Print side | Luk vindue

Messenger "venter på netværk"

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Android apps
Forumbeskrivelse: Apps til Android udstyr
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=167107
Udskrevet den: 08-Januar-2025 kl. 04:03

Emne: Messenger "venter på netværk"
Skrevet af: Ibso37
Emne: Messenger "venter på netværk"
Skrevet den: 03-Januar-2025 kl. 07:53
Hej.
 Jeg har en Oneplus 10 pro som er begyndt at skrive "venter på netværk" på messenger. Jeg har prøvet stort set alt, afinstalleret og ryddet cache mange gange osv og så virker det i et par timer, så skriver den igen "venter på netværk". Det er kun Messenger app der har problemer på mobilen, alt andre apps fungerer upåklageligt. Problemet kom i starten af december. Kan læse andre også har problemet på nogle android mobiler, men har ikke fundet en løsning på problemet. Nogen der kan hjælpe.

Svar:
Skrevet af: mnielsen
Skrevet den: 03-Januar-2025 kl. 08:31
Oprindeligt skrevet af Ibso37 Ibso37 skrev:

Hej.
 Jeg har en Oneplus 10 pro som er begyndt at skrive "venter på netværk" på messenger. Jeg har prøvet stort set alt, afinstalleret og ryddet cache osv og så virker det i et par timer, så skriver den igen "venter på netværk". Det er kun Messenger app der har problemer på mobilen, alt andre apps fungerer upåklageligt. Problemet kom i starten af december. Kan læse andre også har problemet på nogle androis mobiler, men har ikke fundet en løsning på problemet. Nogen der kan hjælpe.

Jeg skal ikke gøre mig klog på nogen ting...
Men Messenger er jo en del af Facebook, og de har jo som du måske ved, haft en del problemer nu og da. Facebook, altså selve websiden, har ikke været totalt nede, men ustabilt. Kan det være årsagen?

-------------
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock

Skrevet af: Ibso37
Skrevet den: 03-Januar-2025 kl. 09:12
Bare sjovt at der ingen problemer er på min samsung s10 og iphone´s.

Skrevet af: Trabi
Skrevet den: 04-Januar-2025 kl. 23:37
Jeg har lige haft samme problem.
Forsøgt mig med samme løsninger som dig, det hjælpe ikke..
Men så en dag, virke det igen. Uden jeg havde gjort noget..

Print side | Luk vindue