Print side | Luk vindue

HDTV udnævner året bedste TV

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: OLED TV
Forumbeskrivelse: Forum for OLED TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=162066
Udskrevet den: 27-April-2024 kl. 23:10


Emne: HDTV udnævner året bedste TV
Skrevet af: Hother
Emne: HDTV udnævner året bedste TV
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 00:02
HDTV (Vincent Theo), udnævner 2020 bedste TV ved en noget anderledes TV Shoot-out (grundet corona epidemien).

Du kan se mere her:

https://www.youtube.com/watch?v=I4PPSYD5Xms" rel="nofollow - https://www.youtube.com/watch?v=I4PPSYD5Xms

Eller her:

https://www.hdtvtest.co.uk/

Hvis du nu ikke orker at  hele den 21 minutter lange video, så er resultatet således, opdelt i kategorier:

Best Home Cinema TV: Panasonic HZ2000
Best Living Room TV: Sony A8
Best Gaming TV: LG CX
Best TV of 2020: Panasonic HZ2000


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.



Svar:
Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 06:36
Årets bedste TV var allerede udnævnt Wink

https://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1602488769" rel="nofollow - https://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1602488769


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Årets bedste TV var allerede udnævnt Wink

https://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1602488769" rel="nofollow - https://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1602488769
Som du ved, læser jeg normalt ikke på din side. Og når det så er sagt - har skam lige været inde og kigge, så er HDTV´s  "Udnævnelser" noget mere alsidige med sin kategori opdeling.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 10:59
Det er ærgerligt, at du ikke vil støtte op om lokale, danske udgivere.

-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Det er ærgerligt, at du ikke vil støtte op om lokale, danske udgivere.

Uha, jeg støtter op om alt dansk, hvor jeg kan. Det nok noget man ikke kan anklage mig for - ikke at støtte dansk.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 12:58
Bare ikke denne konkrete danske udgiver?

Du linker i en lind strøm og næsten udelukkende til britiske udgivere. Smile


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: aeblemanden
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Bare ikke denne konkrete danske udgiver?

Du linker i en lind strøm og næsten udelukkende til britiske udgivere. Smile


Er vel ikke Hother's job at støve nettet for alle relevante links?


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 14:15
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Bare ikke denne konkrete danske udgiver?

Du linker i en lind strøm og næsten udelukkende til britiske udgivere. Smile
Nu skal du hører Rasmus, jeg læser de sider på nettet som for mig er relevante. Finder jeg noget på disse sider, som jeg mener kan have interesse for medlemmerne på siden her, så lnker jeg til den pågældende side.

I øvrigt tror jeg, at langt de fleste medlemmer her på siden, og som har interesse for TV, de besøger såmænd også din hjemmeside, så jeg har lidt svært ved at se problemet.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Gromit
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 18:16
Personlige præferencer til trods - Flatpanels vs. Recordere.dk - (Biden vs. Trump) - så hælder jeg markant mere til Flatpanels grundet deres langt højere professionalisme, og dens medlemmernes højere respektfulde forståelse og deres bedre retoriske evner... Smile 

Anyhow, årets Fladskærm er uden sammenligning Panasonic HZ2000. Thumbs Up 




-------------
SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package


Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 21:31
Er problemet ikke, at Flatpanels for et par år siden ikke gav topkarakter til et tv, som Hother havde købt?

Siden den dag har Hother haft et horn i siden på Flatpanels.



-------------
Venlig hilsen
KB


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 21:36
Jeg vidste, at der var en årsag

Det giver absolut ingen mening at en som Hother ikke læser Flatpanels. Han køber nye TV lige så ofte som vi andre køber film at se på vores.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Er problemet ikke, at Flatpanels for et par år siden ikke gav topkarakter til et tv, som Hother havde købt?

Siden den dag har Hother haft et horn i siden på Flatpanels.


Både ja og nej. Jeg har nu ikke et horn i siden på Flatpanels. Faktisk forsvarede jeg denne side på et UK AVforum, da der pludselig opstod mystiske rygter om netop Flatpanels. Jeg finder at andre sider giver mig mere værdi for det jeg har brug for. 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Munch
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 21:47
Seriøst, hvordan kan man kun vægte billedkvalitet med 50% i samlet bedømmelse?

Citat flatpanels:

Samlet score vægtet som: 50% Billedkvalitet, 25% Features, 25% Brugeroplevelse


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 21:47
[QUOTE=Naiera]Jeg vidste, at der var en årsag

Det giver absolut ingen mening at en som Hother ikke læser Flatpanels. Han køber nye TV lige så ofte som vi andre køber film at se på vores.[/QUOTE

Jeg har ikke brug for nogen AV- side ved køb af TV eftersom jeg selv tester et TV før et køb. Ofte har jeg købt et TV før de første test er på publiseret. Det som jeg bruger en AV-side til er primært om siderne i det store hele når til samme resultater som jeg på billedsiden. 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Bromberg5
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

[QUOTE=Naiera]Jeg vidste, at der var en årsag

Det giver absolut ingen mening at en som Hother ikke læser Flatpanels. Han køber nye TV lige så ofte som vi andre køber film at se på vores.[/QUOTE

Jeg har ikke brug for nogen AV- side ved køb af TV eftersom jeg selv tester et TV før et køb. Ofte har jeg købt et TV før de første test er på publiseret. Det som jeg bruger en AV-side til er primært om siderne i det store hele når til samme resultater som jeg på billedsiden. 
Men i dem optik er HDTV vel ikke meget anderledes end Flatpanels.
Men selvfølgelig en smagssag hvad man søger


Skrevet af: kennethbrdk
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 22:57
Den ene side udelukker vel ikke den anden. Bruger mest Flatpanels omend der ikke er så mange anmeldelser mere, men synes bestemt HDTV er lige så god.


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-November-2020 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Den ene side udelukker vel ikke den anden. Bruger mest Flatpanels omend der ikke er så mange anmeldelser mere, men synes bestemt HDTV er lige så god.

Jeg læser heller ikke alle aviser - uden at drage sammenligninger i øvrigt. Jeg læser de aviser som skriver om de emner som interessere mig. Det er sådan jeg prioritere også AV- sider.  

Jeg er sikker på at Flatspanels skriver om ting som interessere mange af jer, og det er fint. Men tag AVFORUMS som jeg også benytter meget, de skriver også om film og højtalere. Og jeg får dækket mine interesser her og på HDTVTEST.


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Kasper_J
Skrevet den: 12-November-2020 kl. 20:02
Jeg sætter lige flere popcorn over - det tragikomiske giver altid plads til en håndfuld mere.


Skrevet af: kennethbrdk
Skrevet den: 12-November-2020 kl. 20:50
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Den ene side udelukker vel ikke den anden. Bruger mest Flatpanels omend der ikke er så mange anmeldelser mere, men synes bestemt HDTV er lige så god.

Jeg læser heller ikke alle aviser - uden at drage sammenligninger i øvrigt. Jeg læser de aviser som skriver om de emner som interessere mig. Det er sådan jeg prioritere også AV- sider.  

Jeg er sikker på at Flatspanels skriver om ting som interessere mange af jer, og det er fint. Men tag AVFORUMS som jeg også benytter meget, de skriver også om film og højtalere. Og jeg får dækket mine interesser her og på HDTVTEST.

AVforums er jeg også glad for - netop fordi de anmelder meget forskelligt og så var deres kalibreringsindstillinger til et af mine sony tv en my bedre hvad flatpanels indstillinger gav.


Skrevet af: TBC1
Skrevet den: 13-November-2020 kl. 00:56
Jeg bruger som udgangspunkt meget gerne flatpanels og recordere - især fordi de er Danske, men er absolut også meget glad for HDTV test og Digital Foundry (de 2 der oftest rammer min egen interessesfære) og kan da også finde på at søge information i AVForums.

Skal jeg endelig komme med konstruktiv kritik, så er det at jeg oplever lige lovligt meget slagside hvad angår opmærksomhed på og favorisering af Apple og Playstation på de benævnte Danske sites og jeg også hører til dem der syntes at det er lidt ekstremt at brugeroplevelse skal fylde så meget som hele 25% og billede kun 50% i anmeldelsen af et billedapparat som et TV - Det er i hvert milevidt fra hvad jeg selv lægger vægt på i den forbindelse, hvor billedkvaliteten ville være næsten altafgørende, hvilket andre så naturligvis ville kunne opleve som ekstremt. Men nuvel præferencer og hvilke brugersegmenter man søger at komme i møde kan jo have ganske velbegrundede motiver. Der er jo sikkert en udmærket grund til at man har valgt at lade brugeroplevelse frem for mere rendyrket teknisk ydelse fylde så meget som man gør og hvorfor ret udbredte mærker i Danmark som Playstation og Apple får så uforholdt megen opmærksomhed og vedholdende kærlighed og promovering i forhold til andre. Det er vel ikke kun fordi at de ret åbenlyst har vundet nogle af skribenternes hjerter og hverdag, men vel også fordi der er mange læsere til den slags stof om ret udbredt hardware i Danmark og mange læsere i dag måske i realiteten går mere på i brugeroplevelsen end den tekniske kvalitet - hvilket vel gør det til en helt fair prioritering at man lader disse ting fylde så [imh men private o] uforholdsmæssigt meget?  

-------------
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K


Skrevet af: Brian E
Skrevet den: 13-November-2020 kl. 10:33
Man kan diskutere til evighed, hvordan man skal vurdere et TV, men det fremgår jo tydeligt af anmeldelserne på flatpanels, hvilken karakter de enkelte vurderingskriterier giver. Jeg går fx. gerne - i hvert fald i et vist omfang - på kompromis med billedkvaliteten, hvis det betyder, at jeg får et TV med et styresystem, der er hurtigt og driftssikkert.

For mig er flatpanels uundværligt, og jeg er enormt glad for, at jeg kan få al den information gratis. Og så er det også prisværdigt, at Rasmus er så aktiv på diskussionsforummet og gerne besvarer spørgsmål der.


Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 13-November-2020 kl. 12:50
Ift. vores karaktersystem, så vægter billedkvalitet ganske rigtigt 50% ift. udregning af total-scoren. Dvs. at billedkvalitet vægter det samme, som alt andet (lyd, brugervenlighed osv.) sammenlagt. Det tror vi er en rimelig god indikator for TV-købere generelt.

Men vi har jo 3 del-karakterer, som lægger grund for total-karakteren. Har man udelukkende fokus på billedkvalitet, så skal man jo bare kigge på den del-karakter, og ignorere de andre. Det er vores idé med at have del-karakterer. Når vi klart redegører for, hvordan vi vægter del-karakterer, så kan man også nemt lave sin egen vægtning, såfremt det ønskes. Vi synes, at vi er ret åbne om fremgangsmåden Smile


Men det var ikke for at starte en kamp mellem forskellige medier. HDTVTest og AVForums er begge rigtig dygtige indenfor feltet TV/AV. Det kan der ikke være nogen tvivl om. Jeg stak bare lidt til Hother. Han kan godt klare det. Selvfølgelig elsker jeg, når folk deler vores indhold rundt omkring.


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 14-November-2020 kl. 17:38
Jeg er glad for begge medier. På TV fronten er flatpanels lysår foran recordere, der til gengæld  er betydeligt bedre på hi-fi / surround-anlæg / hjemmebiografen. Godt de begge er der. 😀

-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: Hother
Skrevet den: 14-November-2020 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Jeg er glad for begge medier. På TV fronten er flatpanels lysår foran recordere, der til gengæld  er betydeligt bedre på hi-fi / surround-anlæg / hjemmebiografen. Godt de begge er der. 😀

Lidt sjovt. Det var slet ikke det emne som tråden handlede om. Tråden blev effektivt ødelagtConfused


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Deschain
Skrevet den: 14-November-2020 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Jeg er glad for begge medier. På TV fronten er flatpanels lysår foran recordere, der til gengæld  er betydeligt bedre på hi-fi / surround-anlæg / hjemmebiografen. Godt de begge er der. 😀

Lidt sjovt. Det var slet ikke det emne som tråden handlede om. Tråden blev effektivt ødelagtConfused

Jeg synes tråden blev bedre...


Skrevet af: Trisse
Skrevet den: 14-November-2020 kl. 19:18
Haha. Synes sgu også det er lidt sjovt. 
Jeg elsker Hother. Jeg elsker Recordere.dk. og jeg elsker Rasmus og Flatpanels.dk. 
Og jeg elsker at man kan diskutere noget så ligegyldigt i al den alvor vi er i lige nu. 
Vi må sgu godt stikke lidt til hinanden så længe der ikke går Nationen i det.
Så 1000 tak til Hother, Rasmus og alle på Recordere.dk
Og fortsat god aften...
mvh. Jesper


Skrevet af: bentpetersson
Skrevet den: 14-November-2020 kl. 20:27

Jeg forstår ikke, hvorfor Rasmus Larsen har behov for at fremhæve "egen" test, og samtidig forsøger  at ødelægge Hothers tråd ved at ændre fokus. 
Som regel oplever vi, at Rasmus Larsen stikker til Hother. Kan Rasmus Larsen ikke bare holde sig på sit eget forum, som Hother ikke læser eller besøger.

På visse TVfabrikaters bedømmelse hos flatpanels signaleres desværre af og til en subjektiv bedømmelse fremfor den neutrale objektive og saglige, som brugere og købere har behov for.




-------------
Med venlig hilsen
bentpetersson




Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 14-November-2020 kl. 21:16
.



-------------
Venlig hilsen
KB


Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 15-November-2020 kl. 07:59
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:


Jeg forstår ikke, hvorfor Rasmus Larsen har behov for at fremhæve "egen" test, og samtidig forsøger  at ødelægge Hothers tråd ved at ændre fokus. 
Som regel oplever vi, at Rasmus Larsen stikker til Hother. Kan Rasmus Larsen ikke bare holde sig på sit eget forum, som Hother ikke læser eller besøger.

På visse TVfabrikaters bedømmelse hos flatpanels signaleres desværre af og til en subjektiv bedømmelse fremfor den neutrale objektive og saglige, som brugere og købere har behov for.



Dit indlæg bærer præg af at du er blevet modereret på flatpanels, da du kom med eventyrligt underlige indlæg. Den sidste del er er rent vrøvl!


-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: Hother
Skrevet den: 15-November-2020 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:


Jeg forstår ikke, hvorfor Rasmus Larsen har behov for at fremhæve "egen" test, og samtidig forsøger  at ødelægge Hothers tråd ved at ændre fokus. 
Som regel oplever vi, at Rasmus Larsen stikker til Hother. Kan Rasmus Larsen ikke bare holde sig på sit eget forum, som Hother ikke læser eller besøger.

På visse TVfabrikaters bedømmelse hos flatpanels signaleres desværre af og til en subjektiv bedømmelse fremfor den neutrale objektive og saglige, som brugere og købere har behov for.



Dit indlæg bærer præg af at du er blevet modereret på flatpanels, da du kom med eventyrligt underlige indlæg. Den sidste del er er rent vrøvl!
Nu ved jeg jo som bekendt ikke hvad der foregår på Flatpanels. Men isoleret set, så opfatter jeg bentp indlæg som et medlem der som jeg, er en "Sur gammel mand", med en stor portion livserfaring, og som gerne ser, at tingene går rigtig for sig. I dette tilfælde måske overholdelse af recordere.dk´s regler for postning af relevante indlæg i en tråd.

Blot min ringe mening.   


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Furry
Skrevet den: 15-November-2020 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Jeg sætter lige flere popcorn over - det tragikomiske giver altid plads til en håndfuld mere.

Helt enig, kampen Hotmer / Rasmus hjemmeside

-------------
Fra fulde børn skal man høre sandheden


Skrevet af: Furry
Skrevet den: 15-November-2020 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Jeg er glad for begge medier. På TV fronten er flatpanels lysår foran recordere, der til gengæld  er betydeligt bedre på hi-fi / surround-anlæg / hjemmebiografen. Godt de begge er der. 😀


Lidt sjovt. Det var slet ikke det emne som tråden handlede om. Tråden blev effektivt ødelagtConfused

Så må fremover huske at link til Rasmus hjemmeside så han ikke ødelægger flere at dine tråde

-------------
Fra fulde børn skal man høre sandheden


Skrevet af: bentpetersson
Skrevet den: 15-November-2020 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

HDTV (Vincent Theo), udnævner 2020 bedste TV ved en noget anderledes TV Shoot-out (grundet corona epidemien).

Du kan se mere her:

https://www.youtube.com/watch?v=I4PPSYD5Xms" rel="nofollow - https://www.youtube.com/watch?v=I4PPSYD5Xms

Eller her:

https://www.hdtvtest.co.uk/

Hvis du nu ikke orker at  hele den 21 minutter lange video, så er resultatet således, opdelt i kategorier:

Best Home Cinema TV: Panasonic HZ2000
Best Living Room TV: Sony A8
Best Gaming TV: LG CX
Best TV of 2020: Panasonic HZ2000

Hej Hother
Tak for oplægget.
Det er lidt svært at finde selve den skrevne test på HDTV.
Jeg vil gerne læse Best TV of 2020: Panasonic HZ2000.
Måske har du et direkte link hertil.


-------------
Med venlig hilsen
bentpetersson




Skrevet af: Hother
Skrevet den: 15-November-2020 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

HDTV (Vincent Theo), udnævner 2020 bedste TV ved en noget anderledes TV Shoot-out (grundet corona epidemien).

Du kan se mere her:

https://www.youtube.com/watch?v=I4PPSYD5Xms" rel="nofollow - https://www.youtube.com/watch?v=I4PPSYD5Xms

Eller her:

https://www.hdtvtest.co.uk/

Hvis du nu ikke orker at  hele den 21 minutter lange video, så er resultatet således, opdelt i kategorier:

Best Home Cinema TV: Panasonic HZ2000
Best Living Room TV: Sony A8
Best Gaming TV: LG CX
Best TV of 2020: Panasonic HZ2000

Hej Hother
Tak for oplægget.
Det er lidt svært at finde selve den skrevne test på HDTV.
Jeg vil gerne læse Best TV of 2020: Panasonic HZ2000.
Måske har du et direkte link hertil.

HDTV skriver sjældent om deres test. Testen er som regel kun på video, hvori så testen dokumenteres ganske indgående. 


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: Old Puma
Skrevet den: 16-November-2020 kl. 00:41
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

HDTV (Vincent Theo), udnævner 2020 bedste TV ved en noget anderledes TV Shoot-out (grundet corona epidemien).

Du kan se mere her:

https://www.youtube.com/watch?v=I4PPSYD5Xms" rel="nofollow - https://www.youtube.com/watch?v=I4PPSYD5Xms

Eller her:

https://www.hdtvtest.co.uk/

Hvis du nu ikke orker at  hele den 21 minutter lange video, så er resultatet således, opdelt i kategorier:

Best Home Cinema TV: Panasonic HZ2000
Best Living Room TV: Sony A8
Best Gaming TV: LG CX
Best TV of 2020: Panasonic HZ2000
Hvorfor alt det splid?

HDTV test udnævnte jo hele 3 OLED tv som best tv indenfor 3 forskellige kategorier og Panasonic som jeg tolker hans udsagn er bedste på UHD Blu-ray (Hollywood elske Panasonic) men Panasonic har som bekendt en lidt forældet platform med få APP’s kan ikke måle sig med Sony og LG på smart tv platform eller LG som på deres nye modeller har dyrket spilkonsol verden fremfor Hollywood med hensyn til input lag og billedfrekvens 

Sagt med andre ord alle os med OLED TV kan trøste sig med deres valg indtil næste generation af tv WinkWink


Skrevet af: Schjelde
Skrevet den: 16-November-2020 kl. 07:21
ligesom Eisa rewards. Alle TV får en titel. Objektiviteten er sjælden indenfor tests. Alle gode TV med samme panel. Gode køb. 

-------------
Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset


Skrevet af: Furry
Skrevet den: 16-November-2020 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af Old Puma Old Puma skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

HDTV (Vincent Theo), udnævner 2020 bedste TV ved en noget anderledes TV Shoot-out (grundet corona epidemien).

Du kan se mere her:

<span style="font-size: 12px;"> https://www.youtube.com/watch?v=I4PPSYD5Xms" rel="nofollow - https://www.youtube.com/watch?v=I4PPSYD5Xms </span>

Eller her:

<span style="font-size: 12px;">https://www.hdtvtest.co.uk/</span>
<span style="font-size: 12px;">
</span>
<span style="font-size: 12px;">Hvis du nu ikke orker at  hele den 21 minutter lange video, så er resultatet således, opdelt i kategorier:</span>
<span style="font-size: 12px;">
</span>
<span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: "segoe ui", "helvetica neue", Helvetica, Roboto, Oxygen, Ubuntu, Cantarell, "fira sans", "droid sans", sans-serif; font-size: 13px; : rgb246, 246, 246;">Best Home Cinema TV: Panasonic HZ2000</span><br style="-sizing: border-; color: rgb20, 20, 20; font-family: "segoe ui", "helvetica neue", Helvetica, Roboto, Oxygen, Ubuntu, Cantarell, "fira sans", "droid sans", sans-serif; font-size: 13px; : rgb246, 246, 246;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: "segoe ui", "helvetica neue", Helvetica, Roboto, Oxygen, Ubuntu, Cantarell, "fira sans", "droid sans", sans-serif; font-size: 13px; : rgb246, 246, 246;">Best Living Room TV: Sony A8</span><br style="-sizing: border-; color: rgb20, 20, 20; font-family: "segoe ui", "helvetica neue", Helvetica, Roboto, Oxygen, Ubuntu, Cantarell, "fira sans", "droid sans", sans-serif; font-size: 13px; : rgb246, 246, 246;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: "segoe ui", "helvetica neue", Helvetica, Roboto, Oxygen, Ubuntu, Cantarell, "fira sans", "droid sans", sans-serif; font-size: 13px; : rgb246, 246, 246;">Best Gaming TV: LG CX</span><br style="-sizing: border-; color: rgb20, 20, 20; font-family: "segoe ui", "helvetica neue", Helvetica, Roboto, Oxygen, Ubuntu, Cantarell, "fira sans", "droid sans", sans-serif; font-size: 13px; : rgb246, 246, 246;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: "segoe ui", "helvetica neue", Helvetica, Roboto, Oxygen, Ubuntu, Cantarell, "fira sans", "droid sans", sans-serif; font-size: 13px; : rgb246, 246, 246;">Best TV of 2020: Panasonic HZ2000</span>


Hvorfor alt det splid?

HDTV test udnævnte jo hele 3 OLED tv som best tv indenfor 3 forskellige kategorier og Panasonic som jeg tolker hans udsagn er bedste på UHD Blu-ray (Hollywood elske Panasonic) men Panasonic har som bekendt en lidt forældet platform med få APP’s kan ikke måle sig med Sony og LG på smart tv platform eller LG som på deres nye modeller har dyrket spilkonsol verden fremfor Hollywood med hensyn til input lag og billedfrekvens 

Sagt med andre ord alle os med OLED TV kan trøste sig med deres valg indtil næste generation af tv WinkWink


Man kan også købe et Apple tv, og på den måde ignorere platform og bare bruge tv'et som en monitor.

-------------
Fra fulde børn skal man høre sandheden


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 16-November-2020 kl. 12:45
Jeg er blevet bedt om at lukke tråden af trådstarter - Det er hermed gjort.

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk



Print side | Luk vindue