Strreamkvalitet hos HBO max kontra Nordic
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=164063
Udskrevet den: 26-November-2024 kl. 17:53
Emne: Strreamkvalitet hos HBO max kontra Nordic
Skrevet af: rmjdk
Emne: Strreamkvalitet hos HBO max kontra Nordic
Skrevet den: 26-Oktober-2021 kl. 11:56
Jeg kunne ikke finde noget emne om dette, så here gores: Er der forlydender/test om at kvaliteten på HBO max bliver løftet fra den rædselsfulde kvalitet hos HBO Nordic?
|
Svar:
Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 26-Oktober-2021 kl. 15:48
Det er meget bedre. Jeg har postet nogle målinger i denne tråd på Flatpanels.
link: https://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=335957#p335957" rel="nofollow - #335957
Det er målt på Apple tv 4K, og her er The Matrix 4K
------------- Venlig hilsen KB
|
Skrevet af: jacobe
Skrevet den: 26-Oktober-2021 kl. 21:40
Har ingen tal, men forskellen er tydelig at se med det blotte øje.
(Udvalget er dog lidt af et anti-klimaks.)
------------- Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet! Se vores hyggelige http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143663&title=tin-smith-cinema" rel="nofollow - hjemmebiograf :)
|
Skrevet af: Deschain
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 08:36
jacobe skrev:
Har ingen tal, men forskellen er tydelig at se med det blotte øje.
(Udvalget er dog lidt af et anti-klimaks.) |
Synes godt nok også udvalget er skuffende... Der er forbløffende få film... Måske de kommer hen ad vejen?
Men ja, kvaliteten er acceptabel, selv på mit 85" TV.
|
Skrevet af: jake51
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 08:50
Det kom da bag på mig, at den nye Suicide Squad er der Og film, jeg har ventet på at leje de kommende måneder som https://www.imdb.com/title/tt3272066/?ref_=nm_flmg_act_5" rel="nofollow - Reminiscence (2021) og https://www.imdb.com/title/tt3811906/?ref_=fn_al_tt_1" rel="nofollow - Malignant (2021)
------------- Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage Mikael Simpson
|
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 08:50
Jeg har selv været HBO Nordic kunde i ca. 5 år, og skal ærligt indrømme at jeg ikke har set meget HBO de sidste 2 år, så jeg var egentlig klar til at afmelde mit abonnement da nyheden om Max dukkede op. Besluttede at vente og give det en chance, da jeg tænkte at tilførelsen af Warner's bagkatalog ville gøre en forskel. Men hvis dét udvalg som ligger der nu er HBO plus Warner's bagkatalog, så er jeg definitivt væk, når jeg har set de seks (6!) ekstra film jeg har lagt til min liste, efter Nordic blev Max. Skulle "Dune" i øvrigt ikke være kommet i går??
------------- Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet! Se vores hyggelige http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143663&title=tin-smith-cinema" rel="nofollow - hjemmebiograf :)
|
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 08:59
Læste lige tråden på Flatpanels, som blev linket til tidligere i tråden. Nu har vi godt nok ikke Atmos endnu, men ...
"4K HDR er rimelig bredt supporteret hos HBO Max, men Dolby Atmos er kun supporteret på ganske få enheder. Atmos virker f.eks. ikke på Android TV, Samsung TV og Xbox, ifølge HBO Max." (Rasmus på Flatpanels.dk)
... lidt surt, når det er PRÆCIS disse tre enheder, jeg ser HBO MAX på Så blot endnu et søm i kisten herfra.
|
Skrevet af: Hackerjac
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 09:08
jacobe skrev:
Jeg har selv været HBO Nordic kunde i ca. 5 år, og skal ærligt indrømme at jeg ikke har set meget HBO de sidste 2 år, så jeg var egentlig klar til at afmelde mit abonnement da nyheden om Max dukkede op. Besluttede at vente og give det en chance, da jeg tænkte at tilførelsen af Warner's bagkatalog ville gøre en forskel. Men hvis dét udvalg som ligger der nu er HBO plus Warner's bagkatalog, så er jeg definitivt væk, når jeg har set de seks (6!) ekstra film jeg har lagt til min liste, efter Nordic blev Max. Skulle "Dune" i øvrigt ikke være kommet i går?? |
Dune skulle komme 45 dage efter bio premiere
|
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 09:12
Ok, gik nok bare ud fra, at eftersom den ligger på Max i USA allerede, så ville den også ligge på Max herovre, når de startede op. Hvilken dag skal den så komme på Max?
|
Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 09:20
Dune kommer på den danske HBO Max den 1. november. Det er 45 dage efter dansk biografpremiere.
------------- https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 09:22
Tak, Rasmus
|
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 09:41
Og mon ikke den kommer til at ligge klar i 4K Dolby Vision og Dolby Atmos :) Det gør den i hvert fald på den amerikanske del af HBO Max.
------------- https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
Skrevet af: BrianS
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 12:26
HBO Nordic melder at de er i gang med at udvide kataloget, så du skal forvente at der snart kommer et større udvalg en der er pt.
|
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 12:27
jacobe skrev:
Jeg har selv været HBO Nordic kunde i ca. 5 år, og skal ærligt indrømme at jeg ikke har set meget HBO de sidste 2 år, så jeg var egentlig klar til at afmelde mit abonnement da nyheden om Max dukkede op. Besluttede at vente og give det en chance, da jeg tænkte at tilførelsen af Warner's bagkatalog ville gøre en forskel. Men hvis dét udvalg som ligger der nu er HBO plus Warner's bagkatalog, så er jeg definitivt væk, når jeg har set de seks (6!) ekstra film jeg har lagt til min liste, efter Nordic blev Max. Skulle "Dune" i øvrigt ikke være kommet i går?? |
HBO Nordic melder at de er i gang med at udvide kataloget, så du skal forvente at der snart kommer et større udvalg end der er pt.
|
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 12:29
BrianS skrev:
HBO Nordic melder at de er i gang med at udvide kataloget, så du skal forvente at der snart kommer et større udvalg en der er pt. |
Lyder godt, men havde jeg været HBO havde jeg nok sørget for at få lidt flere ting på plads inden relanceringen ...
|
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 13:27
jacobe skrev:
Lyder godt, men havde jeg været HBO havde jeg nok sørget for at få lidt flere ting på plads inden relanceringen ...
|
Enig, jeg tror bare de har prioriteret at få det i luften så hurtigt som muligt.
Men jeg vil sige at jeg er positiv overrasket i forhold til at der nu er profiler på. Og så er billedkvaliteten væsentlig bedre end tidligere.
Så jeg synes det lover godt, selv om der er lidt børnesygdomme og manglende titler indtil videre.
|
Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 15:55
Et kæmpe kvalitetsløft både på video/audio delen, så det bliver thumbs up. Der mangler kun en ting, mulighed for nedrykning af subs, de står jo næsten midt på skærmen. Teksten kan vises i flere størrelser, og forskellige gennemsigtigheder osv, men hvorfor skal den placeres så højt oppe i billedet.
------------- Sony 65 A1 Oppo UDP 203 MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650
|
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 15:57
jacobe skrev:
Læste lige tråden på Flatpanels, som blev linket til tidligere i tråden.Nu har vi godt nok ikke Atmos endnu, men ...
"4K HDR er rimelig bredt supporteret hos HBO Max, men Dolby Atmos er kun supporteret på ganske få enheder. Atmos virker f.eks. ikke på Android TV, Samsung TV og Xbox, ifølge HBO Max." (Rasmus på Flatpanels.dk)
... lidt surt, når det er PRÆCIS disse tre enheder, jeg ser HBO MAX på Så blot endnu et søm i kisten herfra. |
Jeg har den nyeste Nvidia tv ( store model), her virker 4K og Atmos fint.
------------- Sony 65 A1 Oppo UDP 203 MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650
|
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 15:58
JeTex skrev:
Et kæmpe kvalitetsløft både på video/audio delen, så det bliver thumbs up. Der mangler kun en ting, mulighed for nedrykning af subs, de står jo næsten midt på skærmen. Teksten kan vises i flere størrelser, og forskellige gennemsigtigheder osv, men hvorfor skal den placeres så højt oppe i billedet. |
Det er en fejl at underteksterne hopper rundt. HBO er opmærksomme på det og vil rette fejlen så snart det er muligt.
|
Skrevet den: 27-Oktober-2021 kl. 16:14
BrianS skrev:
JeTex skrev:
Et kæmpe kvalitetsløft både på video/audio delen, så det bliver thumbs up. Der mangler kun en ting, mulighed for nedrykning af subs, de står jo næsten midt på skærmen. Teksten kan vises i flere størrelser, og forskellige gennemsigtigheder osv, men hvorfor skal den placeres så højt oppe i billedet. |
Det er en fejl at underteksterne hopper rundt. HBO er opmærksomme på det og vil rette fejlen så snart det er muligt. |
Det må vi se frem til, krævede lidt tilvænning, at subs stod så højt oppe i billedet.
|
Skrevet af: denmike
Skrevet den: 28-Oktober-2021 kl. 10:58
Rasmus Larsen skrev:
Og mon ikke den kommer til at ligge klar i 4K Dolby Vision og Dolby Atmos :) Det gør den i hvert fald på den amerikanske del af HBO Max. |
Er der nogen som ved om man kan/har prøvet at tilgå det amerikanske katalog med VPN og en dansk HBO Max konto?
|
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 28-Oktober-2021 kl. 12:19
Skrevet af: Deaster
Skrevet den: 28-Oktober-2021 kl. 12:46
Naiera skrev:
Det kan man ikke. |
Jeg kunne godt i forgårs. Så det må være noget nyt.
|
Skrevet den: 28-Oktober-2021 kl. 12:57
Jeg kunne ikke i aftes på Apple TV.
|
Skrevet den: 28-Oktober-2021 kl. 14:51
Naiera skrev:
Jeg kunne ikke i aftes på Apple TV. |
Ok, det virkede fint direkte på min bærbare med Nordvpn.
|
Skrevet den: 28-Oktober-2021 kl. 18:47
Har du prøvet igen? Det virkede ikke i browser da jeg prøvede tidligere i dag.
|
Skrevet af: hunt
Skrevet den: 29-Oktober-2021 kl. 19:06
Kan HBO max vise 24p materiale?
Mit Panasonic x10 skifter ikke om, når jeg sætter en film igang, som det gør, når jeg ser Netflix.
|
Skrevet den: 29-Oktober-2021 kl. 20:03
hunt skrev:
Mit Panasonic x10 skifter ikke om, når jeg sætter en film igang, som det gør, når jeg ser Netflix. |
Alle nyere Warner releases er i 23,976, jeg ved dog ikke med ældre film, descære konvaterer de alle Tv shows til 25.000 af hvilken grund ved sikker kun dem selv
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 30-Oktober-2021 kl. 15:27
JeTex skrev:
BrianS skrev:
JeTex skrev:
Det er en fejl at underteksterne hopper rundt. HBO er opmærksomme på det og vil rette fejlen så snart det er muligt. |
Det må vi se frem til, krævede lidt tilvænning, at subs stod så højt oppe i billedet. |
Jeg har ikke været ude for, at teksterne lå ret højt oppe. Er ikke anderledes end andre steder.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: hunt
Skrevet den: 30-Oktober-2021 kl. 16:09
Hackerjac skrev:
hunt skrev:
Mit Panasonic x10 skifter ikke om, når jeg sætter en film igang, som det gør, når jeg ser Netflix. |
Alle nyere Warner releases er i 23,976, jeg ved dog ikke med ældre film, descære konvaterer de alle Tv shows til 25.000 af hvilken grund ved sikker kun dem selv
|
Super! Tak!
|
Skrevet af: KeWa
Skrevet den: 30-Oktober-2021 kl. 18:06
Når jeg forsøger at tegne et HBO MAX-abonnement, kan jeg kun vælge mellem nedenstående to muligheder. Jeg har også forsøgt at oprette en konto med min søns emailadresse, men kun samme to muligheder. Altså ingen tilbud om “50% resten af livet”.
Er der andre, der oplever dette???
|
Skrevet af: Jørgensen
Skrevet den: 30-Oktober-2021 kl. 18:52
Hej KeWa
Prøv følgende link, hvor det står tydeligt. Jeg googlede HBO Max, og der var det det første link. Det tilbud vil jeg selv benytte mig af i den kommende uge.
https://www.hbomax.com/dk/da/promo?utm_id=sa%7c71700000087658624%7c58700007448735423%7cp66926217563&gclid=EAIaIQobChMInPafkcvy8wIVjbd3Ch2FjQAjEAAYASAAEgIrYfD_BwE&gclsrc=aw.ds" rel="nofollow - https://www.hbomax.com/dk/da/promo?utm_id=sa%7c71700000087658624%7c58700007448735423%7cp66926217563&gclid=EAIaIQobChMInPafkcvy8wIVjbd3Ch2FjQAjEAAYASAAEgIrYfD_BwE&gclsrc=aw.ds
Mvh. Jørgensen
|
Skrevet den: 30-Oktober-2021 kl. 18:57
Hej Jørgensen. Tak. Det er dette link, jeg har fulgt - to gange.
I maj fuckede Stofa op, da jeg tegnede et abonnement. De gav mig HBO, men fjernede det igen straks, før jeg overhovedet fik der brugt. Jeg tænker, at dette måske kan forklare problemet med min email, men det forklarer ingenlunde problemet med min søns email, som aldrig er brugt til noget udover fortnite.
|
Skrevet den: 30-Oktober-2021 kl. 19:04
Ok, så ved jeg ikke lige, men måske kan det hjælpe at slette browserhistorikken og begynde forfra. Edit: herunder cookies.
Mvh. Jørgensen
|
Skrevet den: 30-Oktober-2021 kl. 20:01
Alle gode gange tre Prøvede endnu engang at tegne et abonnement. Denne gang på min iPad, hvor jeg de to første gange brugte min pc. Og nu virker det.
|
Skrevet den: 30-Oktober-2021 kl. 20:18
Dejligt. Så er der styr på det. God fornøjelse.
Mvh. Jørgensen
|
Skrevet den: 30-Oktober-2021 kl. 22:25
Flemming Larsen skrev:
Jeg har ikke været ude for, at teksterne lå ret højt oppe. Er ikke anderledes end andre steder. |
Så har de enten fixet det, eller også har de ting du har set ikke været ramt. Vi oplevede det på filmen "Citizen X", for eksempel. Vi har ikke oplevet det på andet endnu.
|
Skrevet af: transporter
Skrevet den: 30-Oktober-2021 kl. 23:16
Jeg har lagt mærke til de ret høje undertekster i både Godzilla vs Kong og Mortal Kombat. Men de er begge med sorte barer, så der genererede det ikke så voldsomt. Til gengæld var det meget iøjnefaldende i Band Of Brothers, som er i 16:9. Her var den mærkelige placering meget tydelig.
|
Skrevet af: OleA
Skrevet den: 31-Oktober-2021 kl. 02:41
.
------------- Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
Skrevet den: 31-Oktober-2021 kl. 07:55
OleA skrev:
Den der hedder No Sudden Move har også teksterne højt oppe. Og ekstremt små. Som om at teksternes størrelse ikke skalerer i forhold til tv'ets størrelse.
Nu har jeg lige prøvet på PC og nu har jeg mulighed for at ændre placering, størrelse, skrifttype og farve.
p.s. Funktionen virker vist kun, hvis man IKKE kører fullscreen.
Desværre slår ændringer ikke igennem på andre enheder.
|
Alt på nær placering af subs, kan nemt udføres på Nvidia TV pro. Jeg har endnu ikke prøvet på mit tv’s eget indbygget app.
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 31-Oktober-2021 kl. 20:19
OleA skrev:
Den der hedder No Sudden Move har også teksterne højt oppe. Og ekstremt små. Som om at teksternes størrelse ikke skalerer i forhold til tv'ets størrelse.
Nu har jeg lige prøvet på PC og nu har jeg mulighed for at ændre placering, størrelse, skrifttype og farve.
p.s. Funktionen virker vist kun, hvis man IKKE kører fullscreen.
Desværre slår ændringer ikke igennem på andre enheder.
|
Nu har jeg prøvet med No Sudden Move, og teksterne ligger pænt nede i bunden. Så ingen problemer her. Ses på Apple tv 4K
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: Bladerunner
Skrevet den: 31-Oktober-2021 kl. 23:58
BrianS skrev:
JeTex skrev:
Ja det håber jeg da godt nok de gør! Har opgivet at se Sopranos da teksterne er næsten midt i billedet
|
Skrevet den: 01-November-2021 kl. 07:51
HBO Max siger, at de er ved at opgradere den tekniske platform som ligger under appen. Den er opdateret nu på Apple TV og PlayStation (og Roku i USA). De oplyser, at den først opgraderes senere på året eller i starten af 2022 på mobil- og 'web-baserede' apps til Smart TV samt andre TV-platforme.
Jeg kunne forestille mig, at problemet med undertekster er noget som løses i samme omgang eftersom det allerede virker korrekt på Apple TV (jeg har ikke tjekket på PlayStation).
|
Skrevet den: 01-November-2021 kl. 08:21
Det skriger sq mod himlen at sådan noget ikke er på plads inden lanceringen og at man sågar skal vente måneder på at de nosser sig sammen til at komme med en løsning
|
Skrevet af: azrael
Skrevet den: 01-November-2021 kl. 08:41
Jeg synes der er ret massive problemer med teknikken hos HBOmax. Problemer, som der ikke tidligere har været hos HBO Nordic. Den ene ting er underteksterne, men det synes jeg egentlig er mindre irriterende. Ligesom det er et mindre irritationsmoment, at man skal trykke enddog mange gange på "Return" for at komme ud af app'en.
Hjemme hos os har vi to stk. Apple TV (4 og 4K). Dem bruger vi som regel til simultankigning af indhold. På begge enheder er der problemer med, at brugerfladen ikke reagerer som forventet. Endnu værre er, at simultanafspilning åbenbart ikke kan gennemføres problemfrit. Sommetider starter den ene stream ikke og der er kun sort skærm. Andre gange startes en forkert stream på den ene enhed. F.eks. kigger vi p.t. Banshee sæson 2. Vi skulle igang med episode 3, hvor den ene enhed starter med afspilningen af episode 5 ...og også lige hurtigt markerede episode 3 og 4 som allerede set. Vi ser i øvrigt med forskellige profiler, men selvfølgelig med samme underliggende konto.
Billedkvalitetsmæssigt er der dog sket en hel del ift. HBO Nordic. Men det kunne vel næsten heller ikke gøres ringere...
------------- "This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
Skrevet den: 01-November-2021 kl. 12:31
Naiera skrev:
Har du prøvet igen? Det virkede ikke i browser da jeg prøvede tidligere i dag. |
Nej ikke for nyligt, kan være jeg lige skulle prøve i aften.
|
Skrevet den: 01-November-2021 kl. 13:01
Hackerjac skrev:
Det skriger sq mod himlen at sådan noget ikke er på plads inden lanceringen og at man sågar skal vente måneder på at de nosser sig sammen til at komme med en løsning
|
Man kunne også bare få sig en ordentlig streaming-dims, i stedet for alt muligt andet bavl
|
Skrevet den: 01-November-2021 kl. 13:01
azrael skrev:
Ligesom det er et mindre irritationsmoment, at man skal trykke enddog mange gange på "Return" for at komme ud af app'en.
|
Øh, tryk på skrivebordsknappen?!
|
Skrevet af: azrael
Skrevet den: 01-November-2021 kl. 13:06
Naiera skrev:
azrael skrev:
Ligesom det er et mindre irritationsmoment, at man skal trykke enddog mange gange på "Return" for at komme ud af app'en.
|
Øh, tryk på skrivebordsknappen?! |
Det er ikke dén funktionalitet jeg ønsker.
------------- "This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
Skrevet den: 01-November-2021 kl. 13:19
Nu er det jo så ikke os alle de gider betale overpris bare fordi der er afbildet en ævle på tingene
|
Skrevet den: 01-November-2021 kl. 13:38
Bliver spændende at se i aften, når alle vil se Dune stort set samtidigt. Kan huske, når der lige var kommet ny GoT-sæson på Nordic
|
Skrevet den: 01-November-2021 kl. 13:41
azrael skrev:
Det er ikke dén funktionalitet jeg ønsker.
|
Hvad betyder "ud af appen" så?
|
Skrevet af: Ettrupsk
Skrevet den: 03-November-2021 kl. 08:46
jacobe skrev:
Bliver spændende at se i aften, når alle vil se Dune stort set samtidigt. Kan huske, når der lige var kommet ny GoT-sæson på Nordic |
Jeg oplevede ikke nogen problemer med streaming af Dune i går aftes (19-22).
|
Skrevet af: 007
Skrevet den: 03-November-2021 kl. 18:45
jeg har temmelig meget lydudfald på min Xbox one x, det kører fint på Apple tv og PS4. Er der andre der har bøvl med det
|
Skrevet af: transporter
Skrevet den: 03-November-2021 kl. 20:10
007 skrev:
jeg har temmelig meget lydudfald på min Xbox one x, det kører fint på Apple tv og PS4. Er der andre der har bøvl med det |
Desværre ikke, men jeg oplever, at lyden på Google TV virker forsinket. Jeg kan ikke helt sætte fingeren på det, men lyden virker bare forsinket i nogle scener under forskellige film og serier.
|
Skrevet af: BeoBrians
Skrevet den: 06-November-2021 kl. 19:27
hvordan får du den måling frem på et Apple-TV?
|
Skrevet af: Mefisto
Skrevet den: 07-November-2021 kl. 09:09
Leverer HBO 4k uden merpris, hvis man havde et 4k TV? På netflix koster det ekstra.
|
Skrevet den: 07-November-2021 kl. 09:12
Jep, ingen merpris (indtil videre ...)
|
Skrevet af: Mefisto
Skrevet den: 07-November-2021 kl. 09:18
Fedt. Går og lurer på om projektoren skal på pension og erstattes af et 85" TV og jeg overvejer at sætte netflix på pause alligevel.
|
Skrevet den: 07-November-2021 kl. 10:04
jacobe skrev:
Jep, ingen merpris (indtil videre ...) |
Nu er Netflix jo den eneste tjeneste der tager mere for 4K, så der er ingen grund til at frygte tillæg for 4K hos HBO Max.
|
Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 07-November-2021 kl. 10:05
BeoBrians skrev:
hvordan får du den måling frem på et Apple-TV? |
Det kræver en Mac med Xcode installeret. Se her https://www.redmondpie.com/check-apple-tv-4k-resolution-video-quality-connection-speed-heres-how/amp/" rel="nofollow - https://www.redmondpie.com/check-apple-tv-4k-resolution-video-quality-connection-speed-heres-how/amp/
------------- Venlig hilsen KB
|
Skrevet af: Nielsb90
Skrevet den: 15-November-2021 kl. 20:42
007 skrev:
jeg har temmelig meget lydudfald på min Xbox one x, det kører fint på Apple tv og PS4. Er der andre der har bøvl med det |
Har du surround på PS4? Jeg får stereo lige meget hvad jeg gør. Har prøvet at ændre til bitstream osv. Jeg har intet problem med Viaplay, Netflix, Prime eller det gamle HBO Nordic, så kan ikke helt gennemskue problemet..
|
Skrevet af: 007
Skrevet den: 15-November-2021 kl. 21:33
der står DD på displayet men tror også jeg bare har stereo
|
|