Print side | Luk vindue

Pioneer 427XD Lydudgang ?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=16652
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 01:11

Emne: Pioneer 427XD Lydudgang ?
Skrevet af: Ole Vedel
Emne: Pioneer 427XD Lydudgang ?
Skrevet den: 27-Oktober-2006 kl. 04:45
Har 427 reguleret analog lydudgang. ??

Jeg kører altid med en surround forstærker og bruger av indgange til Selector,DVD,Kiss og vil gerne kunne bruge fjernbetjenningen fra tv til at regulere lyden, og derved udgå at bruge forstærkerens.

Det kan jeg på mit Sony tv.

Kan man på 427 slå de interne ht. fra ?
Evt. kan de mutes konstant uden de er på ved genstart af skærm som default.

Jeg har set i Pioneers online manual, men kan ikke finde noget om dette.

Mvh. Ole Vedel

Svar:
Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 27-Oktober-2006 kl. 11:18

Har du overvejet en multi-fjernbetjening, hvor du kan samle TV og forstærker og andre i en og samme fjernbetjening?

Et alternativ kunne være Logitec Harmoni, og der findes også andre, blot som orientering...

-------------
mvh Christian

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 27-Oktober-2006 kl. 11:28

Du kan da bare skrue ned for lyden på TV, så kommer den vel ikke tilbage før du skruer op igen.? Så har du da løst det problem.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 28-Oktober-2006 kl. 00:04
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Har du overvejet en multi-fjernbetjening, hvor du kan samle TV og forstærker og andre i en og samme fjernbetjening?

Et alternativ kunne være Logitec Harmoni, og der findes også andre, blot som orientering...

Ja. Men en fjernbetjening der kan lære de enkelte taster, og så erstatte skærmens volume taster med forstærkerens i tv mode.

mvh. Ole Vedel

Skrevet den: 28-Oktober-2006 kl. 00:14
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Du kan da bare skrue ned for lyden på TV, så kommer den vel ikke tilbage før du skruer op igen.? Så har du da løst det problem.

En del tv har en "default settings" som det vender tilbage til efter nyopstart. Og ikke alle kan omprogrammeres til lyd =0

Mvh. Ole Vedel

Print side | Luk vindue