Print side | Luk vindue

Begivenheder på Facebook.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple apps
Forumbeskrivelse: Apps til Apple iOS (iPhone, iPad og iPod Touch)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=164866
Udskrevet den: 21-November-2024 kl. 13:40

Emne: Begivenheder på Facebook.
Skrevet af: Thorvald
Emne: Begivenheder på Facebook.
Skrevet den: 09-Juni-2022 kl. 21:13
Hej.

Vi kan ikke finde ud af hvorfor vi ikke kan se begivenheder / genvej til begivenheder i facebook appen (eller på computeren), sammen med de andre genveje som til grupper, venner, marketplace osv., når man trykker på de 3 vandrette streger i nederste højre hjørne.

Hvordan får vi det frem?

-------------
Med de venligste hilsener

Thorvald.

Svar:
Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 10-Juni-2022 kl. 07:08
Du skal ikke bare klikke på Se mere?

Skrevet den: 10-Juni-2022 kl. 07:13
Ja, men "begivenheder" er der ikke sammen med de andre ting (heller ikke under "se mere"). Vi har prøvet at følge den anvisning som du nævner, som man kan finde ved at søge i supporten.

Det er det vi ikke kan forstå, hvorfor "begivenheder" ikke er dér.

-------------

Thorvald.

Skrevet af: Flippo
Skrevet den: 10-Juni-2022 kl. 07:52
App troubleshooting
Make sure you're connected to the internet. Force quit your app on your phone, then restart it. Make sure you're logged into the Facebook app on your phone. If you're using an Android device, try enabling developer options before setting up test events.

Skrevet den: 10-Juni-2022 kl. 08:21
Vi har også prøvet at logge ud af facebook, slukke telefonen og tænde den igen.  Smile

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 10-Juni-2022 kl. 08:58
Bare en tanke: Mon det ville hjælpe noget at afinstallere facebook appen og så installere den igen (måske genstarte telefonen før den installeres igen)??

Jeg går ud fra at login til facebook appen på telefonen er det samme som på computeren.

På den måde kunne man måske få udryddet diverse indstillinger man måtte have fået lavet i facebook appen på telefonen, som måske kunne være årsagen til at "begivenheder" er så svære at finde.

-------------

Thorvald.

Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 10-Juni-2022 kl. 15:51
KAn du ikke indsætte nogle screenshots af hvor du forventer ikonerne er? Så er det nemmere at guide.

Skrevet den: 10-Juni-2022 kl. 17:31
Ja, det er der hvor I har nævnt det skulle være, men ikke er:

I øvrigt så hjalp det ikke noget at fjerne app'en, slukke telefonen, tænde telefonen og installere app'en på ny.

-------------

Thorvald.

Skrevet af: shaman
Skrevet den: 11-Juni-2022 kl. 09:51
På Android kan man fastgøre eller skjule genveje på navigationslinjen, under (Tandjul) > "Indstillinger og privatindstillinger" > "Præferencer" > "Genveje" > "Genvejslinje". Måske det kunne være en løsning? Har selv lige fastgjort "Begivenheder" (krævede en genstart af app'en før det slog igennem).

-------------
/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |

Skrevet den: 11-Juni-2022 kl. 10:00
Ok - vi kan jo prøve at se om noget lignende også er på Apple iPhone.  Smile

-------------

Thorvald.

Skrevet af: spoxy
Skrevet den: 11-Juni-2022 kl. 14:38
Jeg har ikke selv Facebook, men skal man aktivere en genvej, før den bliver synlig på oversigten?

-------------
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii

Skrevet den: 11-Juni-2022 kl. 14:46
Det er også det der undrer mig lidt. På både min mobil og på min computer i min facebook, er den nem at finde frem (og jeg har som regel ikke brug for den). Men på min kones mobil og computer er den svær at finde frem til.

-------------

Thorvald.

Skrevet af: Frank13
Skrevet den: 11-Juni-2022 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Det er også det der undrer mig lidt. På både min mobil og på min computer i min facebook, er den nem at finde frem (og jeg har som regel ikke brug for den). Men på min kones mobil og computer er den svær at finde frem til.
Hvad sker der hvis din kone logger ind på sin konto via din telefon, er begivenhederne så også svære at finde?
Frank 

Skrevet den: 11-Juni-2022 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af shaman shaman skrev:

På Android kan man fastgøre eller skjule genveje på navigationslinjen, under (Tandjul) > "Indstillinger og privatindstillinger" > "Præferencer" > "Genveje" > "Genvejslinje". Måske det kunne være en løsning? Har selv lige fastgjort "Begivenheder" (krævede en genstart af app'en før det slog igennem).

Ellers ikke noget helt tosset forslag - at manuelt tilpasse genvejene. Har lige prøvet - men finder ikke "begivenheder" under de genveje, der kan fastgøres (når jeg forsøger på min mobil - jeg vil gætte på det måske er det samme på hendes, men det kan jeg prøve i morgen).

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 11-Juni-2022 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Hvad sker der hvis din kone logger ind på sin konto via din telefon, er begivenhederne så også svære at finde?
Frank 

Har lige prøvet dette - og ja - heller ikke på min mobil dukker begivenhederne op på hendes konto. Men på min konto gør det. Meget mærkeligt.

-------------

Thorvald.

Skrevet af: Frank13
Skrevet den: 11-Juni-2022 kl. 22:36

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Frank 

Har lige prøvet dette - og ja - heller ikke på min mobil dukker begivenhederne op på hendes konto. Men på min konto gør det. Meget mærkeligt.
Så må det da være under indstillinger på hendes konto at løsningen ligger. For hvis din konto fungere på din telefon og hendes ikke gør på din telefon, så må der være noget der er sat anderledes på din kones...

Frank 

Skrevet den: 11-Juni-2022 kl. 22:44
Ja, hendes facebook må være sat anderledes op. Hendes facebook på hendes (og min) computer ser også anderledes ud end min facebook gør. Men jeg synes vi har prøvet det hele og været det hele igennem.

-------------

Thorvald.

Skrevet af: papman
Skrevet den: 12-Juni-2022 kl. 05:17

Ja, det er der hvor I har nævnt det skulle være, men ikke er:

I øvrigt så hjalp det ikke noget at fjerne app'en, slukke telefonen, tænde telefonen og installere app'en på ny.
Når du har ovennævnte skærmbillede fremme, så tryk på grupper. Så står begivenheder oppe til højre.

Skrevet den: 12-Juni-2022 kl. 09:49
#papman: Prøvede dit forslag. Men nej, begivenheder står ikke oppe til højre. Der er bare en masse grupper.

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 12-Juni-2022 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af shaman shaman skrev:

Som nævnt findes begivenheder ikke på listen over de ting, der kan fastgøres:

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 12-Juni-2022 kl. 16:08
"Begivenheder"-knappen linker til denne adresse:  https://www.facebook.com/events" rel="nofollow - https://www.facebook.com/events
Hvad sker der hvis du åbner denne adresse på din kones computer?

Skrevet den: 12-Juni-2022 kl. 16:46
Så kommer det tilsyneladende godt nok frem.

-------------

Thorvald.

Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 12-Juni-2022 kl. 23:17
Og hvis hun klikker Interesseret på én af dem? Dukker sektionen så op på mobilen?

Skrevet den: 21-Juni-2022 kl. 06:09
Hej.
Nå lige en opdatering:
Linket virker og går direkte til begivenheder på hendes computer. Der er én begivenhed som hun er inviteret til og som hun har meldt at hun deltager i. Den begivenhed dukker op. Så prøvede jeg at sige "deltager ikke". Lukke det. Åbne linket igen og klikke "deltager".
Men sektionen kommer stadig ikke frem på mobilen.   Unhappy  

Men jeg tænker på at jeg kunne lave et andet forsøg: Sende linket som en sms til hendes mobil, og så kunne vi måske prøve lidt ala det samme på mobilen.

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 21-Juni-2022 kl. 15:14
Vi er enige om, at du har fulgt disse, ikke?

Guide 1: https://www.facebook.com/help/130979416980121/?helpref=search&query=begivenheder&search_session_id=31e5370f97d07c805cf4e5f1e9f0ed12&sr=0" rel="nofollow - https://www.facebook.com/help/130979416980121/?helpref=search&query=begivenheder&search_session_id=31e5370f97d07c805cf4e5f1e9f0ed12&sr=0

Guide 2:  https://www.facebook.com/help/2741283262582983/?helpref=search&query=begivenheder&search_session_id=31e5370f97d07c805cf4e5f1e9f0ed12&sr=37" rel="nofollow - https://www.facebook.com/help/2741283262582983/?helpref=search&query=begivenheder&search_session_id=31e5370f97d07c805cf4e5f1e9f0ed12&sr=37

Skrevet den: 21-Juni-2022 kl. 21:05
Jo, begge har vi prøvet.

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 04-August-2022 kl. 05:56
Ny opdatering: Forleden dag, dukkede "begivenheder" pludselig op, der hvor den skulle være. Dvs. hun gjorde et eller andet, måske ved en fejl og så kom der en besked op om notifikationsprikker til et eller andet og man kunne gøre andet end at acceptere det eller noget. Om det havde noget med det at gøre ved jeg ikke, men i hvert fald så dukkede "begivenheder" op. Om det så måske var pga. en opdatering eller noget, det ved jeg så ikke. Men lidt mystisk har det været.  Wink

-------------

Thorvald.

Print side | Luk vindue