Print side | Luk vindue

Træt af reklamer på hjemmesider - adblck

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=164172
Udskrevet den: 29-Marts-2024 kl. 16:29


Emne: Træt af reklamer på hjemmesider - adblck
Skrevet af: Benny From
Emne: Træt af reklamer på hjemmesider - adblck
Skrevet den: 23-November-2021 kl. 07:29
Hov, hvor er denne tidligere oprettede tråd blevet af ?

Jeg fik ikke læst alle indlæg, så jeg savner svarerne 



Svar:
Skrevet af: Axlon
Skrevet den: 23-November-2021 kl. 07:36
Den blev ramt af censuren.

-------------
Mvh Jesper


Skrevet af: Benny From
Skrevet den: 23-November-2021 kl. 07:45
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Den blev ramt af censuren.

????????


Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 23-November-2021 kl. 08:19
Har ikke læst tråden, men antager at du brokkede dig over reklamer og brugte software til at skjule dem?

En hjemmeside koster penge at drive. Både økonomisk ift. serveromkostninger, licenser etc, og mandetimer til vedligehold. Hvor skal de penge komme fra? Skal folk bruges deres egen fritid på at drive et site? Skal de betale af egen lomme?

Ja, reklamer er træls, men det er endnu mere træls at gå ind og blokere dem og langsomt dræbe et site som Recordere fordi du også fjerner deres indtægt.

Når du bliver irriteret over en reklame, så fokusér på det positive: Alternativet til reklamen er intet site eller brugerbetaling. 


Skrevet af: moremusic
Skrevet den: 23-November-2021 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Den blev ramt af censuren.

????????

Recordere er et gratis (dermed reklamefinansieret) medie….you do the math.

Iøvrigt +1 til Jonas indlæg. 100% enig. 


Skrevet af: Benny From
Skrevet den: 23-November-2021 kl. 10:56
Jeg har på intet tidspunkt nævnt Recordere, men det er opfattet, at sitet også lever af reklamer.

Men jeg syntes alligevel, at det er temmelig drastisk, at site policen fjerner en tråd, bare sådan uden videre, og især ikke give trådstarteren besked om at tråden er slettet, og ikke mindst HVORFOR tråden er slettet.

Minder efter min mening noget der foregår i diktaturer


Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 23-November-2021 kl. 11:08
Generelt synes jeg Recordere er meget large (Prøv at se på Hifi4All. _Det_ er diktatur!)

Hvis en tråd opfordrer til tiltag som er med til at fjerne indtægsgrundlaget for siden, ville jeg personligt også bare slette og ikke gide bruge tid på flinke forklaringer. 


Skrevet af: bbond
Skrevet den: 23-November-2021 kl. 16:35
Any way... hvis man har prøvet Adblock ved man også at den nok fjerner reklamer men gør, samtidig, rigtig mange hjemmesider ubrugelige/utilgængelige .... så det bliver man træt af i længden Wink - men prøv selv.
I øvrigt, bare det at sige "nej tak" til cookies giver noget færre reklamer og man slipper for andet bøvl....

Bond Cool



Skrevet af: Hackerjac
Skrevet den: 23-November-2021 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af bbond bbond skrev:

Any way... hvis man har prøvet Adblock ved man også at den nok fjerner reklamer men gør, samtidig, rigtig mange hjemmesider ubrugelige/utilgængelige .... så det bliver man træt af i længden Wink - men prøv selv.
I øvrigt, bare det at sige "nej tak" til cookies giver noget færre reklamer og man slipper for andet bøvl....

Bond Cool


Nu har jeg brugt afblocker i over 10 år, har endnu aldrig mødt en hjemmeside der var ubrugelig


Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 23-November-2021 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Nu har jeg brugt afblocker i over 10 år, har endnu aldrig mødt en hjemmeside der var ubrugelig

Eb.dk ind i mellem. Så slår man den fra, svarer ok til pop-op vinduet og slår den til igen.


Klaus


-------------
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk


Skrevet af: Deschain
Skrevet den: 23-November-2021 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

Minder efter min mening noget der foregår i diktaturer

Arhhhh, rolig nu Ermm


Skrevet af: KOS.
Skrevet den: 24-November-2021 kl. 12:09
Men så gå lige ind på FlatpaelsDK i dag uden AADDblockerErmm Jeg er næsten hverdag på Flatpaels men idag er jeg ikke for det er for meget.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 24-November-2021 kl. 12:25
 Så er der også lige et andet mega irriterende, og totalt unødvendigt, og det er at man ALTID bliver mindet om at der bruges Cookies, for ind i fanden, det er der altid blevet brugt og det vil der altid gøres, det er mega irriterende, og endnu mere irriterende er at mange sider er blokeret med mindre man siger ja til Cookies, mega pisse irriterende. Der så sider der er flinke til at have den mulighed at man kan afvise Cookies, den mulighed bør der være på alle sider.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Supergris
Skrevet den: 25-November-2021 kl. 09:12
Det kan du takke lovgivningen fra EU for, der har gjort det som krav for enhver hjemmeside, at oplyse om de bruger cookies...  :(

-------------
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.









Skrevet af: Axlon
Skrevet den: 25-November-2021 kl. 09:46
Ja så er der de sider som først popper op med deres EU-Cookies lort.
Derefter popper der så en op, med om man vil tilmelde deres nyhedsbrev.
Så popper der en eller anden konkurence op.
Så popper der en boks op med et eller andet tilbud.
Så popper der en chat boks op, med om de kan hjælpe med noget.

Først nu kan man så få lov til at finde det man faktisk ville købe, og når man så trykker på søg og finder produktet, så popper den lige op med en konkurence, og derefter så et eller andet tilbud, og derefter lukker jeg så siden, og prøver at finde et andet sted at handle.



-------------
Mvh Jesper



Print side | Luk vindue