Print side | Luk vindue

MitId virker efter opdatering

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple apps
Forumbeskrivelse: Apps til Apple iOS (iPhone, iPad og iPod Touch)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=165890
Udskrevet den: 30-Januar-2025 kl. 22:38

Emne: MitId virker efter opdatering
Skrevet af: MortenBby
Emne: MitId virker efter opdatering
Skrevet den: 15-Juni-2023 kl. 19:52
Digitaliseringsstyrelsen har udrullet en opdatering til MitId hvor man bl.a. skal scanne en QR kode med appen før man kan logge ind.
Der står hos MitId.dk at man  (hvis man bruger Iphone) skal have mindst en Iphone 6s med Ios 14 for at kunne scanne QR kode med MitId appen. Jeg har en gammel Iphone 5s/Ios 12.5 og det virker glimrende!
Godt for mig og sikkert mange andre med gamle telefoner men hvorfor skriver MitId.dk noget andet?

-------------

Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221

Svar:
Skrevet af: mnielsen
Skrevet den: 15-Juni-2023 kl. 22:37
Oprindeligt skrevet af MortenBby MortenBby skrev:

Digitaliseringsstyrelsen har udrullet en opdatering til MitId hvor man bl.a. skal scanne en QR kode med appen før man kan logge ind.
Der står hos MitId.dk at man  (hvis man bruger Iphone) skal have mindst en Iphone 6s med Ios 14 for at kunne scanne QR kode med MitId appen. Jeg har en gammel Iphone 5s/Ios 12.5 og det virker glimrende!
Godt for mig og sikkert mange andre med gamle telefoner men hvorfor skriver MitId.dk noget andet?

MÅSKE en skrivefejl hos Digitaliseringsstyrelsen? Der skulle måske have stået "mindst en iPhone 5s"?
Eller, opdateringen, som er bedre end lovet?

-------------
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock

Skrevet af: Peter.C
Skrevet den: 15-Juni-2023 kl. 23:48
Måske de ikke har testet på så gammel hardware.
De skriver nok hvad man mindst skal have, for det er det de har testet på.

Print side | Luk vindue