Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Distribution og udstyr generelt
Forumbeskrivelse: Trådløs, WiFi, modulator mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=167296 Udskrevet den: 07-April-2025 kl. 19:54
Emne: 20 m USB-C til USB-C kabelSkrevet af: Neato
Emne: 20 m USB-C til USB-C kabel
Skrevet den: 07-April-2025 kl. 11:59
We will support it soon! Click2k/4kto download videos first.
Pro
Subscription will automatically renew every month before you unsubscribe.
Monthly
$ 2.99 / month
1000+ embedded vimeo player sites supported
Support video downloading in more resolutions e.g. 4k, 2k, 1080p, etc.
Support for downloading public videos
Support for extracting audio
Support for downloading subtitles
Unlimited downloads
< id="ssvd_dialog_get" ="ssvd_dialog_get">Get
Tip:Please refresh the page after the payment is successful
Jeg har en docking station hvor 1 monitor er forbundet med et displayport, 1 kamera er forbundet med USB-A og samt 1 LAN stik er forbundet. Et alm. 2 m usb-c til usb-c, som er forbundet til en laptop fungere helt fint. Kameraet, monitoren, LAN bliver fundet og laptopen bliver ladet samtidig.
Jeg er på jagt efter en løsning hvor et 20m ucb-c til usb-c kabel skal benyttes. Jeg har forsøgt mig med en 20 m kabel som har virket fint for et stykke tid, men som ikke virker mere. Sikkert et ret dårligt kvalitet. Så jeg håber nogen her kunne hjælpe mig med en løsning som kunne hjælpe mig med at komme i mål med opsætningen. Jeg tænker, at pga. de 20 m, så bliver signalet nødt til at blive forstærket. Jeg har tænkt på 2 løsninger.
1. Et 20 m usb-c til usb-c kabel
eller
2. en løsning hvor der benyttes 2 konvertere fra usb-c til RJ45, hvor CAT6 LAN kabel kunne benyttes imellem dem.
Jeg har selvfølgelig googlet mig til en løsning, men jeg synes ikke lige at jeg kunne finde noget brugebart, men er det muligt at kunne finde den slags?
Mvh
------------- Venligst
Neato
Svar: Skrevet af: hansie
Skrevet den: 07-April-2025 kl. 12:52