Print side | Luk vindue

Smidt ud: Panasonic 50” VT30

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Køb, salg, bytte
Forumbeskrivelse: Køb, salg og bytte af hjemmets elektronik og indhold. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=163806
Udskrevet den: 26-April-2024 kl. 10:27


Emne: Smidt ud: Panasonic 50” VT30
Skrevet af: jblaabjerg
Emne: Smidt ud: Panasonic 50” VT30
Skrevet den: 29-August-2021 kl. 21:23
Jeg har et defekt VT30 der kan hentes til reservedele inden der bliver tømt storskrald på tirsdag. 
Jeg tror det er strømforsyningen der er ved at gå. Ved lyst billede summer det og der komme en vandet streg. Fjernbetjeningen virker 100% og jeg har alle kabler og 2sæt 3D briller. Hvis der er en der kan bruge det eller evt vil prøve at skifte PSU så er der muligheden her. 
Pris: Jaaa jeg drikker de røde Coca Cola…:)

Lokation 2830 Virum



Svar:
Skrevet af: inside
Skrevet den: 31-August-2021 kl. 10:23
Jeg vil meget gerne aftage fjernbetjeningen :) 

Har du mulighed for at sende den? Betaler selvfølgelig fragten + til et par Colaer.

Alternativt må jeg lige finde en dag hvor det passer at smutte forbi Virum :)




Skrevet af: jblaabjerg
Skrevet den: 31-August-2021 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af inside inside skrev:

Jeg vil meget gerne aftage fjernbetjeningen :) 

Har du mulighed for at sende den? Betaler selvfølgelig fragten + til et par Colaer.

Alternativt må jeg lige finde en dag hvor det passer at smutte forbi Virum :)



Det kan vi nok finde ud af. Der var en nabo, som tog det fra storskraldsbunken, så de bruger det lige et par uger, men derefter kan du sagtens få fjernbetjeningen. 


Skrevet af: inside
Skrevet den: 31-August-2021 kl. 11:27
Det lyder helt perfekt. Du må gerne skrive til den tid, så finder vi lige en dag hvor jeg kører forbi og henter den. 

Jeg har et par Panasonic fjernbetjeninger til mine som er begyndt at strejke så ville være rart med en hvor knapperne virker :)


Skrevet af: jblaabjerg
Skrevet den: 19-September-2021 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af inside inside skrev:

Det lyder helt perfekt. Du må gerne skrive til den tid, så finder vi lige en dag hvor jeg kører forbi og henter den. 

Jeg har et par Panasonic fjernbetjeninger til mine som er begyndt at strejke så ville være rart med en hvor knapperne virker :)

Så er det brugt færdig og sat til skrald. Jeg har gemt fjernbetjening til dig, så skriv lige hvis du stadig vil have den. 


Skrevet af: inside
Skrevet den: 21-September-2021 kl. 14:49
Perfekt! 

jeg sender lige en privat besked til dig



Print side | Luk vindue