YouSee Driftsinformation
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=165057
Udskrevet den: 21-November-2024 kl. 14:00
Emne: YouSee Driftsinformation
Skrevet af: Jorgen
Emne: YouSee Driftsinformation
Skrevet den: 23-August-2022 kl. 15:05
------------- LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
Svar:
Skrevet af: Frank13
Skrevet den: 23-August-2022 kl. 18:48
Du er ikke alene, her har vi også været plaget af udfald flere uger i træk... Frank
|
Skrevet af: Jorgen
Skrevet den: 02-September-2022 kl. 14:42
------------- LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 02-September-2022 kl. 15:04
------------- Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
|
Skrevet af: Munch
Skrevet den: 02-September-2022 kl. 15:54
Yousee? Youdon’t
------------- Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
Skrevet af: Kristian3th
Skrevet den: 02-September-2022 kl. 18:58
Ok - jeg som troede, at jeg skulle bestille fibernet fra YouSee, her i byen, hvor de er ved at grave det ned. Måske jeg lige skal trække vejret dybt ned i maven og vælge Fibia i stedet for?
|
Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 02-September-2022 kl. 19:20
Jeg har også yousee som leverandør, her er der ingen problemer…..
Klaus
------------- Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk
|
Skrevet af: mnielsen
Skrevet den: 02-September-2022 kl. 19:34
KlausDM skrev:
Jeg har også yousee som leverandør, her er der ingen problemer…..
Klaus |
Ejheller i Aars, er der problemer - jeg får de sædvanlige meddelelser fra dem om, at min forbindelse er nede i natlige timer pga. arbejde med forbedringer, og at forbindelsen vil være tilbage igen, næste morgen, kl. 06:00. Dette sker NÆSTEN dagligt.
Ingen meddelelser om nedbrud...
------------- TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne". Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
|
Skrevet af: Frank13
Skrevet den: 02-September-2022 kl. 20:08
Her lige ved siden af Helsingør hvor jeg bor, er der hyppigt nedbrud, vi er af yousee blevet bedt om at melde når vi oplever nedbrud, så de kan finde fejlen... Frank
|
Skrevet af: Jorgen
Skrevet den: 11-September-2022 kl. 14:55
Så kom den ugentlige opdatering fra YouSee - de må krybe til korset og bede om en uge mere - what a surprise!!
Nu er der dog signal på adressen her - mens andre i området formodentlig snart må have undværet signal i en måned.
Eller er YouSee i gang med at prøvekøre en helt ny strategi, hvor alle med eller uden signal bare får denne slags opdateringer, bare for at vi er nogle der kan glædes os over at være lidt heldigere end andre?
------------- LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
Skrevet af: keldp
Skrevet den: 12-September-2022 kl. 07:52
Kristian3th skrev:
Ok - jeg som troede, at jeg skulle bestille fibernet fra YouSee, her i byen, hvor de er ved at grave det ned. Måske jeg lige skal trække vejret dybt ned i maven og vælge Fibia i stedet for? | Vi har haft fibia I 10 år der har stort set aldrig været problemer.
------------- Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011 CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12.
|
Skrevet af: Kristian3th
Skrevet den: 12-September-2022 kl. 11:54
Tak keldp. Det er en anbefaling, som giver ro i maven :-). Så er det nok den vej jeg skal kigge... :-)
|
Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 12-September-2022 kl. 14:18
Kristian3th skrev:
Tak keldp. Det er en anbefaling, som giver ro i maven :-). Så er det nok den vej jeg skal kigge... :-) |
YouSee kan du roligt tage....
Klaus
------------- Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk
|
Skrevet af: Kristian3th
Skrevet den: 12-September-2022 kl. 14:28
Humor... :-)
Jeg forstår godt ironi :-)
|
Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 12-September-2022 kl. 14:54
Doh!
Klaus ;-)
------------- Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk
|
Skrevet af: Frank13
Skrevet den: 13-September-2022 kl. 16:54
Nu bliver det bedre hos os, måske 😉Driftsinformation: Planlagt afbrydelse af din tv-, bredbånds- og telefoniforbindelse i dit område
Din tv-, bredbånds- og telefoniforbindelse kan desværre være nede fredag den 16.09.22.
Arbejdet kan betyde afbrydelser hos dig mellem kl. 08.00 og kl. 15.30 i op til 2 timer.
Det sker, fordi vi skifter noget udstyr i dit område - for at sikre dig den bedste forbindelse.
Vi beklager disse afbrydelser.
Venlig hilsen YouSee
|
Skrevet af: javilha
Skrevet den: 15-September-2022 kl. 18:23
Der har været en del udfald i gennem ½ delen af 21 og ½ delen af 22, som åbenbart skyldes strøm udfald. Det er endelig ordnet. Det har flere gange været som en har stået og tændt og slukket på en kontakt flere gange efter hinanden. Havde før dette et problem med et ret svagt signal i en boks på min adr på gaden og troede at nu var den helt gal igen, men denne gang var det som sagt strømmen, der gik fra tid til anden på deres udstyr et eller andet sted, for man har været nødt til at lukke helt for strømmen i mit område på Amager i 2 timer før det var i orden igen.
------------- Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
Skrevet af: Jorgen
Skrevet den: 17-September-2022 kl. 12:12
Så var der igen nyt fra YouSee - samme nedslående besked som de foregående. Ssom en ekstra service har de valgt simpelthen at tone rent flag med hvor mange de har skubbet fristen :-)
------------- LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
Skrevet af: Jessemand
Skrevet den: 18-September-2022 kl. 21:29
Hos os kommer der først besked fra Yousee (sms) når det er oppe at køre igen. Så inden sms kommer, må vi selv konstatere at der er fejl og evt. kontakte Yousee.
|
Skrevet af: javilha
Skrevet den: 18-September-2022 kl. 21:43
Jessemand skrev:
Hos os kommer der først besked fra Yousee (sms) når det er oppe at køre igen. Så inden sms kommer, må vi selv konstatere at der er fejl og evt. kontakte Yousee. | så sker det nok af og til at du får en sms om det nu er i orden uden at du har lagt mærke til at der var fejl 😋
------------- Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
Skrevet af: Jorgen
Skrevet den: 19-September-2022 kl. 16:12
Da jeg startede denne tråd var det fordi jeg havde en mistanke om at det kunne trække i langdrag med YouSee's service. Kald det en sjette sans - kald det mange års erfaring som kunde hus YouSee
Men så meget at der nu potentielt er nogle der har været uden deres TV/Internet i snart 1,5 mdr. rakte min fantasi ikke til... Dette bliver den sidste opdatering - ikke fra YouSee forståes, men jeg giver op - YouSee I vandt
------------- LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|