Print side | Luk vindue

Verificering af alder på Google

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Bruger til bruger
Forumbeskrivelse: Emner der ikke passer ind i de øvrige fora
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=166948
Udskrevet den: 08-Oktober-2024 kl. 18:50


Emne: Verificering af alder på Google
Skrevet af: Munch
Emne: Verificering af alder på Google
Skrevet den: 08-Oktober-2024 kl. 13:12
Blev lige mødt med krav om verificering af min alder på Google. Den fik de åbenbart ikke dengang jeg oprettede en bruger.

Men hvor er det besværligt. Enten pas- eller kørekort foto med fødselsdato på et billede taget nu og her. Eller benytte et betalingskort, hvor de lover at betale for transaktionen. På mig virker det sq lidt gammeldags, når vi har MitID.

Nå men jeg klistrede cpr nr og kørekort nr til og tog billedet, som blev kasseret 3 gange inden jeg alligevel sendte det. Og fik besked på det ikke dur og de skal bruge mere tid til at undersøge det.

Så Google er lukket i mellemtiden Ouch


-------------
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub



Svar:
Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 08-Oktober-2024 kl. 13:39
For at lave søgninger på Google?

-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Skrevet af: Jespus
Skrevet den: 08-Oktober-2024 kl. 13:55
Kan du komme ind i indstillinger i google og slå forældrestyring fra og det er bare et gæt.
Var selv ude for det for længe siden og mener jeg skulle slå noget fra i google.


-------------
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA2.1 705+200 Ahorn


Skrevet af: Munch
Skrevet den: 08-Oktober-2024 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

For at lave søgninger på Google?
Nej jeg er vel sat til at være mindreårig - 16/18 år hvad ved jeg LOL


-------------
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub


Skrevet af: Munch
Skrevet den: 08-Oktober-2024 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Jespus Jespus skrev:

Kan du komme ind i indstillinger i google og slå forældrestyring fra og det er bare et gæt.
Var selv ude for det for længe siden og mener jeg skulle slå noget fra i google.
Det lyder da sandsynligt, det vil jeg kigge på Big smile


-------------
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub



Print side | Luk vindue