Print side | Luk vindue

Heos virker ikke med Tidal

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Hi-Fi
Forumbeskrivelse: Hi-Fi stereo, grej og tilbehør
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=165995
Udskrevet den: 21-November-2024 kl. 19:47

Emne: Heos virker ikke med Tidal
Skrevet af: gertgln
Emne: Heos virker ikke med Tidal
Skrevet den: 29-Juli-2023 kl. 18:25
Er der andre der heller ikke kan streamer over Tidal på Heos enheder efter sidste firmware opdatering?
Sidste gang var den også gal, med beskeden: Heos konto er ikke tilgængelig lige nu. Samme besked denne gang. Sidste gang kunne det klares ved at logge ud og ind af Tidal i Heos appen. Men det virker ikke nu. Er der nogen der måske har fundet frem til en løsning.
Min netværksafspiller er en Denon DNP-800 NE.

Svar:
Skrevet af: kec2
Skrevet den: 30-Juli-2023 kl. 08:04
Det virker delvis for mig.
Første gang jeg afspillede en af deres playlister crashede appen. Anden gang ingen problemer.
Min egne playlister kan jeg ikke afspille, der får jeg fejl om at Tidal ikke er tilgængelig lige nu. Måske skal jeg bare logge ud/ind, har ikke prøvet endnu.
Jeg har ingen problemer med at afspille numre hverken single tracks eller albums.

-------------
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.

Skrevet af: gertgln
Skrevet den: 01-August-2023 kl. 12:01
Ja, det kan jeg også, men det er jo ikke godt nok. Jeg har mange spillelister, som jeg ikke kan tilgå, og det stinker.
Jeg har forsøgt at logge ind og ud af både Tidal og Heos, men det hjælper ikke. har fat i deres support, både Tidal og Heos, men der er sgu ikke meget hjælp at hente.

Print side | Luk vindue