Print side | Luk vindue

KEF R200c Centerhøjttaler i Hvid

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Køb, salg, bytte
Forumbeskrivelse: Køb, salg og bytte af hjemmets elektronik og indhold. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=166868
Udskrevet den: 06-Oktober-2024 kl. 15:27


Emne: KEF R200c Centerhøjttaler i Hvid
Skrevet af: ekelund
Emne: KEF R200c Centerhøjttaler i Hvid
Skrevet den: 29-August-2024 kl. 09:12
Jeg sælger min **KEF R200c centerhøjttaler i hvid**, som er i god stand. Dette er den perfekte højttaler til dig, der ønsker klar og kraftfuld dialog i din hjemmebiograf, uden at gå på kompromis med stil.

**Specifikationer:**
- **Farve:** Hvid (moderne og stilren finish, der nemt passer ind i ethvert rum)
- **Lyd:** KEF's prisbelønnede Uni-Q driver array giver en bred og nøjagtig lydspredning, så alle i rummet kan nyde krystalklar dialog og detaljeret lyd.
- **Design:** Kompakt og elegant, passer perfekt i enhver hjemmebiografopsætning uden at dominere rummet.
- **Frekvensgang:** 65Hz - 28kHz
- **Effekt:** Anbefalet forstærker effekt 25-150 watt
- **Tilstand:** Brugt, men i god stand

**Højdepunkter:**
- Ideel til film og TV, hvor klar og præcis dialog er afgørende
- Uni-Q driveren sikrer en sammenhængende lydoplevelse med dine øvrige højttalere
- Stilfuld hvid finish, der passer til moderne interiør


Hvis du ønsker at opgradere din hjemmebiograf med en højttaler, der leverer exceptionel lydkvalitet og flot design, er KEF R200c det perfekte valg.

Grib chancen for at forbedre din lydoplevelse – kontakt mig i dag for flere detaljer eller for at aftale et køb!


Pris 1800kr 



-------------
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K



Print side | Luk vindue