

Til jer med Jabra 75T. Har i oplevet at bluetooth forbindelsen forsvinder nogle gange ved løb? 
Har læst det er et kendt problem med trådløse in-ears generelt. Jeg spørger, da jeg prøver at finde ud af om det er min mp3 afspiller eller mine Jabra, der er noget galt med?  Håber nogen kan være med til at afklare det. Tongue


Skrevet af: Axlon
Skrevet den: 13-Februar-2021 kl. 15:26
Jeg har dagligt, i de sidste 8 måneder, brugt mine Jabra75t, både under løb og anden træning og bare under arbejde foran computeren, og jeg har endnu ikke oplevet et eneste udfald, så længe jeg er inden for 5m fra telefon eller computeren.Clap

Mine gamle billige kineser in-ear, havde jeg en del problemer med, især under løb.


-------------
Mvh Jesper


Skrevet af: hifreak
Skrevet den: 14-Februar-2021 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Jeg har dagligt, i de sidste 8 måneder, brugt mine Jabra75t, både under løb og anden træning og bare under arbejde foran computeren, og jeg har endnu ikke oplevet et eneste udfald, så længe jeg er inden for 5m fra telefon eller computeren.Clap

Mine gamle billige kineser in-ear, havde jeg en del problemer med, især under løb.

Ok, var også lige på nettet  og læse lidt om min mp3 afspiller, der er  åbenbart nogle problemer med Bluetooth forbindelsen, så jeg må nok ud at investere i noget andet.  Tak for svar Smile


Skrevet af: Mefisto
Skrevet den: 14-Februar-2021 kl. 18:16
Er der nogen der kan anbefale et sæt ti under, lad os sige 1000,-, som kan holde vindsus effektivt ude fra cykling?

Eneste måde jeg normalt kan cykle og høre musik er med en hue der dækker hele øret og øreproppen. Det virker, men kun om vinteren :)


Skrevet af: Henrik_s
Skrevet den: 14-Februar-2021 kl. 18:58



-------------
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........


Skrevet af: jacobask
Skrevet den: 15-Februar-2021 kl. 07:29
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Ok, det skal siges, jeg er heller ikke hifi-entusiast, men vil selvfølgelig gerne have god lyd. 
Havde du problemer med at dine øre blev ømme af de Apple høretelefoner der har ledning og følger med tlf?

Jeg kan ikke bruge apples almindelige kablede høretelefoner ret længe af gangen uden at få ondt i øret, men airpod pro kan jeg bruge en hel dag uden udfordringer.

De er lidt en kombination af Apples billige og "rigtige" in-ears. Gummi-kappen går ind i øregangen, men de skal ikke "vrides" på plads ligesom mange andre in-ears. Det er lidt svært at forklare, men de fingerer ret godt. 

Jeg har ikke brugt dem på cykel endnu, så det kan jeg ikke sige meget om, men på løbeture fungerer de fint. Der er noget noise-cancelling jeg skal have slået fra da det kan give nogle lidt mærkelige lyde engang imellem når jeg løber.


Skrevet af: Basknudsen
Skrevet den: 13-Marts-2021 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Ok, det skal siges, jeg er heller ikke hifi-entusiast, men vil selvfølgelig gerne have god lyd. 
Havde du problemer med at dine øre blev ømme af de Apple høretelefoner der har ledning og følger med tlf?

Jeg kan ikke bruge apples almindelige kablede høretelefoner ret længe af gangen uden at få ondt i øret, men airpod pro kan jeg bruge en hel dag uden udfordringer.

De er lidt en kombination af Apples billige og "rigtige" in-ears. Gummi-kappen går ind i øregangen, men de skal ikke "vrides" på plads ligesom mange andre in-ears. Det er lidt svært at forklare, men de fingerer ret godt. 

Jeg har ikke brugt dem på cykel endnu, så det kan jeg ikke sige meget om, men på løbeture fungerer de fint. Der er noget noise-cancelling jeg skal have slået fra da det kan give nogle lidt mærkelige lyde engang imellem når jeg løber.

Tak for svar. Jeg endte med at købe et par AirPods Pro. De sidder godt (jeg fik lov til at prøve en kollegas) og spiller godt sammen med alle mine Appleprodukter.


-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.


Skrevet af: jesperKBH
Skrevet den: 20-Marts-2021 kl. 13:03
jeg er på jagt efter mit første sæt in ear, det er en jungle. Jeg har umiddelbart snævret feltet ind til 

Sony WF-1000XM3, jabra 75t og b&o e8. Er her nogle gode/dårile erfaringer ?



Skrevet af: Axlon
Skrevet den: 20-Marts-2021 kl. 13:15
Som du allerede kan læse i denne tråd, er vi flere der er glade for vores Jabra Elite 75T.
Jeg bruger dem stadigvæk dagligt under træning, kontor og transport (cykling).

-------------
Mvh Jesper


Skrevet af: dieseldk
Skrevet den: 21-Marts-2021 kl. 17:44
Oprindeligt skrevet af jesperKBH jesperKBH skrev:

jeg er på jagt efter mit første sæt in ear, det er en jungle. Jeg har umiddelbart snævret feltet ind til 

Sony WF-1000XM3, jabra 75t og b&o e8. Er her nogle gode/dårile erfaringer ?


Er glad for min Sony, det eneste er at de er noget følsomme i vind når man bruger nosse cancelling eller ambient Sound kan det godt suse noget hvis man går ude i blæsten, hvis man slår de ting fra er der ikke noget.


Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 21-Marts-2021 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

det eneste er at de er noget følsomme i vind når man bruger nosse cancelling

Av........


Klaus :-)


-------------
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk


Skrevet af: dieseldk
Skrevet den: 21-Marts-2021 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

det eneste er at de er noget følsomme i vind når man bruger nosse cancelling

Av........


Klaus :-)

Kan jeg give stavekontrollen ansvaret for den Embarrassed


Skrevet af: Munch
Skrevet den: 21-Marts-2021 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

det eneste er at de er noget følsomme i vind når man bruger nosse cancelling

Av........


Klaus :-)

Kan jeg give stavekontrollen ansvaret for den Embarrassed
Tvivlsomt LOL


Skrevet af: jesperKBH
Skrevet den: 23-Marts-2021 kl. 15:45
er her nogen der har erfaringer med dem her ? 

https://www.klipsch.com/products/t5-ii-true-wireless-earphones" rel="nofollow - https://www.klipsch.com/products/t5-ii-true-wireless-earphones



Print side | Luk vindue