Jeg overvejer at endelig udstifte mit alrende fullHD TV ud med et moderne 4K TV. Som det nok er åbenlyst skifter jeg ikke ofte, og vil hellere gå efter et jeg er glad for i en del år.
Det skal bruges til konsol spil PS5/Xbox Series X samt streaming fra diverse tjenester, men ingen flow TV. Planen er at køre konsoller m.v. gennem en receiver (der fatter at sende VRR m.v. igennem) og videre op i TV'et.
Jeg har kig på et par stykker som alle ligger meget tæt hvis man læser rtings.com eller herinde
Samsung S90D/S95D
Jeg forstår der stadig er panel lotteri på 90D, men hvor meget betyder forskellen i praksis? eller spurgt på en anden måde hvor meget dårligere bliver det hvis jeg får det forkerte panel?
Jeg kunne selvfølgelig opgradere til 95D, men er ikke super vild med at have en den ekstra boks i mit TV møbel
LG G eller C serien
Er det værd at vente på C4/G4? ikke fordi jeg har travlt, men mere om de er de ekstra penge værd
Sony A95L
Umiddelbart den jeg lændte mig mod ingen jeg gik igang med at kigge mest fordi det nok er der jeg længst kan klare mig uden chromecast/Apple TV medmindre LGs nye opdaterings politik går godt. Det er indtil videre stadig den der får har reference-prisen.
Den er dog noget dyrere end de andre muligheder, selv deres start priser taget i betragtning og jeg ved ikke helt om det er pengene værd
Hvad skal man dog vælge?
|