Print side | Luk vindue

Problemer med Stofa Mail

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Stofa digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af Zaptor og de øvrige modtagere til Telia Stofa
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=162261
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 22:56


Emne: Problemer med Stofa Mail
Skrevet af: flemsehj
Emne: Problemer med Stofa Mail
Skrevet den: 03-December-2020 kl. 13:51
Måske off-topic men jeg forventer, at de fleste, som læser her, er Stofa-brugere.
Det kan tage lang tid at komme igennem til Stofa på telefonen, så jeg ville prøve her først.

Jeg har i mange år brugt Mozilla Thunderbird som mail-klient, og det har virket perfekt, indtil i tirsdags, hvor jeg pludselig ikke kunne læse mine mails længere.

Jeg får en timeout til serveren.
Jeg kan læse webmail, så kodeordet er OK.
Jeg kan sende mails med Thunderbird.

Og jeg kan læse mails med Windows 10 Mail.

Jeg har forsøgt med alle mulige indstillinger, både POP3 og IMAP.
Både de porte, som Stofa selv angiver (993 til indgående, 587 til udgående), men får blot at vide, at der er problemer med opsætning, brugernavn eller password.

Har nogen en ide?

/Flemming



Svar:
Skrevet af: xane
Skrevet den: 03-December-2020 kl. 23:18
har pt. det samme problem dog med min mail udbyder one.com
har skiftet til outlook og der virker mailen
så det er et eller andet i thunderbird


Skrevet af: flemsehj
Skrevet den: 04-December-2020 kl. 16:21
Jeg fandt årsagen.

Mit beskyttelsesprogram (ESET) blokerede for Thunderbird.
Åbenbart er der tilføjet noget SSL/TLS i v78.x

/Flemming



Print side | Luk vindue