Print side | Luk vindue

MAX: Stream "stopper" - men kun på appletv 4k.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=167306
Udskrevet den: 13-April-2025 kl. 01:00

Emne: MAX: Stream "stopper" - men kun på appletv 4k.
Skrevet af: Petey
Emne: MAX: Stream "stopper" - men kun på appletv 4k.
Skrevet den: 11-April-2025 kl. 17:41

Beklager den lidt kluntede titel..

Jeg er stødt på et spøjst problem med MAX på AppleTV 4K. Og jeg har været i forbindelse med MAX' danske afdeling vedr problemet og de har meldt tilbage, at de ikke kan genskabe det. Så de lukker sagen.

The Leftovers S3E8 - altså det allersidste afsnit: 8 minutter og 8 sekunder inde i afsnittet, der er 1t10m langt, minimeres streamet/billedet og ryger op til venstre side af skærmen, som det normalt gør når afsnittet er færdigt og rulleteksterne drøner henover skærmen. her kan jeg så klikke på billedet igen, som så forstørres til fuldskærm.

Teknikerne hos den danske afdeling af MAX kan ikke genskabe det, jeg oplever på 3 forskellige appletv 4K - 2 stk 1.gen (a1842) og 1 stk 2.gen (a2169).

Oplever I andre det samme som mig hvis I scroller hen til 8m0s i afsnittet og lader den afspille 5-15 sek frem?

----

Det fungerer fint på android og i browseren på pcen.

Svar:
Skrevet den: 11-April-2025 kl. 18:14
Okai..

Jeg spurgte om det sammen inde i r/denmark på reddit.

https://old.reddit.com/r/Denmark/comments/1jwi29e/fri_snak_fredag_free_talk_friday_1104_2025/mmkl47o/" rel="nofollow - https://old.reddit.com/r/Denmark/comments/1jwi29e/fri_snak_fredag_free_talk_friday_1104_2025/mmkl47o/

En melder tilbage, at det også sker på vedkommendes iphone og googletv.  det er da interessant!

Skrevet af: Ddur
Skrevet den: 11-April-2025 kl. 18:50
Har lige testet det. Kan bekræfte, at det samme sker for mig på både Apple TV 4K og Chromecast med Google TV 4K.

Skrevet den: 11-April-2025 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af Ddur Ddur skrev:

Har lige testet det. Kan bekræfte, at det samme sker for mig på både Apple TV 4K og Chromecast med Google TV 4K.

Tak fordi du ville tjekke.  Jeg er slet ikke opdateret på chromecastteknikken.  Hvilken enhed caster du fra?

Skrevet af: Shumway
Skrevet den: 12-April-2025 kl. 13:53
Kan også bekræfte den sker for mig på ATV 4K 2nd gen og iPad

Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 12-April-2025 kl. 17:57
Sker også på nVidia Shield Pro 2019.
Og når den så er stoppet ved punktet er den ikke længere på "Fortsæt med at se" listen. 
Så et fejlagtigt slutsignal for sæson.

-------------
Mvh. JørgenT

Skrevet af: Erik K
Skrevet den: 12-April-2025 kl. 18:31
Oprindeligt skrevet af Petey Petey skrev:

Oprindeligt skrevet af Ddur Ddur skrev:

Tak fordi du ville tjekke.  Jeg er slet ikke opdateret på chromecastteknikken.  Hvilken enhed caster du fra?

Google TV 4K er en enhed i lighed med Apple TV, hvor man kan installere apps, så det er ikke sikkert, at der castes fra en enhed, selv om man stadig også kan det.

Print side | Luk vindue