Print side | Luk vindue

LG HR925N

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Recordere (optagere)
Forumbeskrivelse: Spørgsmål og debat om optagere (video)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=162367
Udskrevet den: 10-April-2021 kl. 20:37


Emne: LG HR925N
Skrevet af: Greven13
Emne: LG HR925N
Skrevet den: 19-December-2020 kl. 15:08
Hej Orakler

Jeg har en LG Blue Ray hd recorder model HR925N

Jeg har fået ny receiver og har tilsluttet recorderen til nye receiver

DVS.at hele systemet har været koblet fra, strøm og det hele.

Nu har jeg fået samlet det hele igen og så fungere recorderen ikke.

Jeg har sat kablerne sammen som på den gamle receiver og afspilleren starter godt nok op men så fryser den.

I displayet på recorderen står der hello og på tv skærmen vises teksten: LG logo med Teksten Life is God, og så sker der ikke mere.


Er der nogen måde jeg kan komme videre på evt ved at nulstille maskinen?

Vh Greven



Svar:
Skrevet af: Renel
Skrevet den: 22-Februar-2021 kl. 21:49
Er der ikke noget med at recorderen er "kodet" sammen den enhed som den har optaget fra? d.v.s. at den ikke kan flyttes til f.eks. et andet tv og afspille herpå.


Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 22-Februar-2021 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af Renel Renel skrev:

Er der ikke noget med at recorderen er "kodet" sammen den enhed som den har optaget fra? d.v.s. at den ikke kan flyttes til f.eks. et andet tv og afspille herpå.
Nej Smile

Jeg ville nok prøve at koble recorder drekte på TV, og se om den kommer til live igen.  Wink


-------------
Mvh. JørgenT


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 22-Februar-2021 kl. 22:41
Oprindeligt skrevet af Renel Renel skrev:

Er der ikke noget med at recorderen er "kodet" sammen den enhed som den har optaget fra?


Recorderen optager ikke fra en enhed, men fra antenneindgangen.

Flemming




-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox DVB-C/T2/S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer


Skrevet af: Greven13
Skrevet den: 06-April-2021 kl. 08:29
Hej Renel, Jørgen T og fltk.

Tak for jeres input og fantastisk at i vil bruge tid på det.

Jeg fandt en lokal elektronik mekanikker hvor maskinen blev sendt til undersøgelse.

Hans konklusion på det var at forbindelsen til CPUén i maskinen var gået og at jeg skulle vurdere om det kunne betale sig økonomisk at sende den ind til et LG service værksted og så tænkte jeg ikke 2 gange over det.

Maskinen blev kasseret.

Endnu en gang skal i have tak for i er som i er og fortsæt med det.

Med ønsket om en god dag her fra.

Vh Greven



Print side | Luk vindue