Print side | Luk vindue

USB/Firewire DVD Brænder

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=1720
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 23:31


Emne: USB/Firewire DVD Brænder
Skrevet af: Lucifer
Emne: USB/Firewire DVD Brænder
Skrevet den: 30-August-2004 kl. 18:37

Hej alle..

Jeg er på udkig efter en USB/Firewire brænder til min bærbare computer. Men udvalget er stort og lidt uoverskuelig, så jeg tænkte I måske kunne hjælpe?

Jeg har brug for at lave back-up af store filer fra min bærbare og brænde film som jeg har redigeret på samme.

Jeg har set på LITEON SOHW 832SX, men har fra en forhandler af edbudstyr i byen fået at vide, at det er noget være skrammel og at der ikke er andet end bøvl med LITEON.

Så, er der nogle kloge hoveder der har et råd?

Hilsen Lucifer...




Svar:
Skrevet af: MichaelS
Skrevet den: 30-August-2004 kl. 20:21

Generelt volder USB og Firewire renheder ikke problemer hvis operativsystemet understøtter funktionen, eg Windows XP understøtter det meste.

Det er ikke min erfaring at LiteOn er noget skrammel, der er blot mindre fortjeneste på visse mærker i forhold til andre mærker og nogen mærker fx Pioneer og Plextor har et bedre ry, og måske også en bedre service hvis det går galt.

Hilsen

Michael Sørensen



-------------
mvh MichaelS


Skrevet af: kim_ras
Skrevet den: 31-August-2004 kl. 14:55

Hej

Jeg har et Pioneer drev der er monteret i et USB2 kabinet og det virker super godt, da jeg fik et ordentligt USB2 kort til min maskine.

Min erfaring med LiteOn er begrænset men jeg er enig med Michael, det er nok Skoda - Audi problematikken.

Hvis prisen er i orden så synes jeg du skal købe den

Kim



Skrevet af: gospel
Skrevet den: 31-August-2004 kl. 17:02
Sonys ny Dual-layer DVD-brænder DRX 700ul, se http://
www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=95089 for priser.

God brænder, som også ser flot ud.



Print side | Luk vindue