Print side | Luk vindue

Pioneer 507 XA eller AD..??

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=17124
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 06:15

Emne: Pioneer 507 XA eller AD..??
Skrevet af: champen
Emne: Pioneer 507 XA eller AD..??
Skrevet den: 10-November-2006 kl. 08:46

Hej med jer..

Ville lige høre hvad der vil være det snedigste køb, XA el. XD..??

Ska lige tilføjes at jeg har kabeltv, uden selector...

Svar:
Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 10-November-2006 kl. 09:02

Hej!

XA....for XD har du intet at bruge til.Hvis du vil have dit kabel DIGITALT,så må du anskaffe dig en SELECTOR

lrev

-------------
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.

Skrevet af: Ulrikwich
Skrevet den: 10-November-2006 kl. 10:19
Der må jeg være uenig, hellere en XD. Lige nu kan du ikke bruge den til særlig meget nej, men i løbet af de næste år kommer der med stor sandsynlighed flere digitale kanaler over DVB-T, og digi-tv har endda skrevet at der er chanche for at de vil sende HDTV herover i 2009, omend jeg ikke tror at tv'et understøtter det.
Lad os sige at der i løbet af de næste 2 år der er kommet så mange kanaler på at det udgør et reelt allternativ til TDC. Hvor bitter ville du ikke være hvis du havde valgt at købe XA, og dermed spare et par tusind nogle år tidligere.

Det eneste jeg kan sige er køb XA hvis din horisont på at beholde tv'et er maksimalt 3 år. Hvis det er lidt længere - så vær lidt fremadsynet. Det at noget ikke bruges helt vildt i dag er ikke ensbetydende med at det ikke vil blive brugt meget i fremtiden.

Skrevet af: hansie
Skrevet den: 10-November-2006 kl. 11:22

hvis du blir hvor der er kabeltv  er det spild af penge at købe xd modellen,   men flytter du med tiden til et sted med egen antenne så er det xd modellen du skal have

Så valget er bare om de ønsker at give et par tusinde mere for noget du måske ikke skal bruge

Jeg tog samme valg

Mvh Hans

Print side | Luk vindue