Print side | Luk vindue

TV2's app "tvtid" med Firefox vs Chrome

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: TV-stationer og kanaler
Forumbeskrivelse: Debat om TV stationerne og deres kanaler
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=163020
Udskrevet den: 28-Marts-2024 kl. 16:01


Emne: TV2's app "tvtid" med Firefox vs Chrome
Skrevet af: Erik K
Emne: TV2's app "tvtid" med Firefox vs Chrome
Skrevet den: 13-Marts-2021 kl. 23:46
Appen kan det jeg har brug for, når jeg afprøver den på en PC.

Jeg kan vælge at få vist de kanaler, incl. nabolandskanaler, som jeg har brug for og de kan sorteres i den ønskede rækkefølge. Så langt så godt.

Når jeg har valgt og sorteret programmerne i Firefox og så lukker browseren og åbner den igen, så er både valgte kanaler og sortering glemt.

Det er jo ikke smart, men kan måske skyldes min uvidenhed ang Firefoxfunktioner - er der nogen her, der evt kan give mig en løsning?

Gør jeg det samme i Chrome, så huskes det hele uden problemer.

Grunden til mit spørgsmål er, at jeg gerne vil lægge en browser ind på min Chromecast med Google TV, som kun skal bruges til at åbne en fane med programoversigten. Det vil hustruen blive glad for.

Det kunne være fint, hvis det kan gøres med Firefox, da den, efter hvad jeg har læst mig til, findes i en version, der egner sig bedre til Android/Google TV end Chrome.



Svar:
Skrevet af: Munch
Skrevet den: 14-Marts-2021 kl. 09:58
Benytter du “min side” valget forneden til højre? Det virker nemlig fint at gemme indstillinger på iPad.

Når det er sagt, er appen blevet forringet. Tidligere viste den programmer 14 dg frem, nu kun en uge. Og så kan den ikke finde ud af at skifte til aktuel dag længere, det må man selv sørge for. Og ligeledes trække siden frem til NU linien.


Skrevet af: Erik K
Skrevet den: 14-Marts-2021 kl. 17:14
"Min side" ændrer ikke på, at Firefox "glemmer" det hele. Det ændrer heller ikke noget i Chrome, som husker det hele.

Når jeg bruger TVTid på PC med Win10, opdateres der automatisk til aktuel dag og nu-linien flyttes også til rette tidspunkt, så det virker fint med begge browsere.

Jeg synes, at en uges visning er fint til mit behov.

Bruger du Safari på din iPad?



Print side | Luk vindue