Print side | Luk vindue

Subwoofer til Google Home

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=163238
Udskrevet den: 25-April-2024 kl. 23:29


Emne: Subwoofer til Google Home
Skrevet af: Jonas_h
Emne: Subwoofer til Google Home
Skrevet den: 18-April-2021 kl. 11:19
Jeg har pt. en masse mindre Google Assistant højttalere rundt omkring i stuen som er grupperet i Google Home og derfor spiller samlet. 

Vil gerne have mere bas ved at tilføje en sub uden at ændre på de eksisterende højttalere, da de passer fint ind i stuen rent visuelt. 

Jeg har tænkt på følgende løsning: Købe en aktiv sub med auto-sense input og smide en Google ChromeCast Audio i indgangen. Chromecast kan så grupperes med de øvrige højttalere og hver gang man sætter musik på, vil subben spille med.

Har I prøvet noget lignende? Det er lidt en Hack løsning, men kan ikke helt se hvorfor det ikke skulle virke. 

Andre lignende løsninger jeg burde overveje?

Mit mål er ikke 100% korrekt hifi i stuen, så forslag om bare at bruge gulvhøjttalere fordi det er bedre, kan ikke bruges.



Svar:
Skrevet af: T-Duck
Skrevet den: 18-April-2021 kl. 11:42
Det kunne nok fungere. Men jeg ville hellere købe nogle større højtalere nmed Chromecast indbygget i.

-------------
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E



Print side | Luk vindue