Garantisag?
https://www.power.dk/kundeservice/service-og-reparation/tv-lyd-og-billedeprodukter/" rel="nofollow - https://www.power.dk/kundeservice/service-og-reparation/tv-lyd-og-billedeprodukter/
“Skal produktet til reparation? TV under 40” indleveres til dit nærmeste POWERHOUSE, som vil være behjælpelig med håndteringen. Ved reparation af TV på 40” og op efter, skal du kontakte producenten direkte og aftale nærmere. Hvis produktet fejler har vi nemlig aftaler med producenterne, som betyder at du som kunde kan kontakte dem direkte, nemt og enkelt. Derfor vil de på nedenstående telefon nummer være behjælpelig med servicehåndteringen. Årsagen er at TV på 40" og op efter er svære at transportere og følsomme overfor usikker transport. Derfor ønsker vi generelt ikke, at du forsøger at tage dit meget store TV med ind til vores butikker (OBS gælder kun 40"+). “
Klaus
------------- Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk
|