Print side | Luk vindue

Slettet

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=166693
Udskrevet den: 21-November-2024 kl. 21:57


Emne: Slettet
Skrevet af: Scofield18
Emne: Slettet
Skrevet den: 05-Juni-2024 kl. 11:06
Sletter post.



Svar:
Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 05-Juni-2024 kl. 12:10
Uden at kunne bekræfte det 100%, så kan jeg ikke se, at det skulle være noget problem ift. teknikken. Mange af de skærme, der sælges i Danmark, særligt blandt onlineforhandlere, er allerede importeret fra andre Europæiske lande.

Mht. garantien, så vil den dække, men husk, at det som udgangspunkt er forhandleren der skal varetage reklamationer i perioden. Det er Sony Danmark ikke forpligtet til.


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: mortenstryhn
Skrevet den: 06-Juni-2024 kl. 11:09
Det ser ud til at reparationer af Sony produkter kan ske direkte hos Sony (og ikke via forhandleren), så intet problem med at købe i andre EU lande:

https://www.sony.dk/electronics/support/articles/00294970" rel="nofollow - https://www.sony.dk/electronics/support/articles/00294970


Skrevet af: Brian E
Skrevet den: 06-Juni-2024 kl. 11:24
Dobbelt post.


Skrevet af: Brian E
Skrevet den: 06-Juni-2024 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af mortenstryhn mortenstryhn skrev:

Det ser ud til at reparationer af Sony produkter kan ske direkte hos Sony (og ikke via forhandleren), så intet problem med at købe i andre EU lande:

https://www.sony.dk/electronics/support/articles/00294970" rel="nofollow - https://www.sony.dk/electronics/support/articles/00294970
Det fik jeg for mange år siden (2004 tror jeg det var) også at vide, da jeg købte et Sony TV i Tyskland. TV'et havde en mindre defekt, og Sony Danmark var komplet uvillige til at hjælpe med noget som helst. Faktisk var de decideret ubehøvlede, og jeg endte med at måtte bøvle med at sende TV'et retur til Tyskland, og forhandleren sendte så et nyt, der ikke havde defekten. 

Konkurrenterne yder muligvis ikke bedre "service", men med den form for adfærd, er Sony ikke længere noget, jeg overvejer at købe.



Print side | Luk vindue