Print side | Luk vindue

SONOS + youSee play

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=167217
Udskrevet den: 16-April-2025 kl. 13:30


Emne: SONOS + youSee play
Skrevet af: kim.t
Emne: SONOS + youSee play
Skrevet den: 28-Februar-2025 kl. 17:10
Jeg oplever at jeg hele tider bliver logget ud. Login holder kun ca 1 døgn. Dvs hver dag hvis jeg vil bruge mit youSee Play via SONOS skal jeg autorisere den igen.

Er der andre der oplever det samme ??

PS og så er det aldrig lykkeds mig at få adgang til mit lokal musikbibliotek som ligger på en intern HDD på min MacMini efter den katastrofale opdatering de lavede for snart lang tid siden - jeg får den famøse fejl 913 


-------------



Svar:
Skrevet af: lahan
Skrevet den: 28-Februar-2025 kl. 18:11
Har samme problem Sonos og yousee


Skrevet af: mikkelsen1980
Skrevet den: 28-Februar-2025 kl. 20:56
Samme problem med Yousee.
Telmore virker fint.
Sonos S1


Skrevet af: Epsi
Skrevet den: 16-Marts-2025 kl. 21:29
samme problem her. Har flere gange skrevet med Sonos om fejlen og fejlmeldt til Yousee

De er godt nok længe om at fikse det


Skrevet af: mikkelsen1980
Skrevet den: 26-Marts-2025 kl. 15:00
Men mærkeligt at Telmore virker fint. De 2 platforme ser jo helt ens ud.


Skrevet af: Epsi
Skrevet den: 26-Marts-2025 kl. 15:36
Ja det må næsten være YouSees forbindelse til Sonos. 
Eller kan den miste forbindelsen hvis andre devices afspiller efterfølgende? 

Hvordan kan det fejlmeldes til YouSee?



Print side | Luk vindue