Print side | Luk vindue

Dumt sted for en reklame 

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=166180
Udskrevet den: 24-November-2024 kl. 23:01

Emne: Dumt sted for en reklame 
Skrevet af: BlueFox
Emne: Dumt sted for en reklame 
Skrevet den: 17-Oktober-2023 kl. 04:53
Dumt sted for en reklame!
PC, Win10, Chrome, HD skærm, gengivet 1:1

-------------
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33

Svar:
Skrevet af: mnielsen
Skrevet den: 17-Oktober-2023 kl. 06:29
Prøv i Edge. Der ser det ud, som det skal.

-------------
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock

Skrevet af: hansie
Skrevet den: 17-Oktober-2023 kl. 06:36
Intet bøvl på iPad med Safari 

Skrevet af: Ning
Skrevet den: 18-Oktober-2023 kl. 19:47
Har samme problem på min Lenovo tablet når jeg bruger tværformat

-------------
Ning

Skrevet den: 18-Oktober-2023 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Nu har jeg alle mine favoritter mm i Chrome...
Men det ser OK ud i dag.

-------------
mvh
MichaelS

Skrevet af: mnielsen
Skrevet den: 18-Oktober-2023 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Nu har jeg alle mine favoritter mm i Chrome...
Men det ser OK ud i dag.

Men du kan jo skrive. Altså, kan du i søgefeltet i Edge, skrive recordere.dk og så tage den derfra. Sådan gjorde jeg da. Ingen problem i det.

Eller, man kan kopiere fra søgefeltet i den ene browser, og sætte ind i den anden browser, og trykke Enter.

Altid en god ide at teste i en anden browser, selv om det ikke er en browser, man benytter meget.

-------------
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock

Skrevet af: jacobask
Skrevet den: 19-Oktober-2023 kl. 09:03

Altid en god ide at teste i en anden browser, selv om det ikke er en browser, man benytter meget.

Det er der da bestemt en pointe i, men det for recordere jo ikke rettet deres fejl af? Jeg oplever også til tider reklamer der lapper ind over indholdet på recordere, og det er pisse irriterende. Jeg kan godt finde ud af at skifte til en anden browser, men ofte så sker der i stedt det at jeg i stedet hopper videre og springer recodere over... Hvis der er andre der gør som mig, så siver brugerne bare stille og roligt (mere end de gør i forvejen).

Skrevet af: Munch
Skrevet den: 19-Oktober-2023 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Det er der da bestemt en pointe i, men det for recordere jo ikke rettet deres fejl af? Jeg oplever også til tider reklamer der lapper ind over indholdet på recordere, og det er pisse irriterende. Jeg kan godt finde ud af at skifte til en anden browser, men ofte så sker der i stedt det at jeg i stedet hopper videre og springer recodere over... Hvis der er andre der gør som mig, så siver brugerne bare stille og roligt (mere end de gør i forvejen).
Jeg oplever ikke problemet her på siden med Safari. Men der er ofte andre sider, hvor indholdet er dækket af mere eller mindre bastante reklamer. Og her opgiver jeg siden og går videre…

-------------
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub

Skrevet af: jacobask
Skrevet den: 20-Oktober-2023 kl. 09:20
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Jeg oplever ikke problemet her på siden med Safari. Men der er ofte andre sider, hvor indholdet er dækket af mere eller mindre bastante reklamer. Og her opgiver jeg siden og går videre…

Præcist, og netop derfor er det væsentligt for teamet bag recordere.dk at vide at der er noget galt. Jeg oplever det også til tider her på siden at en stor reklame fylder toppen af siden inklusiv en del af indholdet. De dage hopper jeg bare videre - var det ikke for meget historik på forum var jeg nok ikke hoppet tilbage igen...

Skrevet den: 20-Oktober-2023 kl. 09:37
Helt korrekt: Mit indlæg var ikke ment som kritik men som feedback!
Og ja jeg kan bare hoppe på Microsoft vognen og overføre mine 1.000+ favoritter ét efter ét. Jeg har valgt at lade være.

-------------
mvh
MichaelS

Print side | Luk vindue