Print side | Luk vindue

Alternativ til KISS

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: DVD afspillere
Forumbeskrivelse: DVD afspillere (men ikke optagere)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=16267
Udskrevet den: 22-September-2024 kl. 15:32


Emne: Alternativ til KISS
Skrevet af: Jawer
Emne: Alternativ til KISS
Skrevet den: 14-Oktober-2006 kl. 22:25

Kigger på KISS 558 eller 600 men har lidt dårlige erfaringer med deres tidligere 450.

Er der reelt alternativer til KISS modellerne på markedet når man går efter Harddisk, netopkobling og understøttele af alle de kendte formater som KISS understøtter?

Jawer




Svar:
Skrevet af: Ulrikwich
Skrevet den: 14-Oktober-2006 kl. 22:47
Uden at kende samtlige modeller på markedet så er svaret kort både og. Fordelen ved 600 er at den kan klare WMV HD, det kan 558 ikke - den har til gengæld HDD. Hvis du skal optage på 600 skal du have en USB HDD sat til, og det er i min verden for besværligt.

Jeg var helt vildt lun på 600 men har i stedet valgt at vente til Pio 545 kommer på markedet, da den faktisk har det hele 600 har + harddisk (samt mulighed for DVB-T), men uden WMV HD. Men hvad skal man bruge det til!

/Ulrik


Skrevet af: ZkiiFreak
Skrevet den: 15-Oktober-2006 kl. 08:45
Oprindeligt skrevet af Ulrikwich Ulrikwich skrev:

Hvis du skal optage på 600 skal du have en USB HDD sat til, og det er i min verden for besværligt.

Hvordan vil du optage på den? Der er jo ingen tuner i DP600

/ZF


Skrevet af: Ulrikwich
Skrevet den: 15-Oktober-2006 kl. 13:05
Det troede jeg faktisk der var, men har nu været inde og undersøge det, og det har det har du ganske ret i.
Men man kan vel slutte en selcetor eller lignende til, fordi at harddsiken skulle man kunne optage på når man tilslutter den.
Men I don't know...

/Ulrikw


Skrevet af: LGR01
Skrevet den: 15-Oktober-2006 kl. 13:23

DP-600 kan kun læse USB harddiske.

Leif




Print side | Luk vindue