Print side | Luk vindue

SONOS + youSee play

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=167217
Udskrevet den: 06-Juni-2025 kl. 17:01


Emne: SONOS + youSee play
Skrevet af: kim.t
Emne: SONOS + youSee play
Skrevet den: 28-Februar-2025 kl. 17:10
Jeg oplever at jeg hele tider bliver logget ud. Login holder kun ca 1 døgn. Dvs hver dag hvis jeg vil bruge mit youSee Play via SONOS skal jeg autorisere den igen.

Er der andre der oplever det samme ??

PS og så er det aldrig lykkeds mig at få adgang til mit lokal musikbibliotek som ligger på en intern HDD på min MacMini efter den katastrofale opdatering de lavede for snart lang tid siden - jeg får den famøse fejl 913 


-------------



Svar:
Skrevet af: lahan
Skrevet den: 28-Februar-2025 kl. 18:11
Har samme problem Sonos og yousee


Skrevet af: mikkelsen1980
Skrevet den: 28-Februar-2025 kl. 20:56
Samme problem med Yousee.
Telmore virker fint.
Sonos S1


Skrevet af: Epsi
Skrevet den: 16-Marts-2025 kl. 21:29
samme problem her. Har flere gange skrevet med Sonos om fejlen og fejlmeldt til Yousee

De er godt nok længe om at fikse det


Skrevet af: mikkelsen1980
Skrevet den: 26-Marts-2025 kl. 15:00
Men mærkeligt at Telmore virker fint. De 2 platforme ser jo helt ens ud.


Skrevet af: Epsi
Skrevet den: 26-Marts-2025 kl. 15:36
Ja det må næsten være YouSees forbindelse til Sonos. 
Eller kan den miste forbindelsen hvis andre devices afspiller efterfølgende? 

Hvordan kan det fejlmeldes til YouSee?


Skrevet af: mikkelsen1980
Skrevet den: 25-April-2025 kl. 13:18
Nogen der har haft snakket med Youse om problemet?
Synes jeg oplever samme problem med Telmore nu.



Skrevet af: mikkelsen1980
Skrevet den: 25-April-2025 kl. 13:21
Fandt denne.

https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/yousee-reauthorize-6927175%20" rel="nofollow - https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/yousee-reauthorize-6927175



Skrevet af: Epsi
Skrevet den: 25-April-2025 kl. 14:26
Linket virker ikke


Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 25-April-2025 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af mikkelsen1980 mikkelsen1980 skrev:

Fandt denne.

http://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/yousee-reauthorize-6927175" rel="nofollow - https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/yousee-reauthorize-6927175

Et Mellemrum for meget. Link fixet

-------------
Mvh. JørgenT


Skrevet af: u2pia
Skrevet den: 26-April-2025 kl. 00:11
Jeg oplever samme problem…

Men som det fremgår af linket, så er det et velkendt problem og ingen kendt tidshorisont for løsning… Confused


Skrevet af: Epsi
Skrevet den: 26-April-2025 kl. 08:06
Men fejlen må ligge hos YouSee/Telmore? Jeg har prøvet at tale med Sonos support en del gange og efter meget troubleshooting siger de jeg skal henvende mig til Yousee


Skrevet af: Enerneslo
Skrevet den: 27-April-2025 kl. 20:51
Jeg oplever det samme. Jeg troede egentlig at det var fordi jeg også bruger Yousee play på min telefon og også via android auto. Så jeg har ikke lagt mærke til at den "logger ud" i Sonos uden at have brugt mit login andre steder


Skrevet af: kim.t
Skrevet den: 28-April-2025 kl. 07:56
Jeg skrev på et tidspunkt til youSee. 
Min baghistorier er at jeg har haft youSee Musik (faktisk pga. firmamobil siden det blev lanceret) men det har været tilknyttet mit private 9 cifrede brugernummer. For ca et års tid siden virkede det så lige pludseligt ikke mere. Jeg fik at vide at da det var tilknyttet via arbejdet, var jeg nød til at oprettet det igen, og få flytte alle min playlister m.m. over. Det har så virket fint via det nye login. Nu påstår de så at problemt med Sonos var fordi jeg havde 2 login, og da jeg testede virkede det gamle login pludseligt igen. Men jeg har jo ikke brugt det gamle login, men det var det som youSee support mente jeg skulle bruge fremadrettet. Det har dog ikke ændre noget ved at jeg konstant skal logge ind i Sonos


-------------



Print side | Luk vindue