sh.dk - indlæsning af billeder
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=165992
Udskrevet den: 21-November-2024 kl. 18:08
Emne: sh.dk - indlæsning af billeder
Skrevet af: bas
Emne: sh.dk - indlæsning af billeder
Skrevet den: 28-Juli-2023 kl. 17:09
Hej Hvordan kan det mon være, at billeder i artikler på sh.dk ikke bliver indlæst i Microsoft Edge på min PC med Windows 10? Det virker fint i Google Chrome. Jeg har tjekket, at indstillingen er sat til "Alle" under Indstillinger > Cookies og webstedstilladelser > Billeder.
På forhånd tak.
|
Svar:
Skrevet af: mnielsen
Skrevet den: 28-Juli-2023 kl. 17:22
sh.dk loades godt nok langsommere i Edge end i Chrome... Har du ingen blokeringsdimser i Edge? Det kan måske være årsagen, så der skal hentes noget mere end i Chrome, hvor alt blot loades ganske fint.
------------- TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne". Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
|
Skrevet den: 28-Juli-2023 kl. 17:31
Det var en blocker, som jeg ikke mener jeg selv har installeret. Jeg har fjernet den. men det har umiddelbart ikke ændret noget. Ja, sh.dk er generelt langsommere til at indlæse end f.eks. bt.dk - også på min Android tablet.
|
Skrevet den: 28-Juli-2023 kl. 17:37
bas skrev:
Det var en blocker, som jeg ikke mener jeg selv har installeret.Jeg har fjernet den. men det har umiddelbart ikke ændret noget. Ja, sh.dk er generelt langsommere til at indlæse end f.eks. bt.dk - også på min Android tablet.
|
Så kan du MÅSKE have været logget ind i Google på Edge, således at dine bogmærker OG indstillinger / tilføjelser er blevet importeret til Edge? Ved ikke, om man kan det på Edge... Har ikke lige lyst til selv at prøve, da jeg helst vil have Edge uden nogen ændringer, så jeg kan teste om noget virker eller om det er det samme på Chrome.
Det kan også være, at SH virker bedre på Chrome end på Edge?
------------- TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne". Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
|
Skrevet den: 30-Juli-2023 kl. 10:08
Jeg tror også det er sh.dk der bare ikke virker så godt i Edge. Jeg har logget d af Edge og nulstillet Edge og derefter genstartet browseren. Det har ikke ændret noget. Det er fint nok, jeg kan bare bruge Chrome i stedet.
|
Skrevet den: 30-Juli-2023 kl. 10:41
Ved ikke, om nulstilling også fjerner evt. tilføjelser, såsom blokeringsdimser... Hvis ikke, så prøv:
Klik på de tre vandrette prikker i Edge Klik på Udvidelser
Er der noget, som ikke plejer at være i Edge? Evt. udover Browserbeskyttelse fra dit antivirusprogram... Hvis ja, så prøv at fjerne det...
|
Skrevet af: jake51
Skrevet den: 30-Juli-2023 kl. 12:01
Når ting ikke virker i Edge bruger jeg Firefox
------------- Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage Mikael Simpson
|
Skrevet den: 30-Juli-2023 kl. 12:05
jake51 skrev:
Når ting ikke virker i Edge bruger jeg Firefox
|
Jow-jow! Den funker jo i Google Chrome...
Men ja - skal man teste, så kan man jo gøre det hele vejen rundt, fx hvis man også har en computer med Linux på. Så kan man teste der, når man har prøvet Edge OG Chrome.
|
Skrevet af: fltk
Skrevet den: 30-Juli-2023 kl. 13:12
Jeg er lidt nysgerrig, så hvad er sh.dk?
Flemming
------------- Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 30-Juli-2023 kl. 13:37
fltk skrev:
Flemming
| Sex&Hor http://www.seoghoer.dk/" rel="nofollow - https://www.seoghoer.dk/
------------- Mvh. JørgenT
|
Skrevet af: Munch
Skrevet den: 30-Juli-2023 kl. 13:38
fltk skrev:
Flemming
|
Se og Hor
------------- Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
Skrevet den: 30-Juli-2023 kl. 14:16
fltk skrev:
Flemming
|
Det var for mig, nemt at finde ud af: Skriv sh.dk i søgefeltet, og tryk på Enter-tasten BUM! Så var det opklaret...
|
Skrevet den: 30-Juli-2023 kl. 15:51
mnielsen skrev:
Det var for mig, nemt at finde ud af: Skriv sh.dk i søgefeltet, og tryk på Enter-tasten BUM! Så var det opklaret... |
Det prøvede jeg selvfølgelig allerførst inden jeg spurgte her, men så fik jeg en helt anden adresse (se og hørs), og tænkte, at det da ikke kunne være den .
Flemming
------------- Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
Skrevet af: Munch
Skrevet den: 30-Juli-2023 kl. 15:59
fltk skrev:
mnielsen skrev:
Det var for mig, nemt at finde ud af: Skriv sh.dk i søgefeltet, og tryk på Enter-tasten BUM! Så var det opklaret... |
Det prøvede jeg selvfølgelig allerførst inden jeg spurgte her, men så fik jeg en helt anden adresse (se og hørs), og tænkte, at det da ikke kunne være den .
Flemming
|
Hvorfor ikke? Jp.dk for jylland posten, bt.dk ja for berlinske tidendes bt.
------------- Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
Skrevet den: 30-Juli-2023 kl. 16:11
Munch skrev:
Hvorfor ikke? Jp.dk for jylland posten, bt.dk ja for berlinske tidendes bt. |
Fordi der ikke kommer sh.dk frem i adresselinien.
Flemming
|
Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 30-Juli-2023 kl. 16:43
fltk skrev:
Munch skrev:
Flemming
| Hvis man på PC skriver direkte i adresselinie:
------------- Mvh. JørgenT
|
Skrevet den: 30-Juli-2023 kl. 16:49
fltk skrev:
Munch skrev:
Flemming
|
Hvad fik du frem i stedet for? Du har MÅSKE tastet forkert? Når jeg vil på fx bt.dk, så kommer jeg somme tider til at skrive nt.dk, eller vt.dk!
|
Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 31-Juli-2023 kl. 13:39
Hej.
Det må være et adscript hos sh.dk der ødelægger deres Imgix CDN. (Dem som server billederne) - Nu er jeg tidligere chef for dem der har udviklet sitet, og som en ekstra service til recordere.dk medlemmerne, har jeg fejlemeldt det til dem :-)
------------- Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|