Print side | Luk vindue

Ubiquiti controller disconnecter/connecter

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Netværk
Forumbeskrivelse: Netværk i hjemmet og på farten
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=162739
Udskrevet den: 21-November-2024 kl. 21:07

Emne: Ubiquiti controller disconnecter/connecter
Skrevet af: Basknudsen
Emne: Ubiquiti controller disconnecter/connecter
Skrevet den: 03-Februar-2021 kl. 10:00
Hej alle

Jeg har en Unifi AP ac-lite. Den kører rigtigt fint, men jeg får hele tiden notifikationer på min tlf. om at controlleren er afbrudt eller controlleren er tilsluttet. 

Hvad skyldes det?

På forhold tak.

-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.

Svar:
Skrevet af: Clemen
Skrevet den: 03-Februar-2021 kl. 11:55
Hvad kører du din controller på? Cloud key, server etc?

Skrevet den: 03-Februar-2021 kl. 12:00
Cloud key tror jeg. 

Jeg har et program på min Mac der hedder Unifi og så skal jeg launch browser taste kode og kommer så ind.

Jeg har også kunne tilgå den fra en app på min tlf. men det virker som om den ikke rigtig vil det mere.

-------------
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.

Skrevet den: 03-Februar-2021 kl. 12:26
Cloud Key:

Skrevet den: 03-Februar-2021 kl. 12:27
Lyder til at du bare har gjort din mac til controller, så vil du modtage en mail hver gang den er offline

Skrevet den: 03-Februar-2021 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Cloud Key:

Ja, så er det ikke cloud key.

-------------

Skrevet den: 03-Februar-2021 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Lyder til at du bare har gjort din mac til controller, så vil du modtage en mail hver gang den er offline

Jeg får ingen notifikationer på Mac'en, men på min tlf.

Hvor kan det slåes fra i controlleren? Og mere vigtigt, hvorfor afbryder og tilslutter den hele tiden?

-------------

Skrevet af: jacobask
Skrevet den: 06-Februar-2021 kl. 08:47
Det Clemen siger er at din Mac er controlleren, dvs hver gang den slukkes lukker du controlleren og derfor får du en mail.

Skrevet den: 07-Februar-2021 kl. 15:07
Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Det Clemen siger er at din Mac er controlleren, dvs hver gang den slukkes lukker du controlleren og derfor får du en mail.

Ok, kan jeg slå det fra eller er det bare en sevice jeg skal være glad for?

-------------

Print side | Luk vindue