Print side | Luk vindue

Stream fra iPhone stopper når skærm slukker

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=166979
Udskrevet den: 03-December-2024 kl. 18:08

Emne: Stream fra iPhone stopper når skærm slukker
Skrevet af: Munch
Emne: Stream fra iPhone stopper når skærm slukker
Skrevet den: 22-Oktober-2024 kl. 11:59
Jeg har i årevis streamet netradio via min iPhone til en Pure Evoke 6 radio med bluetooth uden problemer.

Men nu er den begyndt at drille. Jeg starter streamen på tlf og radioen fanger den hurtigt. Jeg lægger tlf fra mig, og skærmen sænker lysstyrken og musikken dæmpes ligeså. Og da skærmen slukker, standser musikken helt. Og det er på tlf musikken standser helt. 

Hvad er der galt?

-------------
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub

Svar:
Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 22-Oktober-2024 kl. 12:25
Hvilken app? Det lyder som om, at appen ikke længere understøtter baggrundsafspilning. Måske efter en app-opdatering?

-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels

Skrevet den: 22-Oktober-2024 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Hvilken app? Det lyder som om, at appen ikke længere understøtter baggrundsafspilning. Måske efter en app-opdatering?
Det er en app som hedder PLAY SRF. Og er en tysk app med mange radiostationer.

Den overtog sendingen fra RadioSwissJazz sidste år. Sikkert fordi de ikke er reklamefinancieret og derfor har fået en plads på PLAY SRF, så de kan fortsætte med at sende light jazz døgnet rundt uden reklame afbrydelser. Men har kørt uden problemer siden skiftet sidste år.

-------------
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub

Skrevet den: 22-Oktober-2024 kl. 13:03
Der ligger ikke en opdatering på appen på iPhonen.

Fandt RadioSwissJazz på en ny app “Radio CH”, og den funker Thumbs Up

-------------

Skrevet den: 22-Oktober-2024 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Der ligger ikke en opdatering på appen på iPhonen.

Fandt RadioSwissJazz på en ny app “Radio CH”, og den funker Thumbs Up
Og den nye app er fyldt med spil, som ikke er til at fjerne, så man kan høre musikken Confused

Så af- og gen-installerede Play SRF appen, og nu slukker den ikke for musikken. Jeg manglede også playlisten, som er i denne app.

-------------

Print side | Luk vindue