Print side | Luk vindue

mitid

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple apps
Forumbeskrivelse: Apps til Apple iOS (iPhone, iPad og iPod Touch)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=165793
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 16:07


Emne: mitid
Skrevet af: Kulau
Emne: mitid
Skrevet den: 29-April-2023 kl. 22:19
Hej er der nogen! der ved hvordan jeg gør, jeg har haft  3 identifikatonsmidler som man må have af mitid
1 på iphone, og 2 på ipad, den ene af mine ipad, gik i uorden og jeg var nødt til at gendanne min ipad, 
min mitid,  på ipaden forsvandt også, jeg genindstallerede min mitid app, men for kunne bruge den, skulle jeg have en midlertidig pinkode for at genindstallere appen, fordi den var midlertidig spærret,men da jeg ville bruge koden skulle jeg gå ind i tandhjulet ind i indstllinger, og ind i glemt pinkode, men da jeg kom derind var alt nedtonet, også, glemt pinkode, som jeg så ikke kunne åbne, er der nu nogen der ved hvad der er gået galt, da jeg genindstallerede det hele. med mvh. kulau



Svar:
Skrevet af: Benny From
Skrevet den: 30-April-2023 kl. 08:12
Uden det store kendskab til løsningen på dit problem, kan det måske alligevel skyldtes, at du har for mange mobile enheder koblet på MitId - mig bekendt kan der kun være 3 enheder med adgang til MitId.

Selvom, det ikke er ny enhed, men en enhed der er blevet retableret kan det måske skyldtes at Mitid opfatter det en ny enhed.

Prøv at gå ind i mitid og slet den enhed som er blevet retableret, måske løser det problemet


Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 30-April-2023 kl. 10:46
Der er en del gode videoer på Youtube. Fx denne

https://www.youtube.com/watch?v=4J7JsnTJ73U" rel="nofollow - https://www.youtube.com/watch?v=4J7JsnTJ73U

Sådan sletter du aktive MitID apps, når du vil have appen på en ny enhed - Borgerservice to go



-------------
Venlig hilsen
KB


Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 30-April-2023 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

Uden det store kendskab til løsningen på dit problem, kan det måske alligevel skyldtes, at du har for mange mobile enheder koblet på MitId - mig bekendt kan der kun være 3 enheder med adgang til MitId.

Selvom, det ikke er ny enhed, men en enhed der er blevet retableret kan det måske skyldtes at Mitid opfatter det en ny enhed.

Prøv at gå ind i mitid og slet den enhed som er blevet retableret, måske løser det problemet

Jeg tror du har ret. Det må tælle som nummer 4, og så skal der deaktiveres en.


-------------
Venlig hilsen
KB



Print side | Luk vindue