Print side | Luk vindue

Slette cache og data i TV2 Play appen

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=162006
Udskrevet den: 29-April-2024 kl. 07:45


Emne: Slette cache og data i TV2 Play appen
Skrevet af: isteen
Emne: Slette cache og data i TV2 Play appen
Skrevet den: 03-November-2020 kl. 14:29
Jeg har et philips 8804 smart tv, med bla TV2 Play app installeret. Appen er begyndt at lukke ned 1-2 sekunder efter jeg åbner den. TV2 bad mig slette/slukke/tænde og geninstallere, uden effekt.
Så bad TV2 mig om at slette cache og data i TV2 Play appen, og den mulighed kunne jeg slet ikke se på mit tv, så jeg ringede til Philips.
Første supporter ved Philips havde aldrig hørt om cache og data i en app, så jeg måtte stave det for ham. Efter at have undersøgt sagen, vendte Philips tilbage på mail - den mulighed jeg efterspurgte stod ingen steder i manualen.
Kan nogen hjælpe med hvad der er op og ned i denne sag?

-------------
Steen



Svar:
Skrevet af: csell
Skrevet den: 03-November-2020 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Jeg har et philips 8804 smart tv, med bla TV2 Play app installeret. Appen er begyndt at lukke ned 1-2 sekunder efter jeg åbner den. TV2 bad mig slette/slukke/tænde og geninstallere, uden effekt.
Så bad TV2 mig om at slette cache og data i TV2 Play appen, og den mulighed kunne jeg slet ikke se på mit tv, så jeg ringede til Philips.
Første supporter ved Philips havde aldrig hørt om cache og data i en app, så jeg måtte stave det for ham. Efter at have undersøgt sagen, vendte Philips tilbage på mail - den mulighed jeg efterspurgte stod ingen steder i manualen.
Kan nogen hjælpe med hvad der er op og ned i denne sag?

Hej.

hvis dit Philips 8804 smart tv, er et Android TV, bør du kunne gå ind i:

Setting
Apps
Se alle Apps
Installerede Apps
TV2 Play
Ryd data
Ryd cache

Jeg har prøvet det på en Android Boks. Men tror at det er det samme.

Hilsen Carsten. 



Skrevet af: isteen
Skrevet den: 03-November-2020 kl. 15:51
Mit tv er efter denne side et smart tv, men har ikke de muligheder du nævner
https://www.philips.dk/c-p/50PUS8804_12/8800-series-4k-smart-tv-lyd-fra-bowers-wilkins-med-3-sidet-ambilight/support" rel="nofollow - Philips

-------------
Steen


Skrevet af: csell
Skrevet den: 03-November-2020 kl. 16:17
Hej.

Jeg checkede et Philips 50" 4K UHD LED Smart TV 50PUS8804/12 før at jeg svarede dig:

https://www.elgiganten.dk/product/tv-billede/fladskarms-tv/46758/philips-50-4k-uhd-led-smart-tv-50pus8804-12" rel="nofollow - https://www.elgiganten.dk/product/tv-billede/fladskarms-tv/46758/philips-50-4k-uhd-led-smart-tv-50pus8804-12

I følge specifikationerne har det Android 9.0.

Jeg ved ikke hvordan, man kommer ind i Android Setting Menuen. Men måske andre kan hjælpe os?

Hilsen Carsten.



Skrevet af: isteen
Skrevet den: 03-November-2020 kl. 16:22
TV2 har efter et par dage erkendt at det er en kendt fejl, og at de arbejder på en løsning

-------------
Steen


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 03-November-2020 kl. 16:26
 Det er naturligvis med Android, for ellers var der ikke en TV2 Play App til det. Fremgangsmåden for rydning af Data/Case i Android TV OS er som det er  beskrevet af csell.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: isteen
Skrevet den: 03-November-2020 kl. 16:59
Fremgangsmåden er anderledes på mit Philips tv, kan jeg oplyse den skråsikre om

-------------
Steen


Skrevet af: isteen
Skrevet den: 05-November-2020 kl. 16:41
Til andre med evt samme fabrikat/problem, kan jeg oplyse at fremgangsmåden til at slette cache og data er:
*Android side
*Apps
*TV2 Play app
*Højreklik (længerevarende tryk på appen)
*Oplysninger
*Ryd data
*Ryd cache


-------------
Steen



Print side | Luk vindue