Print side | Luk vindue

Må jeg se dit LG 26 eller 32" L2CR?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=17286
Udskrevet den: 25-Februar-2025 kl. 10:28

Emne: Må jeg se dit LG 26 eller 32" L2CR?
Skrevet af: Xt3nd
Emne: Må jeg se dit LG 26 eller 32" L2CR?
Skrevet den: 15-November-2006 kl. 15:26
Som overskriften siger så vil jeg gerne se et LCD tv og helst 32" versionen, da det er den jeg er mest hooked på.

Det behøver ikke tage mere end 10 minutter og jeg tager gerne en flaske rødvin med for ulejligheden...

Og nej, jeg er ikke indbrudstyv eller kender nogen der er, i får gerne min adresse også...

Jeg vil bare gerne se det i levende live med alm. TV signal (kabeltv eller?) og måske en hurtig DVD prøve eller computerspil måske og lige prøve fjernbetjeningen...

Hvis der er nogen der vil være så venlige, så skriv til: fussi2400@hotmail.com

PS! Helst Øst-Sjælland

Svar:
Skrevet af: MortenBby
Skrevet den: 15-November-2006 kl. 15:52
Har du prøvet at få en aftale med en TVforretning; de vil sikkert med glæde vise dig det frem.

-------------

Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221

Skrevet af: Xt3nd
Skrevet den: 15-November-2006 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af MortenBby MortenBby skrev:

Har du prøvet at få en aftale med en TVforretning; de vil sikkert med glæde vise dig det frem.

Jeg har ikke kunnet finde en butik med en 32" LG LC2R som er tilsluttet?

De har allesammen Samsung, Sony, Philips osv.

Og det er vel heller ikke dem alle, som har TV-signal i butikken eller? Er de ikke sat til en DVD som regel?

Desuden synes jeg det er bedre at få info fra een, som har købt apparatet og bruger det til daglig, end at snakke med en ekspedient, som bare vil sælge det til mig.

Skrevet af: glade
Skrevet den: 15-November-2006 kl. 18:39
Prøvet fona fx? ved fona roskilde havde tvet stående..

-------------
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)

Skrevet af: MortenBby
Skrevet den: 16-November-2006 kl. 10:05
Som min signatur antyder har jeg anskaffet et LG 26LC2R som i 26" er det du søger; og efter at have kigget på det et par dage med de rigtige tilslutninger skal jeg da gerne give min vurdering, så fair som muligt.

Det kan vise pæne billeder hvis det kommer fra Selector eller DVD. Især har det en forrygende lysstyrke/kontrast men det er temmelig svært at styre. Farverne er også OK langt hen ad vejen, dog er det ikke optimalt vi visse mørkere scener.
Det er mit indtryk at man ikke kan lave en fast indstilling der er god til alle optagelser - man hopper rundt mellem de forskellige forudindstillinger men sidder alligevel og finjusterer med jævne mellemrum.
I en vis grad gælder disse ting måske mange LDC - det skal jeg ikke kunne sige.

Lyden i de indbyggede højttalere er noget pap - man skal have noget extern lyd.

Ville jeg så have købt dette TV nu med mine nuværende erfaringer? Nok ikke, men jeg har heller ikke givet det store for det (5300,-) så hvad kan forvente. Der sker så meget inden for de næste par år, så jeg tror det kan betale sig at vente med at fyre den store kasse af.

-------------

Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221

Print side | Luk vindue